Mua on alkanu askarruttaa kun muutamat ovat sanoneet mua liian laihaksi ja anorektikon näköiseksi. Oon 162cm ja 48kg, harrastan myös paljon liikuntaa(harkat 8 kertaa viikossa.) Itseni miälestä en oo laihan näköinen ja teen vatsalihasliikkeitäkin joka päivä. Karkkeja ja sipsejä en oikeastaa syö.
Ottakaa kantaa, haluan mielipiteitänne!
Anorektikko(ko?)
6
313
Vastaukset
- Sasu
En nyt sanoisi et anorektikko olisit, mutta ehkä hieman laiha. Kunhan syöt monipuolisesti ja ehkä vähän himmaat liikuntaa niin asia on mielestäni ok.
- Jello Biafra
No onhan sulla muutama liikakilo,mutta ei mitenkään hälyttävä tilanne vielä.Keep it going so!
- Quu
käsittääkseni anoreksia on psyykkinen sairaus. Joten jos olet huolissasi siitä, että painat liian vähän et luultavasti ole anorektikko, jos taas mielestäsi olet tällä hetkellä läski ja haluat kokoajan tarkkailla syömisiäsi, niin ehkä olet sairastumassa anoreksiaan. Peili kertoo totuuden. Ihmiset ovat sinulle vaan niin pirun kateellisia, koska olet hoikka.
- lumienkeli
Mielestäni et ole anorektikko, mutta kylläkin hyvin laiha. Muiden mielipiteet ovat sellaisia, koska he ovat vain kateellisia. Itse olen kärsinyt kyseisestä sairaudesta, ja se on pään sisällä oleva vika. Jos et pidä itseäsi lihavana, etkä nää vääristymiä peliin katsoessasi, niin sinulla tuskin on tätä sairautta!! Mutta jos asia sinua kovin vaivaa suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä, sillä hän voi varmasti auttaa, voihan kyseessä olla niinkin yksinkertainen seikka kuin häiriintynyt aineenvaihdunta... (huom. jos vaan laihdut koko ajan kyse voi olla anoreksiasta ja hakeudu välittömästi hoitoon, vielä kun tajuat itse missä mennään...)
- Tinaenkeli
Sinä puhut vähän mutta asiaa..ja kova sanomaa tuossa jo olikin..Itse kokeilin ja elin tämän ns.anoreksia helvetin..Laihdutin ja laihdutin ei tullut loppua..ennen kuin heräsin ja se tapahtui kuin salama kirkkaalta taivaalta...
ja pelastuin kaiken onneksi..
- mokkis
Kyllä sä musta vähän laihanpuoleinen oot. Mut en sit tiiä, et ootko kuitenkaan ihan anorektikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4192302Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122129Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821099Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581015Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403983Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 153875
- 56839
- 79815