rapu ja skorppiooni

Nimetön

sopiiko skorppiooni nainen ja rapumies yhteen onko kokemuksia

10

4410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosin

      rapunainen ja skorpionimies vielä paremmin
      intohimoa riittää, rapu on erinomainen seksissä ja rauhoittaa skorpionia

    • Skorpioni 49

      Skorpparinainen ei ainakaan tälläkertaa sopinut, koska rapumies on mukava ja holhoava ihmisenä, mutta sängyssä mielikuvitukseton ja lian suoran toiminnan mies -hellyys unohtuu. Skorpparinainen haluaa kosketusta, hellyyttä ja INTOHIMOA. Vähän aikaa jaksaa, mutta ei kauaa

      • rapunainen ja skorpionimies

        niin erinomaisesti ovat sopineet :)))


      • Rapu on herkkä ja hellä rak...

        skorpioni se kiihkeä ja tulinen. Sitä paitsi, rapu ja Skorppari toimii hyvin yhdessä. Unohditko et on luonnekki joka ei vastaaa horoskooppimerkkiään?


    • ja tulee toimii aina mut

      muista et luonne on olemassa, ettei kaikki suhteet roiku pelkällä horoskoopin sanoilla. Mut, vedenmerkit käyvät hyvi yhtee keskenään. Etenkii rapu ja skorpioni. Joten onnee ;)
      (ittelläni on skorpparimies

    • Rapujen rapu

      Auttakaa ja kertokaa minulle, että kuinka saisin vieteltyä erään seksikkään ja komean skorpionmiehen itselleni. Olemme tunteneet pian vuoden ja olen aivan päättömän rakastunut tähän villiin ja vapaaseen keski-ikäiseen poikamieheen. Seksi meillä ainakin sujuu. Mies on oikea salaperäisyyden perikuva. Toista naista ei ole kuvioissa mukana, mutta jotenkin mies on pidättyväinen. Kuinka saan skorpparin avautumaan?? Auttakaa te, jotka tunnette skorpioneja!!

      • Rapuuuuuu

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on hyvin vaikeaa saada skorppari mies avautumaan (naisista en tiedä). Juuri kun luulet tuntevasi hänet edes jollain lailla, hän muuttaakin käyttäytymistään. Mutta sen voin sanoa, että ainakin omalla kohdallani skorppari on paras:) Olet vain oma ihana itsesi ja kun et aja häntä nurkkaan, niin kyllä hän avautuukin. Sen on vain tapahduttava hänen omasta tahdostaan johon on hyvin vaikea vaikuttaa. Niin ja skorpparit rakastavat olla salaperäisiä, ainakin ne joita minä tunnen.


      • Rapujen rapu
        Rapuuuuuu kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on hyvin vaikeaa saada skorppari mies avautumaan (naisista en tiedä). Juuri kun luulet tuntevasi hänet edes jollain lailla, hän muuttaakin käyttäytymistään. Mutta sen voin sanoa, että ainakin omalla kohdallani skorppari on paras:) Olet vain oma ihana itsesi ja kun et aja häntä nurkkaan, niin kyllä hän avautuukin. Sen on vain tapahduttava hänen omasta tahdostaan johon on hyvin vaikea vaikuttaa. Niin ja skorpparit rakastavat olla salaperäisiä, ainakin ne joita minä tunnen.

        Kiitos vastauksestasi "Rapuuuu". Täytyy sitten antaa skorpparimiehen olla villinä ja vapaana. Jos minä merkitsen hänelle jotakin, kyllä kai hän aikaa myöten tunteensa näyttää. Jos ei näytä, niin siitä ne minun tunteeni pikku hiljaa kuihtuvat pois ja se siitä "romanssista" sitten. Toisaalta...Tämä mies on niin IHANA ja VILLI ja SEKSIKÄS ja kaikkea, että olisi toisaalta melkoinen vahinko, jos hän olisi vain yhden naisen mies. Antaa miehen jatkaa villinä ja vapaana. Tulen aina rakastamaan tätä "ihanuutta". Aivan nousevat kyyneleet silmiin, kun vain ajattelenkin häntä.
        Toivottavasti te muut saatte rakastamanne ihmisen kumppaniksenne. Minä onneton rakastuin saavuttamattomaan ja se on minun "tyhmyyttäni".


    • skorpnainen

      meillä ainakin toimii ja yhteen sovitaan. hellyyttä, rakkautta, intohimoa ja suuria tunteita :) tosin riidatkin sitten riidellään kunnolla (ei väkivaltaa..), mutta sovinnot sitäkin suloisempia ;) meidät ainakin luotu toisillemme

    • SkorppariN

      Ehdottomasti EI! Tai sit täytyy toisen olla tosi alistuva ja taipuvainen toisen sanaan, mitä en kyllä suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe