onko kokemusta?

tyttörapu

Voinko saada jääräpäisen härkämiehen pään kääntymään kun olen kerran antanut huonon (väärän) kuvan itsestäni seurustellessamme? Vasta menetettyäni härkäni tajusin kuinka paljon häntä ja suhdettamme kunnioitan. Nyt hän pitää kokoajan turvallista välimatkaa vaikka haluaakin pitää yhteyttä. Voiko härkää enään saada takaisin jos on kerran menettänyt? Meneekö härkä vaan kauemmas karkuun kun kerron suoraan tunteistani ja toiveistani?

6

1466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Siis olen härkä ja jos mua on loukattu niin en anna anteex sitä ja voi sanoo et härkä on kyl selainen joka pitää päätöksissään. Vaikka tunteekin rakkautta toista kohtaan.. Härkä juuri tuolla käyttäytymisellään sen tekee. On läsnä ystävänä mutte ei enään rakastettuna...

• tyttörapu

Kiitos vastauksista. Itse en itseäni enkä muita tuntemiani rapuja voi manipuloiviksi sanoa:/

Onko kellään kokemusta härän "uudelleen rakastumisesta" vai onko se tosiaan ihan mahdoton ajatus härälle?!?

• härkänainen

Härkä jos koko sydämestään toista rakastaa, niin ei se rakkaus sammu koskaan....ainakin jollain tasolla se säilyy aina. Minä ainakin olen helposti anteeksiantavainen. Ja härkä harvemmin rakastuu montaa kertaa elämänsä aikana. Yksi tosirakkaus jos on, niin siinäkin voi joskus olla jo liikaa varsinkin tunteelliselle härälle.

Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen.

• härkäpäisiä
        härkänainen kirjoitti:

Härkä jos koko sydämestään toista rakastaa, niin ei se rakkaus sammu koskaan....ainakin jollain tasolla se säilyy aina. Minä ainakin olen helposti anteeksiantavainen. Ja härkä harvemmin rakastuu montaa kertaa elämänsä aikana. Yksi tosirakkaus jos on, niin siinäkin voi joskus olla jo liikaa varsinkin tunteelliselle härälle.

Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen.

Joo! Kyllä rakastetaan kohtaamiamme! Mutta härkäkin oppii karistaan ravut ym.kannoiltaan - jos on pakko!!! Surren silti.

• härkämies
        härkänainen kirjoitti:

tuo pittää paikkansa mitä kirjoitit, siis paremmin ei voi tuota asiaa sanoa,,tunnistan kyllä itseni täysin,,härkä on romantikko,,tunteella eläjä,,,,

• härkämies
        härkänainen kirjoitti:

eipä tuohon ole lisättävää,, asia pittää paikansa, kokemusta on, vaikka nyt olen vapaa,, sanotaan näin että,, sanasi voi valita,, tekosi hallita,, mutta ne tunteet kulkee omia teitään,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      172
      4980
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1585
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1583
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1441
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1233
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      46
      1010
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      178
      889
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe