ilmamäärämittari

maf

eli 2.0 vm.92 primera on alkanut pätkimään aivan ..itusti. Tulpat tulpanjohdot ja bensansuodattimen oon vaihtanu eikä oo meno muutuunu. Vilkaisin sitte tuota ilmamäärämittaria mikä on siellä ilmanputsarin kannen alla ja huomasin että siinä on vain yksi semmonen vastuksen näköinen pötikkä. Minun mielestä siinä pitäis olla 2. Vai miten on? Tuo ilmamäärämittarin rikkoutuminenhan selittäisi pätkimiset. On vaan niin pirun kallis osa ettei viiti iihan huvikseen mennä ostelemaan sitä.

2

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsefsef

Typeränä koitin itse mennä putsaamaan tuota osaa omasta -99 1.6 p11:stä ja hajoskohan se nyt kun kulutus ollut ihan sairasta ja 1-3 vaihteilla kun kiihdyttää/vedättää niin kuuluu jonkulaista rahinaa moottorin suunnalta. Eli nakuttaa? Vikavalo ei kuitenkaan pala, mutta eipä se kuulemma koskaan syty kun maffi paska. Ja eipä näytä mistään saavan tuota osaa ainakaan tähän vanhempaan, mahtavaa. Autopurkaamot luonnollisesti kuvittelee osiaan kullasta valetuksi vaikka on 200-300tkm rullatuista revitty ja näyttää kuin olis lantakasasta kaivettu, sitten muka A1-laatua HOHOHOHO. Eipä oikeen nappaa kun ei tiedä kuinka lopussa nuokin anturit.

Tais olla virheostos tää p11 kun tähän maksaa kaikki osat niin helvetisti, p12:n osat paljon halvempia. abs-anturikin edestä rikki ja sehän tietäs kans vähintään semmoista 150 egen paukkua. Taitaa olla sama kun ajaa paskan romuttamolle niin saavat ahneet paskat myydä sitten tästä vaikka polttimot 100 euron kappalehintaan.

• dvdfb

ebaystähän noita näyttää saavan aika houkuttelevaan hintaan, luulis ettei ne kovin paskaa voi olla jos tyypit kaupittelee niitä jollain 99.5% feedbäkillä. Tietysti kun juttuja asiasta etsii niin löytää vaan turhaa palikoiden porinaa kun näyttävät luulevan että on olemassa ebay-merkkisiä autonosia. Kun viitsisivät katsoa osien "manufacturer" kohdasta valmistajan ja kertoa sen noissa "ebay paskaa paskaa" jutuissaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3521
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1578
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1275
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe