Eli harkitsen ko auton ostamista. Kokemuksia varmaan löytyy elikkä mitä kannattaa tarkistaa/huomioida ennen ostamista. Onko kalliit huollot ja varaosien hinnat. Paljon dieselvero? Muita kokemuksia tai tärkeää huomioitavaa??
Audi 80 1.9TDI autom. vm -94
5
358
Vastaukset
- Autojobbaaja
Morjens
Vanha Audi ja automaatilla. Aika hyvä sekoitus erilaista tekniikkaa, ja korjaaminen on kalliinpuoleista. Pitää saada törkeen halvalla, ja varaudu vaihtamaan manuaaliaski tilalle. Jos yli 200tkm niin kone on todennäköisesti sökönä. Osta enemmin auto kuin Audi. Se on Volkkari!!!!! Ja se ei siis ole mikään Mersu tai Volvo. Nissaniakin suosittelisen sen tilalle.
Autojobbari jo kolmannessa polvessa- laaso
Näin on. Ne tietää, miten asiakasta kusestetaan. Tosin, tässä tapauksessa luulen, että tietoakin löytyyn :)
- On
Autojobbaaja ei vissiin tiiä, että kyseinen 1.9 TDI on varmasti yksi lujimmista koskaan valmistetuista koneista. Tuntuu kestävän ja kestävän, pitäs vissiin jotenki tahallaan saaha se hajoomaan nii pääsis auton vaihtoon ;) Automaattia en suosittele kyllä. No eihän tämä viesti ookkaa ku apaattiarallaa 4 vuotta myöhässä :D
- PÖLHÖJÄ RIITTÄÄ
JA KYSYMYS TEHTY VUONNA 2007!
EIKÖ SITÄ VOIS VÄHÄN LUKEA MIHIN VIISASTELEE.
- kaitsu
Rähääähää hyvä peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564