mulla on siis tollane tula 200 merkkinen virolais/venäläinen skootteri vm. 59.
kyseisessä skootterissa on dynastartti (startti ja laturi samassa) ja se on sama osa kuin magneeto/vauhtipyörä. sieltä tulee siis 3 sähköjohtoa. olen kokeillut yhdistää niitä akkuun ja yksi johdoista(paksuin) on todnäk startin johto koska vauhtipyörä lähtee pyörimään kovalla vauhdilla. toseksi paksuimman johdon kun yhdistää niin vauhtipyörä lähti pyörimään mutta ei niin kovalla vauhdilla kuin paksuimmalla johdolla. olisiko tämä laturin johto?
ohuimmalla johdolla ei tapahtunut mitään( startin heräte virta? )
miten siis laturista/vauhtipyörästä tuleva johto (toiseksi paksuin, laturin johto) yhdistetään akkuun silleen että se ei lähtisi pyörittämään vauhtipyörää, vaan lataisi akkua kun vauhtipyörä pyörii? tarvitaanko jokin latausrele? miten se toimii?
seuraava kysymys: onko mahdollista että akusta menee suoraan virta ( ) tulpalle. kun tulppahan vaatii "sykäyksiä" niin ( - ) katkeaisi välillä? jos tämä tapa voi toimia niin silloin olen saanut sytytyksen toimimaan.. skootterissahan ei ole mitään cdi boksia.
olisin todella kiitollinen vastauksista ja jos jollain on jotain muuta tietoa (ihan sama mitä tietoa) kyseisesta skootterista niin antaa tulla :)
tula 200 (laturi ongelma)
4
903
Vastaukset
tere.minäkin hommasin tuommoisen tulan.kysyisin sinulta että missä rungon numero sijaitsee,ja miten osia kyseiseen laitteeseen saa ja mistä?venäjältä vai virosta!
- ..,...,..,,..,
katon rungon numeron kuhan pääsen katsomaan.. puuttuuko miten paljon osia? olen nimittäin opiskelemassa eikä oikein aika tahdo riittää tuolle, niin voisin myydä sen. kahdesta on paljon helpompi rakennella. Mun tulassa osat pitäis olla tallella, en oo ainakaan huomannu että mitää olennaista puuttuis..
Käy kattoo nettimotosta ilmotus, siel on myös kuvia. tarjoa ihmeessä. ..,...,..,,.., kirjoitti:
katon rungon numeron kuhan pääsen katsomaan.. puuttuuko miten paljon osia? olen nimittäin opiskelemassa eikä oikein aika tahdo riittää tuolle, niin voisin myydä sen. kahdesta on paljon helpompi rakennella. Mun tulassa osat pitäis olla tallella, en oo ainakaan huomannu että mitää olennaista puuttuis..
Käy kattoo nettimotosta ilmotus, siel on myös kuvia. tarjoa ihmeessä.tere.löysin rungon numeron,oli vain niin huomaamaton ja likainen ympäristö.sain tänään rekisteröinti katsastuksen läpi.että vehe on jonkinlaisessa ajokunnossa.ajelee vähän aikaa ja alottaa entisöimään sitä että saa museokatsastettua.tarvii kyllä kaikenlaista pientä nippelii ja nappelii.sinun vehe on vissii puutteellinen,en ole vilä käynyt katsomassa nettimotossa jos se kerran on siellä myynnissä.paljonko pyydät siitä.
- .,.,.,.,.,..,
aapeli1 kirjoitti:
tere.löysin rungon numeron,oli vain niin huomaamaton ja likainen ympäristö.sain tänään rekisteröinti katsastuksen läpi.että vehe on jonkinlaisessa ajokunnossa.ajelee vähän aikaa ja alottaa entisöimään sitä että saa museokatsastettua.tarvii kyllä kaikenlaista pientä nippelii ja nappelii.sinun vehe on vissii puutteellinen,en ole vilä käynyt katsomassa nettimotossa jos se kerran on siellä myynnissä.paljonko pyydät siitä.
käy katsomassa ihmeessä kuvat. multa löytyy kyllä kaikenlaista pientä nippeliä siihen, mutta en viitsisi niitä myydä erikseen, varmaan ymmärrät. mutta koko mopon voisin myydä. pyynti on 500e mutta eiköhän se 400e lähde. olisiko mahdollista jos voisit laittaa siitä sinun tulasta kuvia mun s-posti osoitteeseen? ¨
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150