voi, voi. Kyllähän se syy on aivan jokin muu, jos saan arvata. Eikä sitä edes ole vaikea arvata, onhan tämä homma täällä joillakin niin ala-arvoista. Jatkuvaa kitinää ja valitusta ja herjaamista.
Se on todella harmi, koska on vihdoin viimein saatu perusturvajohtaja, jolla on riittänyt jämäkkyyttä panna vuotohanat kuriin, mutta silti on pitänyt huolen perusturvan palveluista. Ei ole edes ihme, että tuli valituksi, hän on todella ammattilainen.
pois sellainen viranhaltija,joka on ylittänyt toimeensa kuuluvan valtansa. Pulkkilasta sanoivat minulle,että toivottavasti siitä päästään eroon mahdollisimman pian ettei hän saa enemmän vahinkoa aikaan.
0Äänestä
on kyllä riittänyt
Enkä tarkoita kitisijä-valittajia. Kyllä kyseisen henkilön aikana on ollut varmasti eniten sairaslomia työntekijöillä kuin ikinä aiemmmin. Ja yksihän laitettiin pois töistäkin, koska hän välitti liikaa ihmisistä ja oli liian empaattinen kyseisen henkilön työtapohin. Kaupunki ei halunnut kommentoida asiaa.
Kyllä sinusta ei saa miestä tekemälläkään. Aina syöt sanasi. Moitit muita huonosta keskustelusta ja muiden mollaamisesta. Itse olet aina tekemässä tällasia asiattomia aloituksia toisista ihmisistä. Yritähän miehistyä ja opettele pitämään puheesi.
0Äänestä
päästelee
ja niin hellästi. Nor-riiviöt sulaa jussin syleilyyn...
Pyhäjokiseutu,Tornion kaupunki sekä itse asiaosainen lehtihaastatelussa. Yritähhän itsekkin tulla pois äitisi hameen alta ja aikuistu lopulta sinäkin,sillä tällä palstalla ei suvaita minkäänlaisia mammanpoikia/tyttöjä.
0Äänestä
unohtanut
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
Pyhäjokiseutu,Tornion kaupunki sekä itse asiaosainen lehtihaastatelussa. Yritähhän itsekkin tulla pois äitisi hameen alta ja aikuistu lopulta sinäkin,sillä tällä palstalla ei suvaita minkäänlaisia mammanpoikia/tyttöjä.
ne kymmenet lupaukset, että et enää mollaa muita ja haluat tehdä palstasta rakentavan ja hyvähenkisen.
ne kymmenet lupaukset, että et enää mollaa muita ja haluat tehdä palstasta rakentavan ja hyvähenkisen.
kun vastasit aloittajalle ei ollut mitenkään rakentava,koska syytit minua sellaisesta,jota en ollut tehnyt.
0Äänestä
tarkastelu on aina
unohtanut kirjoitti:
paikallaan. Sinunko maailmaan ei mahdu muut kuin positiivisuus, kehuminen ja ainainen hyvien puolien etsiminen. Sitä kutsutaan puolikkaana elämiseksi, eikä se ole aikuisen terveen ihmisen tapa kohdata elämän eri puolia!
Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta ja jokaisesta asiasta pitää uskaltaa kohdata molemmat puolet. Muuten kolisee luurangot jossain kohtaa elämäntaivalta varmasti!!!
0Äänestä
loppuun
kun vastasit aloittajalle ei ollut mitenkään rakentava,koska syytit minua sellaisesta,jota en ollut tehnyt.
tosi tympästi kirjoitat, kun kaikki tiedämme kuinka raskasta hänenkin työnsä on ollut kaikkien kitisijöiden ja tyhjänvalittajien takia. Annat vaikutelman niinkuin hän olisi jokin rikollinen tai pahantekijä.
tosi tympästi kirjoitat, kun kaikki tiedämme kuinka raskasta hänenkin työnsä on ollut kaikkien kitisijöiden ja tyhjänvalittajien takia. Annat vaikutelman niinkuin hän olisi jokin rikollinen tai pahantekijä.
Jussi, ennen mies maansa myö kuin sanansa syö.
aiheuttaa sinulla vääränlaisen analyysin koko asiasta.
0Äänestä
et tuosta
kitisijän roolista mihinkään pääse. Turhaan moitit toisia, kun kirjoittelevat sinusta pahoja.
