kuinka pitkälle eteenpäin te näkijät näette?
osaatteko mielestänne aikaa katsoa, olen kuulut aika monen sanovan että se ei onnistu, se ajan tietäminen? voidaan esim. sanoa että saat hyvän työpaikn vuoden päästä ja aikaa meneekin 3 vuotta tms.
entäs te kyselijät, oletteko huomanneet ajan menevän työ tai rakkausasioidenne kanssa yksiin? voisiko myös olla että kun rakkaus luvataan tiettynä aikana, sitä alkaa katsella ympärilleen uusin silmin?
kommentoikaa vapaasti =)
hauskoja
5
481
Vastaukset
- vaaka 49
useinkin muutoin ihan nappiin, mutta ajat ei ole koskaan pitäneet paikkaansa. Vuosia on saattanut vierähtää, ennen kuin ovat toteutuneet. Yleensä olen jo kokonaan unohtanut ennustuksen kun alkaa toteutua. Sitten olen havahtunut muistamaan, että näinhän mulle kerrottiin vuosia sitten.
Esim. kun tapasin mieheni, mulle oli ennustettu, että tulee "musta" mies merten takaa. Ei ollut musta, mut sillä ennustaja tarkottikin tummahiuksista ja ne hänellä oli ja merten takaa tuli, vielä monien, koska oli merimies.
Aivan sattumalta tapasimme ravintolassa ja tiesin heti hänet nähtyäni, että siinä tuli mun kohtalo. Hän oli kotoisin myös ulkomailta, eli merten takaa.
Nyt on oltu naimisissa onnellisesti jo 27 vuotta. Muutkin ennustetut jutut ovat toteutuneet. Mulle luvattiin myös rikkautta vanhempana, mutta ilmeisesti en vielä ole tarpeeksi vanha, koska rahaa ei ole näkynyt.
Sama ennustaja ennusti mulle myös ensimmäisen avioliiton, asuntoasiat, lapsensaamiset ja myös paljon riitoja, joita myös oli ekan kanssa ihan eroon saakka.
Jotkut ennustajat eivät ole tienneet ensimmäistäkään asiaa oikein ja mulle on puhuttu asioita, joista olen huolestunut todella, mutta aivan keksittyä on ollut.- Utelias Ellis
Olisi mukava tietää tai jakaisitko tiedon siitä näkijästä, joka osasi noin hyvin sinulle ennustaa? Suurella osalla näkijöistä ajallinen toteutuminen ei pidä kutia, olen kanssasi siinä samaa mieltä. Mulle on joskus ennustettu tosi ikäviä asioita, jotka eivät ole kuitenkaan onneksi toteutuneet.. ehkä olen valinnut toisin tai jotain..
- vaaka-49
Utelias Ellis kirjoitti:
Olisi mukava tietää tai jakaisitko tiedon siitä näkijästä, joka osasi noin hyvin sinulle ennustaa? Suurella osalla näkijöistä ajallinen toteutuminen ei pidä kutia, olen kanssasi siinä samaa mieltä. Mulle on joskus ennustettu tosi ikäviä asioita, jotka eivät ole kuitenkaan onneksi toteutuneet.. ehkä olen valinnut toisin tai jotain..
tämä paras ennustaja on ollut kuolleena jo pitkään. Tästä on todella jo melkein 30 vuotta kun hän mulle viimeksi ennusti.
Kaikki muu on siis toteutunut, paitsi vanhana rikastuminen.
Toivottavasti tapahtuu kuitenkin sen verran ennen kuolemaani, että ennättäisin rikkauksista myös nauttia itse.
Muuten miniäni ja hänen äitinsä eritoten osaavat ennustaa kahvinporoista ja ne ennustukset toteutuvat pian.Maksimissaan menee muutama kuukausi. Mitä lähempänä kupin "suuta" ennustus näkyy, sitä pikemmin toteutuu.
- Piisami*
Olin tuolloin n.20-vuotias, kun tuttavani ehdotuksesta soitin "hänen ennustajalleen". Minulla oli kysymyksiä, joihin tämä ihminen sitten vastaili. Kaikki hänen kertomansa asiat ovat käyneet toteen, se tuntui uskomattomalta. Hän jopa osasi sanoa että saamme poikavauvan kesken opiskelujeni ja niinhän siinä totta vie kävi :) Kysyin myös asummeko siinä osoitteessa pitkään, jossa silloin asuimme. Vastasi, että hän näkee 3 kerrosta. Se nauratti, koska olin varma, että kerrostaloon emme muuta. No meillä on vuosia ollut nyt rintamamiestalo, joka tosiaan on kolmessa kerroksessa. Tämä ennustaja ei puhunut oikeastaan ajasta mitään, mutta kaikki hänen kertomansa tapahtui 4 vuoden sisällä. Jännintä tässä on se, että hänen ennustuksensa on tullut aina mieleeni asian tapahduttua. En ole koskaan pyrkinyt elämään tällaisten mukaan, eikä pidäkään. Minun on ollut aikoinaan vaikea uskoa koko asiaan :)
- vaaka-49
parikymppinen, kun eka kerran kävin sillä "tietäjällä".
Olin siellä serkkuni kanssa yhdessä ja hän näki molemmille aivan oikein. Ainut missä tuli vähän sekaannusta ja epävarmuutta oli lapset. Hän näki serkulleni, että piika ja poika tulee, eli kaksoset. Serkkuni oli ensin.
Sitten tuli minun vuoroni ja hän näki, että jään raskaaksi ja menen naimisiin, mutta sitten tavallaan kadotti lapseni ja sanoi, toivottavasti sille lapselle ei käy mitään, kun en nyt näe sitä.
Todellisesti asiat meni niin, että serkkuni synnytti keisarinleikkauksella pienen tytön samassa puolitoistatuntia
ennen, kun minä sain samassa sairaalassa normaalisynnytyksellä terveen pojan. Serkkuni asui meillä ja oli minulle kuin sisko, joten jotenkin hän näki molemmat lapset serkulleni. Silloin jo serkkuni muisti, että oli maininnut mulle jostain ulkkiksesta, joka tulee olemaan se oikea, mutta itse en sellasta enää muistanut.
En usko siihen teoriaan, että itse jotenkin voisi vaikuttaa, siihen tapahtuuko ennustus vai ei. Esim. tulevat sairastumiset tai rikastumiset, puolison löytymiset, ei niihin voi vaikuttaa. Minunkin nykyinen mieheni tuli laivalla joka ei koskaan ennen ollut Suomessa eikä koskaan sen jälkeen. Itse olin aivan sattumalta juuri sinä lauantaina kapakassa, kun lapseni ei ollut kotona. Yleensä en koskaan käynyt vkonloppuna ulkona. Kyllä oli kohtalonsormella osuutensa isosti. Kolmantena päivänä tapaamisestamme mieheni jo kosi minua ja kaikki oli mulle aivan selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803