Lähdetään oluelle!

julkijumalaton

Luther oli kuulemma melkoinen oluen ystävä. Ei muuta kuin häntä seuraamaan. Otetaan oikein julkikaljat!

12

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairastut syöpään ihan turhaan, luin tämän päivän lehdestä uusimman tutkimuksen tuloksista.

• vai .

kirjatossako luit?

Uskomatonta!

• vai . kirjoitti:

kirjatossako luit?

Uskomatonta!

vaan. :)

• luin minäkin sen

Mutta luitko senkin että sitä viinaa pitäisi vetää päivässä neljä pulloa joka päivä ennen kuin sillä olisi vaikutusta. Eli siis kalja kerran kuussa ei ketään tapa.

Sama juttu siinä sipsitutkimuksessa. Pitäisi syödä 12 tuubia pringlesiä viikossa ennen kuin olisi haittaa. Kuka niitä niin paljoa viitsisi syödä, ei kukaan.

• tiedoks
        luin minäkin sen kirjoitti:

Mutta luitko senkin että sitä viinaa pitäisi vetää päivässä neljä pulloa joka päivä ennen kuin sillä olisi vaikutusta. Eli siis kalja kerran kuussa ei ketään tapa.

Sama juttu siinä sipsitutkimuksessa. Pitäisi syödä 12 tuubia pringlesiä viikossa ennen kuin olisi haittaa. Kuka niitä niin paljoa viitsisi syödä, ei kukaan.

Jos ajatellaan keskiolutta, niin miehillä kohtuukäyttöä on vielä tuollainen alle 30 olutpulloa viikossa. Kertakulutuksen riskiraja on 7 pulloa(0,33 litraa). Naisilla vastaavat luvut ovat alle 20 ja 5. Näin siinä tapauksessa, että käyttää alkoholia nuoruudesta vanhuuteen. Ensikertaa alkoa ottava humaltuu paljon pienemmästä määrästä kuin usein juova. Itse aloitin käyttää etanolia 25-vuotiaana. Nyt olen 30. Alkoholismi kehittyy kuulemma n. 10 vuodessa. Eli, ei mitään hätää vielä.

• luin minäkin sen kirjoitti:

Pyhällä Hengellä, välttyy kaikilta sairastumisriskeiltä ja rahat säästyy muihin juttuihin. :D

• yksi vain

ei kanata mennä Kaljaa juomaaan siitä menee Päihin sitte voi tulla Syntijä mileen.paras olla että mitän ei juo vettä vain ja maituva ja mehuva jos ei ole Liikaa painua.Elä meme sinäkää juomaan Kaljaa tulee paha Meno.miten sinä kerkijät niin nopiasti kirjotaa mulla menn kauvan kun kirjotan.en Kerkijä kaikkiin vastata kun sinä olet niin Nopia vaan Päissä et ole nopia. elä men juomaaa sitä Kaljaa.

• trolli :D

(kuolee nauruun)

• yksi vain
        trolli :D kirjoitti:

(kuolee nauruun)

se on vaaraline aine se Viina voi siihen vaikka Kuolla. Hyvä kun et menny et sinä varmaan kuole. mikä se trooli on en ole semmonen. minä olen Neiti. minkä ikänen sinä Olet.eihän sinula ole vielä Vaimoa. minullakan ei ole miestä vaikka voisi se olla Mukava.

• vee ällä

Jos humallut alkoholista, niis se on syntiä.

• yksi vain

niin siitä humaltuu siitä Viinasta eli alkohoolista. että ei Kannata sitä ottaa. ei tule mulle lehti kun on Kallis minä saan lukea täälä Töissä. Joskus kirjastossa sillon kun on vapaa Päivä. oli hyvä että löysin Sinun kun piti moneen vastata.tannsi ja hyvHysin kitrjoitukseen ja sille Ahmatille että se opetas minule.

• etelapohjalainen

jos tarjoot kokoillan ollaan sen verran persaukisia nyt kun oli noi asuntolainan lyhennykset juuri.olis se hienoa tuntea kuinka humalassa hillutaan ja onko se niin mukavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11705
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7946
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2983
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2248
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      153
      2187
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1646
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      54
      1096
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe