Olen oikea syöppö!!! Mun on melkeinpä pakko syödä joka päivä karkkia tai jotain muuta hyvää. Ruokaa en niinkää syö muuta kun jos on nälkä mutta kaikkea hyvää voisin syödä vaikka kuinka paljon. Tämä vaivaa mua mutta en pysty lopettamaan Olen 16v. likka,pituuuteni on 164cm ja painan n.64kg. Mahani on "lössö". En harrasta paljonkaan liikuntaa, koska minusta ei ole siihen. Kesällä kyllä olen paljo ulkona, mutta en talvella. Kromi tabletitkaan eivät auta makean nälkääni!Aloitan aina viikon alussa vatsalihaksia tekemään mutta loppu viikosta en enää jaksa,olen laiska tiedän sen. Olen harkinnut jo "lihavien lääkettä" kuten nutrifast tai jotain muuta vastaavaa.
Mikä avuksi? Auttakaa jos sinulle on käynyt samoin. Tarvitsen apuasi kuka ikinä oletkin!!!!!!
lihava??
13
922
Vastaukset
- Jokke
et ole ollenkaan lihava, sillä jos pituutesi on 164cm ja painat 64kg niin silloinhan olet normaali painoinen. Minä pidän karkeista myös, ja syön melkein päivittäin ison pussin irtokarkkeja ja aion syödä edelleenkin, vaikka pakko on myöskin alkaa harkitsemaan laihdutusta.
- n.s
Musta sun ei kannattas mitään laihdutuslääkkeitä käyttämään. Katoin yhen ohjelman parivuotta sitte jos kerrottiin vähän niiden aineiden sisältöä. Niis ei ollu mitään muuta ku jotain katkarapujauhetta ja kalkkia.....ne tuski laihduttaa. Mun mielest sun pitää vaan ryhdistäytyy ja jättää karkit ja pullat väliin. Opettele tekee hyviä ja terveellisii ruokii. En ny tarkota et sun pitäis jotain rehuja pelkästään syödä. Esim. naudan sisäfile pihvit sattuu olemaan terveellisintä lihaa ja erittäin hyvän makusta(tosin se valitettavasti näkyy hinnassaki). Lueskele keittokirjoja eti hyvii reseptei. Sit sun kannattaa jättää ylimääräset välipalat väliin, ja erityisesti ne karkit. Sillon sul kasvaa ruokahalu. Syö yks kunnon ateria päivässä, koska pienet makeet välipalat pitkin päivää lihottaa enemmän ku yx iso ateria. Sit ku sä syöt niit karkkeja ni älä mässyttele niitä pitkin päivää vaan syö ne kerralla heti pois. SEki on parempi..........toivottavasti oli apuu.....
- Alisa
Päivän mittaan tulee syödä monta pieempää ateriaa (ei tosin karkkia, pullaa yms.) jos haluaa aineenvaihdunnan toimivan normaalisti. Siis ei todellakaan vain yhtä isoa ateriaa!
- Mä
Haluan auttaa sinua..säästä rahaa ja osta kuntosalikortti, tee sinne ohjelma ja ota itseäsi niskasta kiinni!!! Luontaistuotekaupassa on laihdutusvalmisteita joka auttaa rasvan polttamisessa..Ajattele positiivisesti, älä käytä rahojasi karkkiin vaan osta jotain muuta.Ulos vaan piristymään.Viikossa huomaat jo eron!!!!!
- Klara
En mitenkään mainosta, mutta itse sain avun Painon Vartijoiden kokouksista. Minä olen 163 cm pitkä ja pahimmillaan painoin 68 kg, olo oli paha vaikken varsinainen läski ollut edes omasta mielestäni. Nyt painan 57-59 kg ja olo on ihan toinen. Siellä oppii herkuttelemaan oikein, sillä herkuttelu ei edelleenkään ole kiellettyä !
- keskittykää olennaiseen
Niin kauan kun herkuttelu on liian tärkeä osa elämää,
eletään veitsenterällä lihomisen suhteen, vaikka olisi
minkälaiset Paikkariohjeet.
Jatkuva herkuttelun tarve on addiktio siinä missä tupakointi
ja alkoholin liikakäyttökin.
Paras ja ainoa tapa laihtua ja _pysyä_ hoikkana on ottaa
herkuttelu hallintaan, eikä etsiä vain mahdollisimman vähän
lihottavaa ruokaa.
Se miten se otetaan hallintaan, onkin jo toinen juttu.
Toiset pystyvät siihen itse ja jotkut taas tarvitsevat ammattilaisen apua.
Ne, jotka eivät saa syöpöttelyä hallintaan, ovat "tuomittuja"
ylipainoisiksi loppuelämäkseen, valitettavasti - Zizzly
keskittykää olennaiseen kirjoitti:
Niin kauan kun herkuttelu on liian tärkeä osa elämää,
eletään veitsenterällä lihomisen suhteen, vaikka olisi
minkälaiset Paikkariohjeet.
Jatkuva herkuttelun tarve on addiktio siinä missä tupakointi
ja alkoholin liikakäyttökin.
