Moottoripolttoöljyn hinta..

Satamissa..

Kertokaa ihmiset mitä kyseinen polttoaine maksaa satamissanne. Itse aloitan ketjun. Lappeenranta n.85c/l

26

6460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskin nousee

      Hinta on siis pysynyt "vakaana" talven ajan.Niillä main Saimaalla keskimäärin viime kesänä tankkailtiin.Ollaan tyytyväisiä tuohon hintatasoon,jos säilyy koko kesän.Seuraavana kesänä onkin polttoaineen väri keltaisempaa ja hintakin varmaan Euron tietämillä.

    • hintaa

      Hangon itäsatamassa 0.869, viime kuussa taisi olla 0.889/0.899 paikkeilla...

    • viides viidettä

      viime lauantaina 0,894€

      • 33670

        Hinta 2 vko sitten moottoripolttoöljylle 0,69 €/l


    • hinta

      70c/l

      • Mikä laatu.

        Olikohan kaupan kohteena moottoripoltto-öljy vai oliko tarjouksessa ylihintaan lämmitys poltto-öljy.Nyt keskustellaan moottoripoltto-öljyn hinnasta. Saisko selvennyksen.


      • myöskin

        70 c/l


      • sama
        myöskin kirjoitti:

        70 c/l

        Kyseisellä huoltoasemanpitäjällä on asiakkaina myös suuria koneurakoitsijoita, joten tankkiauto tulee aina täydellä ja purkaa kaiken sataman lisäksi ehkä vain yhteen paikkaan. Monella pikku veneasemalla joudutaan tilaamaan vain 5-10 m3, jolloin toimitushinta öljy-yhtiöltä on aivan toinen.


    • ihan kohtuullista

      0,798e

    • Turussa päin

      Tankkiautosta 0,615

      • huvittaa

        suoraan tankkerista? Sinäkö ostit 45 litraa suoraan tankkiautosta? MIksi pitää aina laittaa puuta heinää eikä pysytä asiassa vai väitätkö että ostit 15000 litraa kerralla?


      • halpaa

        ja sain ennenkuin vartija näki 25 litraa eikä maksanut mitään..


      • Turussa päin
        huvittaa kirjoitti:

        suoraan tankkerista? Sinäkö ostit 45 litraa suoraan tankkiautosta? MIksi pitää aina laittaa puuta heinää eikä pysytä asiassa vai väitätkö että ostit 15000 litraa kerralla?

        Tankkiauto sen rantaan toi ja 1400 litraa ostin enkä 45 tai 15000 litraa.
        Tuhat litraa on pienin määrä kun tuovat ilman eri veloitusta tankkiautolla.
        Pysyinhän asiassa enkä kirjoitellut puuta heinää pöljä.


    • Päijänne

      Bensiini 95 1,42 ?/litra
      Moottoripolttoöljy 0,79 ?/litra

    • JoJo

      Lauantaina Taalintehtaalla hinta oli 0,865 €/l.

    • ostanut

      mo-pö 0.89€

    • 3D MV

      0.790 viikko sitten.

    • Kellis

      polttoöljy 79c 19.5

    • lossivahti-saimaa

      Partakosken Parrankuohun Rosvo-Roopella hinta 1,09!!! Kallista... elämä on... Mutta joka tapauksessa kannattaa tankata muualla...

      • Haaselius

        Hyvä tietää paikan hintataso. Taidanpa tankata muualla. Onko kaikki muutkin hinnat noussu pilviin Partakoskella?


    • helostoma temminki

      Warkauden Wierasvenesatamassa PÖ maksoi 15.6.2007 0,95€ litra, joten ajakaa ohi vaan! Tuossa on reilut 25-30snt ylihintaa.Siis sen normaalin katteen lisäksi mitä polttoainejakelijat suurine ostoerineen saavat.
      Iloista veneilykesää!

    • moottoripolttoöljyä

      saa?

      • Helsingin (ex Sipoon) Karhusaaren huoltsikan laiturista. Tosin tulli on tehnyt jo ratsioita Helsingin edustalla.


      • sitä...

        saa monilta huoltoasemilta ihan niin kuin tähänkin asti. Tankissa lukee Polttoöljy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe