Minulla on noin hehtaarin kokoinen maapläntti joka rajoittuu mereen. Kaavaan merkitty maa- ja metsätalousalueeksi. Rakennusoikeutta ei ole. Minun maani ympärillä on mökkejä mutta ei kovin tiheässä.
Onko minulla mahdollisuutta saada/hakea poikkeuslupaa mökin rakentamiselle vai onko tehtävä kaavamuutos vai mitä minun pitäisi tehdä. Onko edes pientä mahdollisuutta saada lupaa, kuulisin mielelläni kokemuksia, kuinka kova homma ja tuleeko hirvittävän kalliiksi.
Todella kaunis paikka menee ihan haaskuun jos ei siihen saa mökkiä laittaa.....
maa- ja metsätalous alueelle rakentaminen
Tirkku
2
4838
Vastaukset
- rak.tark.
Rakennusoikeus on ratkaistu kaavan laatimisen yhteydessä. Poikkeuslupaa voi hakea, mutta turhaan. Kaavamuutos on lienee ainoa tie, ja silloinkin on edwessä vaikeuksia, ellei jotain rakennuspaikaksi merkittyä maaplänttiä voida vastaavasti muuttaa maa- ja metsätalousalueeksi... Nauti kauniista paikastasi rakentamatta!
- saanti
mahdolisuutta ei ole koska kaavoittaja on näin parhaaksi katsonut.
Pieni mahdollisuus olisi jos voisi rakentaa 150 - 200 metrin päähän rannasta.
Mutta voihan siellä telttailla, kalastaa, pitää asuntovaunua jne.
Kuntaan kysymään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698