eli 2.0 vm.92 primera on alkanut pätkimään aivan ..itusti. Tulpat tulpanjohdot ja bensansuodattimen oon vaihtanu eikä oo meno muutuunu. Vilkaisin sitte tuota ilmamäärämittaria mikä on siellä ilmanputsarin kannen alla ja huomasin että siinä on vain yksi semmonen vastuksen näköinen pötikkä. Minun mielestä siinä pitäis olla 2. Vai miten on? Tuo ilmamäärämittarin rikkoutuminenhan selittäisi pätkimiset. On vaan niin pirun kallis osa ettei viiti iihan huvikseen mennä ostelemaan sitä.
ilmamäärämittari
2
501
Vastaukset
- wsefsef
Typeränä koitin itse mennä putsaamaan tuota osaa omasta -99 1.6 p11:stä ja hajoskohan se nyt kun kulutus ollut ihan sairasta ja 1-3 vaihteilla kun kiihdyttää/vedättää niin kuuluu jonkulaista rahinaa moottorin suunnalta. Eli nakuttaa? Vikavalo ei kuitenkaan pala, mutta eipä se kuulemma koskaan syty kun maffi paska. Ja eipä näytä mistään saavan tuota osaa ainakaan tähän vanhempaan, mahtavaa. Autopurkaamot luonnollisesti kuvittelee osiaan kullasta valetuksi vaikka on 200-300tkm rullatuista revitty ja näyttää kuin olis lantakasasta kaivettu, sitten muka A1-laatua HOHOHOHO. Eipä oikeen nappaa kun ei tiedä kuinka lopussa nuokin anturit.
Tais olla virheostos tää p11 kun tähän maksaa kaikki osat niin helvetisti, p12:n osat paljon halvempia. abs-anturikin edestä rikki ja sehän tietäs kans vähintään semmoista 150 egen paukkua. Taitaa olla sama kun ajaa paskan romuttamolle niin saavat ahneet paskat myydä sitten tästä vaikka polttimot 100 euron kappalehintaan.- dvdfb
ebaystähän noita näyttää saavan aika houkuttelevaan hintaan, luulis ettei ne kovin paskaa voi olla jos tyypit kaupittelee niitä jollain 99.5% feedbäkillä. Tietysti kun juttuja asiasta etsii niin löytää vaan turhaa palikoiden porinaa kun näyttävät luulevan että on olemassa ebay-merkkisiä autonosia. Kun viitsisivät katsoa osien "manufacturer" kohdasta valmistajan ja kertoa sen noissa "ebay paskaa paskaa" jutuissaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875