Paras ja ainoa tapa laihtua ja _pysyä_ hoikkana on ottaa
herkuttelu hallintaan, eikä etsiä vain mahdollisimman vähän
lihottavaa ruokaa.
Se miten se otetaan hallintaan, onkin jo toinen juttu.
Toiset pystyvät siihen itse ja jotkut taas tarvitsevat ammattilaisen apua.
Ne, jotka eivät saa syöpöttelyä hallintaan, ovat "tuomittuja"
ylipainoisiksi loppuelämäkseen, valitettavastiOlen samaa mieltä!
Ennen olin ruipelo ilman läskiä, mutta nyt kilot ovat alkaneet kertyä. Syynä on se, että syön enemmän makeaa ja rasvaista ruokaa kuin ennen.
!LIHAVUUS == syö vähemmän kuin kulutat.
Totuus: Olet sitä mitä syöt!
! == NOT
- IndexiIiris
Moi!
Katso peiliin ja sano :
`Minä tykkään sinusta, jokaisesta
kilosta ja grammasta.´
Hyväksy itsesi ja sen jälkeen
voit terveellä tavalla miettiä
oletko `lihava´.
Muuta ruokavaliosi tietoisesti
terveellisemmäksi jos kilosi ovat
sinulle ongelma. Ylipainoinen et ole.- ninni
Iiris on ihan oikeessa, et sä mikään lihavaoo. Ihan normaalin painonen. Eiköhän kaikki välil [tai vähän useemminkii] syöpöttele.. hih
ei mut tosissaa, et sä oo lihava
- toinen syöppö
Moi!
Mulla on ihan toi sama ongelma!Mä yritän välttyy siltä keksimällä itselleni jotain muuta tekemistä ku syömistä,muttei sekään paljo auta!Pitäis vaan ottaa ittee niskasta kiinni, mutta.... haluaisin laihtua, mutta en mä kertakaikkiaan jaksa kuntoilla muutaku kouluun ja takas kauppaan ja takas!viime kesänä mulla vielä oli unelmavartalo(165/43)mut nyt aainaki kymmenen kiloa lisää, et...
T:toinen syöppö!- Alisa
Kuulostaa kyllä enemmänkin alipainolta! Jos sinulle on tullut 10kg lisää, niin hyvä. Ei todellakaan ole liikaa olla 165cm ja 53kg. Olet edelleen hoikka!
- Kaarina
Ihanko pokkana voit kertoa olevasi lihava tuolla painolla.
Voisit kyllä hiukan ottaa järkeä käteesi. Et ole miltään kantilta näyttänyt naiselliselta jos sinulla on ollut noin 15 kiloa alipainoa.
Jos nyt painat noin 53 kiloa niin vieläkin olet alipainoinen pituutesi nähden. Muutama kilo lisää niin sitten on hyvä.
Ei kukaan järkevä nainen voi olla tyytyväinen koliseviin törröttäviin luihin joiden päällä on vain kuiva nahka. Tämä todellisen laihuuden ihannointi on sairasta ja siksi jokaisen naisen olisi alettava ajattelemaan omilla aivoillaan.
Jos aiot pitää hormoonituotantosi normaalina, täytyy naisella olla kehossaan myös rasvaa. Tämä on fakta ja luulisi että terveys on sentään tärkeää.
Itse olen kyllä ylipainoinen roimasti, mutta olen siinä suhteessa heikolla itsekurilla varustettu etten ole saanut tehtyä asialle mitään. Taas nähtävästi yritän, joten pitäkäähän peukkuja että jaksan silloinkin, kun koko homma alkaa potuttaa. - Linda
Kaarina kirjoitti:
Ihanko pokkana voit kertoa olevasi lihava tuolla painolla.
Voisit kyllä hiukan ottaa järkeä käteesi. Et ole miltään kantilta näyttänyt naiselliselta jos sinulla on ollut noin 15 kiloa alipainoa.
Jos nyt painat noin 53 kiloa niin vieläkin olet alipainoinen pituutesi nähden. Muutama kilo lisää niin sitten on hyvä.
Ei kukaan järkevä nainen voi olla tyytyväinen koliseviin törröttäviin luihin joiden päällä on vain kuiva nahka. Tämä todellisen laihuuden ihannointi on sairasta ja siksi jokaisen naisen olisi alettava ajattelemaan omilla aivoillaan.
Jos aiot pitää hormoonituotantosi normaalina, täytyy naisella olla kehossaan myös rasvaa. Tämä on fakta ja luulisi että terveys on sentään tärkeää.
Itse olen kyllä ylipainoinen roimasti, mutta olen siinä suhteessa heikolla itsekurilla varustettu etten ole saanut tehtyä asialle mitään. Taas nähtävästi yritän, joten pitäkäähän peukkuja että jaksan silloinkin, kun koko homma alkaa potuttaa.meinasin just kirjoittaa samasta mutta huomasin että täällä oli jo kirjoitettu, joten en mitään muuta kuin totea, että olet nyt 10kg painavampana parempi, kuin aikasemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174042Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403047Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103034IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432298Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801173- 791049
- 561014
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211896Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843