Olen käynyt melkein neljä vuotta lapsettomuushoidoissa. Nyt olen ollut kuukauden ilman lääkkeitä ja nyt ovat kuukautiset myöhässä 19 päivää. 27.4 testasin ja silloin tulos oli negatiivinen. Kuinka nopeasti testi on teillä näyttänyt mahdollisen raskauden ? Siskoni sai viime marraskuussa lapsen ja raskaus näkyi vasta viikolla 8. Onko minulla siis mitään toivoa ?
kuinka nopeasti näkyi testissä
10
12233
Vastaukset
- minä vain..
En nyt ole mikään tietäjä ollenkaan, mutta olen ymmärtänyt että testissä plussa näkyy aikaisintaa kaksi viikkoa hedelmöittymisen jälkeen, kun sitä hormonia jonka testi näyttää, alkaa erittyä enemmän virtsassa. Eli teit testin ´11 päivää sitten, joten silloinhan eikö kuukautisesi ollut vasta 9 päivää myöhässä, jos oikein laskin. Joten minun ymmärtääkseni se ei olisi näyttänyt plussaa.
Kertokaa ihmeessä oikea päätelmä, jos minä olen aivan väärässä, mutta muistan, että minua neuvottiin odottamaan kaksi viikkoa ja kuukautisten poissaolopäivään tai mahdollisesti vielä pidempäänkin.
Pidän peukkuja!- ton mukaan
alkuperäinen kyllä kirjoitti 19 päivää myöhässä eikä 9.
Kyllä sen olisi testissä pitänyt jo näkyä. - jepsu.87
ton mukaan kirjoitti:
alkuperäinen kyllä kirjoitti 19 päivää myöhässä eikä 9.
Kyllä sen olisi testissä pitänyt jo näkyä.niin siis hänellä on NYT 19 päivää myöhässä.sillon kun hän testas oli vaan 9 päivää myöhässä.
ja tollanen ärsyttää et tullaan tänne sanoo että ei ole toivoa.jokainen joka tänne kirjottaa toivoo olevansa raskaana.
en tarkoita että negatiivista palautetta ei saisi antaa, mutta jos sitä antaa niin voisi sen yrittää ilmaista kauniimminkin.
mulla itellä tosiaan oli se viisi viikkoa myöhässä ennen kun näkyi.
kyllä itse ainakin uskon että toivoa on.
oma sisko käyny hoidoissa jo vuosia,eikä viä ole tärpänny..sellainen on tosi rankkaa, varsinkin jos haluaa lapsia ennemmän kun mitään.
joten toivon sulle tosi paljon onnea pumpulipuu.
- jepsu.87
mulla oli itellä noin viis viikkoo myöhässä kun vasta näky testissä.
se näkyminen johtuu aika paljolti siitä et koska on hedelmöityny, kun siitä menee yleensä ainakin kolme vikkoo kunnes se näkyy testissä.kun se hgg hormonin määrä on niinä ensimmäisinä kolmena/neljänä viikkona niin vähänen et raskaus ei näy tai anna varmaa vastausta.ja niinä viikkoina kun se kiinnittyy(n.kome kaks viikkoo hedelmöitymisestä) ei ole edes raskaana.et sen hormonin tuotanto alkaa kehittyä kunnolla vasta kun alkio on kiinnitynt kohdun seinämään.
joten kyllä mun mielestä sulla toivoa on.- rallie
Kyllä mulla ainakin on näkyny heti ku oon testannu..esikoisesta oli mensut myöhässä viikon ennen ku testasin..ja nyt ku ootan kakkosta niin 2 päivää oli myöhäs ja positiivista näytti..
et näin mulla.. - jepsu.87
rallie kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin on näkyny heti ku oon testannu..esikoisesta oli mensut myöhässä viikon ennen ku testasin..ja nyt ku ootan kakkosta niin 2 päivää oli myöhäs ja positiivista näytti..
et näin mulla..kyllähän raskaus voikin näkyä heti menkkojen jäätyä pois, mut sillon yleensä hedelmöitymisestä on jo se kaks kolme viikkoo.
