Olen saanut pelissä kerättyä kaiken muun paitsi 4 munaa Speedway maista. Niissä kun on ne kilpailut, niin vaikka voitan niin en saa lohikäärmeen munaa palkinnoksi. Teenkö jotain väärin vai mitä siinä pitää edes tehdä saadakseen munan?
Tarvitsen apua Spyro 3 Year of the dragon!
remorse-
3
738
Vastaukset
- Spyrofani
Jos olet hävinnyt kisan tulee aika, ja sitä pitäis mun mielestä parantaa. Kyllä mullekkin on tullu toi sielä farmi kisas lentokone kisassa!
- Spyro on cool
Otat ihan normaalin kisan ja etit Hunterin niistä kentistä. Hunter antaa tehtävän jossa yleensä pitää ampua ufoja. Esim. olisko eka kenttä mut kuitenkin Hunter on sienen sisällä, tai farmi kentässä yhdessä talossa.
- keidi
Miten tuossa toisen maailman ice peak kentässä saa noi timantit tuolta jään alta? en saa jäätä millään rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135