Vastaukset 37
Vanhimmat
jarmua valinnukkaa?????
on... Ei aina paistetta auringon...
poltellu, vai?
voi, voi. Kyllähän se syy on aivan jokin muu, jos saan arvata. Eikä sitä edes ole vaikea arvata, onhan tämä homma täällä joillakin niin ala-arvoista. Jatkuvaa kitinää ja valitusta ja herjaamista.
Se on todella harmi, koska on vihdoin viimein saatu perusturvajohtaja, jolla on riittänyt jämäkkyyttä panna vuotohanat kuriin, mutta silti on pitänyt huolen perusturvan palveluista. Ei ole edes ihme, että tuli valituksi, hän on todella ammattilainen.
pois sellainen viranhaltija,joka on ylittänyt toimeensa kuuluvan valtansa.
Pulkkilasta sanoivat minulle,että toivottavasti siitä päästään eroon mahdollisimman pian ettei hän saa enemmän vahinkoa aikaan.
Enkä tarkoita kitisijä-valittajia. Kyllä kyseisen henkilön aikana on ollut varmasti eniten sairaslomia työntekijöillä kuin ikinä aiemmmin. Ja yksihän laitettiin pois töistäkin, koska hän välitti liikaa ihmisistä ja oli liian empaattinen kyseisen henkilön työtapohin. Kaupunki ei halunnut kommentoida asiaa.
valavonu yön, onko terveellistä.
nukkuu yössä,niin sillä pärjää vallan mainiosti.
huuhaatapalstalle.
uutisoi tänään sivulla kolme tämän uutisen.
eli yhtään veromarkkaa ei jättänyt tänne. Oli vaan hakemassa.
voisivat lukea uutisena tämän, mitäpä sinä tänne sitä kirjoittelit, ellet halunnut nimeltä mainiten haukkua ja saada toisiakin samaan ?
johtajaa kohta enää,paitsi sivistysjohtaja. Onkohan hän hakenut koskaan mihinkään?
Miten Jussi muuten taas tiesi etukäteen tämänkin lähdön ???
sinne Tornioon mennyt? Mies, jolta en saanut vastauksia kirjallisiin virkavastuukysymyksiin lainkaan!
Perusturvajohtaja meni Kalajoelle.
herra Hokkinen oli? Montako on ollut Iivarisen jälkeen?
Mäki-Lohiluoma?
Tornioon... Entinen vaan ei edellinen.
meni Kalajoelle.
Kyllä sinusta ei saa miestä tekemälläkään. Aina syöt sanasi. Moitit muita huonosta keskustelusta ja muiden mollaamisesta. Itse olet aina tekemässä tällasia asiattomia aloituksia toisista ihmisistä. Yritähän miehistyä ja opettele pitämään puheesi.
ja niin hellästi.
Nor-riiviöt sulaa jussin syleilyyn...
Pyhäjokiseutu,Tornion kaupunki sekä itse asiaosainen
lehtihaastatelussa.
Yritähhän itsekkin tulla pois äitisi hameen alta ja aikuistu lopulta sinäkin,sillä tällä palstalla ei suvaita minkäänlaisia mammanpoikia/tyttöjä.
paikallaan. Sinunko maailmaan ei mahdu muut kuin positiivisuus, kehuminen ja ainainen hyvien puolien etsiminen. Sitä kutsutaan puolikkaana elämiseksi, eikä se ole aikuisen terveen ihmisen tapa kohdata elämän eri puolia!
Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta ja jokaisesta asiasta pitää uskaltaa kohdata molemmat puolet. Muuten kolisee luurangot jossain kohtaa elämäntaivalta varmasti!!!
Jussi, ennen mies maansa myö kuin sanansa syö.
kitisijän roolista mihinkään pääse. Turhaan moitit toisia, kun kirjoittelevat sinusta pahoja.
rutisijan ja ratisijan roolista olen jo ajat sitten irtipäässyt.
Norrkniivilä valittu
Kirjoittanut: j.jussiW-T 7.5.2007 klo 07.06
Tornion kaupungin sosiaalijohtajaksi.
Alkoiko maa polttelemaan maa jalkojen alla,kun jättää Haapaveden sosiaalijohtajan viran?
itsekullakin maa jalkojen alla,niin sinullakin.
tällä maanpolttelulla, vastaa selvästi,vai haluatko taasen perusteettomasti parjata.
älä silloin leiki tyhmää.
se Jussi tässä aloituksessaan haki.
harjausta?
tuli tuosta sellainen käsitys, että sulla on vain tarkoitus parjata.
kirijottaa ylen kauniisti
jopa näistä kunniasa tippauttaneista.