mul itel meni niin, et tammikuun toisella viikolla olin yhdynnässä ja se on sillon hedelmöityny ja menkat olis pitäny alkaa siitä parin päivän päästä.joten se ei olis millää voinu näkyy testissä, kun hedelmöitymisestä oli vaan pari päivää.joten en tarkottanu etteikö se vois näkyä sillon kun menkat on jääny pois.mut jos se näkyy sillon heti testissä, niin sillon on siitä hedelmöitymisestäkin yleensä aikaa.kun alkion kestää kiinnittyä sen kaks viikkoo ainakin.
ja jokainen joka vähääkin lukee miten hedelmöityminen tapahtuu, tietää että siinä menee pari viikkoo ennen kun alkio kiinnittyy kohdun seinämään ja alkaa tuottaa hGG hormonia.
ja niinä parina viikkona ei ole raskaana.
joten siksi kaikilla ei näy testissä heti menkkojen pois jäätyä.
se riippuu paljolti siitä et koska luulee että hedelmöityminen olisi mahdollisesti tapahtunut ja koska kuukautisten pitäisi alkaa.
koska jos esim on ollu alkukuussa yhdynnässä ja loppu kuussa pitäis alkaa menkat, niin jos ne jää sillon pois, niin raskaus saattaa näkyäkkin testissä, koska hedelmöitymisestä on jo kulunut kolme viikkoa. - rv 26+3
jepsu.87 kirjoitti:
kyllähän raskaus voikin näkyä heti menkkojen jäätyä pois, mut sillon yleensä hedelmöitymisestä on jo se kaks kolme viikkoo.
mul itel meni niin, et tammikuun toisella viikolla olin yhdynnässä ja se on sillon hedelmöityny ja menkat olis pitäny alkaa siitä parin päivän päästä.joten se ei olis millää voinu näkyy testissä, kun hedelmöitymisestä oli vaan pari päivää.joten en tarkottanu etteikö se vois näkyä sillon kun menkat on jääny pois.mut jos se näkyy sillon heti testissä, niin sillon on siitä hedelmöitymisestäkin yleensä aikaa.kun alkion kestää kiinnittyä sen kaks viikkoo ainakin.
ja jokainen joka vähääkin lukee miten hedelmöityminen tapahtuu, tietää että siinä menee pari viikkoo ennen kun alkio kiinnittyy kohdun seinämään ja alkaa tuottaa hGG hormonia.
ja niinä parina viikkona ei ole raskaana.
joten siksi kaikilla ei näy testissä heti menkkojen pois jäätyä.
se riippuu paljolti siitä et koska luulee että hedelmöityminen olisi mahdollisesti tapahtunut ja koska kuukautisten pitäisi alkaa.
koska jos esim on ollu alkukuussa yhdynnässä ja loppu kuussa pitäis alkaa menkat, niin jos ne jää sillon pois, niin raskaus saattaa näkyäkkin testissä, koska hedelmöitymisestä on jo kulunut kolme viikkoa.Alkio kiinnittyy kohtuun noin 6 päivää hedelmöittymisestä, eikä suinkaan pari-kolme viikkoa sen jälkeen.
Normaalistihan hedelmöittyminen tapahtuu kierron puolivälissä, noin 14 päivää ennen kuukautisten alkua. Jos hedelmöittyneen munasolun irrotessa alkion kiinnittyminen kohtuun kestäisi 2-3 viikkoa, ei kukaan voisi saada positiivista tulosta silloin, kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Itse sain haamuviivan jo 8 päivää hedelmöittymisestä, (eli jo 6 päivää ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa) mutta silloin olikin kaksi alkiota kiinnittynyt.
- pieni äiti
mulla näky pos.tulos vasta ku menkat oli 2 ja puol viikkoo myöhässä.
- kokkeileppatota
Mainitsemasi lääkkeetkin voivat sekoittaa kiertoa, mutta koska kk niin paljon myöhässä niin mene ihmeessä terveyskeskukseen verikokeelle. Käsittääkseni siihen ei tarvita lähetettä ja se on maksutonta!
Pidän peukkuja! - Marrasvauva 07
Me kävimme miehen kanssa myös hoidoissa, ja ekasta inssistä tulin raskaaksi.
Plussaa näytti heti seuraavana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Oikein paljon tsemppiä teille ja toivotaan että sinäkin plussaat jonain päivänä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011