Voinko saada jääräpäisen härkämiehen pään kääntymään kun olen kerran antanut huonon (väärän) kuvan itsestäni seurustellessamme? Vasta menetettyäni härkäni tajusin kuinka paljon häntä ja suhdettamme kunnioitan. Nyt hän pitää kokoajan turvallista välimatkaa vaikka haluaakin pitää yhteyttä. Voiko härkää enään saada takaisin jos on kerran menettänyt? Meneekö härkä vaan kauemmas karkuun kun kerron suoraan tunteistani ja toiveistani?
onko kokemusta?
6
1441
Vastaukset
- minä vaan
Siis olen härkä ja jos mua on loukattu niin en anna anteex sitä ja voi sanoo et härkä on kyl selainen joka pitää päätöksissään. Vaikka tunteekin rakkautta toista kohtaan.. Härkä juuri tuolla käyttäytymisellään sen tekee. On läsnä ystävänä mutte ei enään rakastettuna...
- tyttörapu
Kiitos vastauksista. Itse en itseäni enkä muita tuntemiani rapuja voi manipuloiviksi sanoa:/
Onko kellään kokemusta härän "uudelleen rakastumisesta" vai onko se tosiaan ihan mahdoton ajatus härälle?!?- härkänainen
Härkä jos koko sydämestään toista rakastaa, niin ei se rakkaus sammu koskaan....ainakin jollain tasolla se säilyy aina. Minä ainakin olen helposti anteeksiantavainen. Ja härkä harvemmin rakastuu montaa kertaa elämänsä aikana. Yksi tosirakkaus jos on, niin siinäkin voi joskus olla jo liikaa varsinkin tunteelliselle härälle.
Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen. - härkäpäisiä
härkänainen kirjoitti:
Härkä jos koko sydämestään toista rakastaa, niin ei se rakkaus sammu koskaan....ainakin jollain tasolla se säilyy aina. Minä ainakin olen helposti anteeksiantavainen. Ja härkä harvemmin rakastuu montaa kertaa elämänsä aikana. Yksi tosirakkaus jos on, niin siinäkin voi joskus olla jo liikaa varsinkin tunteelliselle härälle.
Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen.Joo! Kyllä rakastetaan kohtaamiamme! Mutta härkäkin oppii karistaan ravut ym.kannoiltaan - jos on pakko!!! Surren silti.
- härkämies
härkänainen kirjoitti:
Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen.tuo pittää paikkansa mitä kirjoitit, siis paremmin ei voi tuota asiaa sanoa,,tunnistan kyllä itseni täysin,,härkä on romantikko,,tunteella eläjä,,,,
- härkämies
härkänainen kirjoitti:
Ja vielä...aika paljon saa härälle tehdä pahaa, että tosissaan härkä loukkaantuu. Minua ei ainakaan kukaan ole niin pahasti loukannut, etteikö anteeksipyyntö riittäisi korjaamaan kaikkea. En todellakaan ole pitkävihainen.eipä tuohon ole lisättävää,, asia pittää paikansa, kokemusta on, vaikka nyt olen vapaa,, sanotaan näin että,, sanasi voi valita,, tekosi hallita,, mutta ne tunteet kulkee omia teitään,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904