Kaijonharju tai muu alue? kertokaa

syksyllä muutto

Minkälainen paikka kaijoharju on asua, tai voitteko suositella jotain rauhallista paikkaa oulusta. Olen muuttamassa syksyllä Ouluun, ja rauhallisen, ja viihtyisän paikan tietenkin toivoisin senkin vuoksi, että minulla on lapsi pyörätuolissa, ja hän aloittaa opiskelun erityiskoulussa Oulussa, ja ei senkään takia kovin levottomalle alueelle toivois joutuvan. Oulun asuinpaikoista ja yleensäkään oulusta en tiedä juuri mitään. Siksipä täällä kyselen Kiitos vastauksista

13

5630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse olen

asunut perheeni kanssa kaijonharjussa 9 v ei ole moittimista kaikki palvelut lähellä.Tervetuloa

• syksyllä muutto

Kävin katsomassa pikaisesti niitä rivitaloja jotka meidän tarkoitukseen sopis parhaiten, kun on tuo pyörätuolilla liikkuminenkin helpompaa. osoite oli kalevalantie 19,että kait kunnon asuntoja? muita en juurikaan katsonut mutta varmaan siellä kerrostalotkin on hissillisiä, ja hyviä?

• Asuva
        syksyllä muutto kirjoitti:

Kävin katsomassa pikaisesti niitä rivitaloja jotka meidän tarkoitukseen sopis parhaiten, kun on tuo pyörätuolilla liikkuminenkin helpompaa. osoite oli kalevalantie 19,että kait kunnon asuntoja? muita en juurikaan katsonut mutta varmaan siellä kerrostalotkin on hissillisiä, ja hyviä?

Itse asun tällä hetkellä noissa rivitaloissa ja minun mielestä ovat hyviä ja rauhallisia asua.

Taitaapa melkein kaikki kalevalantiellä olevat kerrostalot olla hissillisiä.

• Ihan kiva paikka
        Asuva kirjoitti:

Itse asun tällä hetkellä noissa rivitaloissa ja minun mielestä ovat hyviä ja rauhallisia asua.

Taitaapa melkein kaikki kalevalantiellä olevat kerrostalot olla hissillisiä.

Olen asunut 21:ssä ja en ole huomannut 19 mitään ongelmia.

• Peku68

Moi, Kuivasjärvi on Kaijonharjun vieressä ja on rauhallinen paikka asua

Pekka

• nfob

Itse olen hieman toista vuotta Kaijonharjussa asustellut.

Alueen häiriöt rajoittuvat omien kokemusteni perusteella seuraaviin:
      - opiskelijoiden satunnainen äänekäs juhlinta
      - ostarin kaljaveikot
      - kirjaston edustalla maleksiva nuoriso

Ei mitään erityisen vakavaa tai vaarallista, mutta ilmankin tulisi toimeen. Tietenkin paljon riippuu siitä, minkälaisia ihmisiä saa naapureikseen...

• syksyllä muutto

Olen noin kuukauden päästä tulossa Ouluun ihan katsoakseni muitakin vaihtoehtoja asumislähiöistä Oulusta, jos osaatte antaa vihjeitä muistakin paikoista, joita kannattais käydä katsomassa meidän tarkoitukseen sopivia, niin kiitän jälleen vihjeistä. Netin kautta olen katsellut asuntoja, mutta eipä sen kautta tietenkään täyttä kuvaa ympäristöstä saa selville.

• Ei isompaa valittamista

Olen noin kuukauden päästä tulossa Ouluun ihan katsoakseni muitakin vaihtoehtoja asumislähiöistä Oulusta, jos osaatte antaa vihjeitä muistakin paikoista, joita kannattais käydä katsomassa meidän tarkoitukseen sopivia, niin kiitän jälleen vihjeistä. Netin kautta olen katsellut asuntoja, mutta eipä sen kautta tietenkään täyttä kuvaa ympäristöstä saa selville.

Kaikista lähiöistä löytyy juoppoja jne. Uudehkot lähiöt taitavat olla tällä hetkellä pahimmasta päästä. Kannattaa katsoa asuinpaikka siten, ettei se ole aivan lähiön keskustassa, niin saa olla rauhassa. Esim. Kaijonharjussa on rauhallista, kun katsoo asuinpaikan vähintään 300 metrin päästä Kaijontorilta. Mm. Kaijonranta, joka on Kaijonharjun vieressä on jo aivan lintukotoa.

• kuivasjärveläinen

tsekkaamassa Kuivasjärvi! Olen asustellut täällä nyt neljä vuotta eikä koskaan ole ollut mitään häiriöitä, juoppoja yms. Rauhallinen asuinalue. Ei kerrostaloja.

• älä siellä muuta
        kuivasjärveläinen kirjoitti:

tsekkaamassa Kuivasjärvi! Olen asustellut täällä nyt neljä vuotta eikä koskaan ole ollut mitään häiriöitä, juoppoja yms. Rauhallinen asuinalue. Ei kerrostaloja.

voi tapahtua mitä vain!

• Kaijolainen

Itse olen asunut Kaijonharjussa reilun vuoden eikä koskaan ole ollut mitään häiriötekijöitä tai muutakaan moitittavaa. Minusta Kaijon huono maine on aikalailla perätön. Mut eipä mun oo tullutkaan hengattua esim. ostarilla keskellä yötä tms.

Niin ja varsinkin Saton kerrostaloasunnot ovat erittäin hyväkuntoisia ja siistejä.

• Ei niin kuin sanotaa

en vaan uskaltais muuttaa tonne asumaan, varsinkaan lapsen kanssa, on vaan ehkä paljon tarjoojia kaikkeen, riippuu minkäikäinen ja mitä sukupuolta lapsesi on!
      Mieluummin keskikaupungille, asunnot lähes samanhintaisia ja kaikki muutkin edut lähellä!
      Mutta ota netistä selvää, vieläkin!

• norppix

Itse asunut kaijossa kauan ja sanoisin, että riippuu mihin taloon muutat. Iltamyöhään ei kannata ulkona liikkua, varsinkaan "keskustassa". Busseja kyllä kulkee tiuhahkoon tahtiin. Muuta hyvää en oikein osaa sanoa. Kirjasto, kaupat, apteekki on tieten lähellä. Yliopistokin. Ja terveyskeskus, mutta siinäkin laboratorio on Tuirassa eli kaupungissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe