Neitsytmies+Rapunainen toimiiko?

Nimetön

Olen 40v neitsytmies vakavasti ihastunut rapunaiseen,toimiiko suhde? Onko kokemuksia?Ovatko kovin erilaisia?

12

7200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastava rapu

      tällainen viesti, koska olen näitä seuratessani saanut käsityksen, että ravut eivät ole erityisesti neitsyeiden suosikkeja.
      Neitsytmies on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut. En ole koskaan halunnut kenellekään niin paljon hyvää kuin hänelle. Hän on saanut minusta parhaat puolet esiin ja opettanut ns. löytämään itseni.
      Jos voisimme olla yhdessä, en epäilisi sekuntiakaan, etteikö suhteemme toimisi. Erilaisuuksia on, mutta paljon enemmän on samankaltaisuutta. Ennen kaikkea hän herättää minussa valtavan hellyyden, mutta myös kunnioituksen ja luottamuksen. Jos tunne on molemminpuolinen ja suuri, sillä pystyy varmasti voittamaan erilaisuudesta johtuvat vaikeudet. Pienenä vinkkinä voisin kertoa, että yritä näyttää tunteesi mahdollisimman selvästi ja usein, jottei syntyisi väärinkäsityksiä, ettet välitäkään rapunaisestasi. Jos vielä lisäksi pystyt kestämään ravun mielialan vaihtelut ja jopa auttamaan häntä pääsemään "aallonpohjasta", saat varmasti hänestä ikuisen ystävän tai rakastetun.
      Toivon sydämestäni teille hyvää jatkoa!

    • rapu tyttö

      Olen just tavanny neitsyt miehen ja vaikuttaa iloiselta ihmiseltä...toivon tietysti et toi edellinen pitää paikkansa...et sopisimme hyvin yhteen...

      • hmmmmmmm

        Vanhemmillani menee juuri noin. Isä neitsyt, äiti rapu. Ovat olleet 25 vuotta yhdessä, mutta heidän suhde ei ehkä ole kovin täytenäinen. Rapunainen niin vahtelunhaluinen ja tavallaan menevä, itsepäinen ja puhuu paljon (ohi suunsakin). Neitsyt taas rauhallinen, työnarkomaani, tykkää käydä ulkomailla ja pitää kiinni suunnitelmista, (siinä missä rapu vaihtaa suunnitelmaa joka toinen päivä). Ovat kuitenkin samaa mieltä politiikasta ja tulevat keskenään melko hyvin toimeen, kunhan antavat toisilleen tilaa. Neitsyt kritisoi paljon, vaikkei ehkä tahallisesti ja rapu ottaa tämän heti suurenakin loukkauksena. Rapu taas vaatii paljon ja jos ei saa haluamaansa sitä valitusta ei neitsyt mies voi kestää!

        Suhteestanne ei tule ruusuilla tanssimista, mutta yhteistä tekemistä kyllä keksitte. Sanon kyllä suoraa että mielestäni neitsyt miehelle rapu ei ole paras mahdollinen nainen. Rakkaus on kuitenkin pitkäkestoista, mutta tavallaan saatat jäädä kaipaamaan jotakin menneisyydestäsi ja mietit sitä lopun ikääsi. Mieti tarkkaa haluatko tätä.


      • välttämään
        hmmmmmmm kirjoitti:

        Vanhemmillani menee juuri noin. Isä neitsyt, äiti rapu. Ovat olleet 25 vuotta yhdessä, mutta heidän suhde ei ehkä ole kovin täytenäinen. Rapunainen niin vahtelunhaluinen ja tavallaan menevä, itsepäinen ja puhuu paljon (ohi suunsakin). Neitsyt taas rauhallinen, työnarkomaani, tykkää käydä ulkomailla ja pitää kiinni suunnitelmista, (siinä missä rapu vaihtaa suunnitelmaa joka toinen päivä). Ovat kuitenkin samaa mieltä politiikasta ja tulevat keskenään melko hyvin toimeen, kunhan antavat toisilleen tilaa. Neitsyt kritisoi paljon, vaikkei ehkä tahallisesti ja rapu ottaa tämän heti suurenakin loukkauksena. Rapu taas vaatii paljon ja jos ei saa haluamaansa sitä valitusta ei neitsyt mies voi kestää!

        Suhteestanne ei tule ruusuilla tanssimista, mutta yhteistä tekemistä kyllä keksitte. Sanon kyllä suoraa että mielestäni neitsyt miehelle rapu ei ole paras mahdollinen nainen. Rakkaus on kuitenkin pitkäkestoista, mutta tavallaan saatat jäädä kaipaamaan jotakin menneisyydestäsi ja mietit sitä lopun ikääsi. Mieti tarkkaa haluatko tätä.

        yksioikoisten johtopäätösten tekoa. Jos jollakulla neitsyt miehellä ja rapu naisella menee niin tai näin, ja ovat sellaisia ja tällaisia, että kaikki muutkin ko. merkkien edustajat ovat samanlaisia. Ja tekemään sen perusteella johtopäätöksiä onnistuuko joku suhde vai ei. Oletkohan hurahtanut totaalisesti uskomaan horoskooppi horinoihin. Meidän suhteessa, minä neitsyt M olin se tuli ja tappura. Tuijottelette liikaa pelkkiä horoskooppi merkkejä. Herätystä Herätystä!


    • rapu 65

      Tapasin vappuna elämäni ihanimman rakastajan,neitsytmiehen.Itse olen tietenkin se rapu nainen.Olemme viettäneet kaksi ihanan pitkää hotelli yötä yhdessä.Rakastelu on ollut mahtavaa,uskomatonta.En tiedä johtuuko horoskooppimerkistä vai mistä,mutta upeaa....Kannattaa antaa itsensä kokonaan peliin.Mies on varattu,mutta minä olen eronnut.En anna sen haitata tahtia,katsotaa kuinka ämmän käy.

    • pöpöpö

      Itse olen neitsyt nainen ja olen suhteessa rapu mieheen. Ravut ovat vaisuja, mutta tosi herkkiä tunnetiloiltaan ja hyviä vaistoamaan muiden mielialoja. Rapujen kanssa kannattaa olla varovainen,ettei tee virheitä "saata niitä mustasukkaisiksi". Muuten suhde on mennyttä, kun ne vain odottaa et toinen tekee oikesti jotain eikä järki puheetkaan auta!! Ovat hyvin pitkä vihaisiä, pitkä muisti.
      Muuten aika hyvä yhtälö.

    • femmeh

      Minä ja tuntemani neitsytmies ollaan tunnettu reilu puoli vuotta. Neitsytmies oli ollut jo pidempään kiinnostunut, mutta ilmaisi kiinnostustaan vain pienin flirtein. Entiseeni, Kaksosmieheen verrattuna flirtti oli lähes olematonta. Siveellisyys, siisteys, hyvät käytöstavat, asiallisuus, aistikkuus, kohteliaisuus, ne kai ne sitten huomioni lopulta kiinnittikin siten että mutkien kautta selvitin miehen numeron ja otin yhteyttä. Pari päivää eteenpäin ja ensitreffit olikin jo takana. Ja olimme jo yöpyneet yhdessä!

      Molemmat ollaan tunteiden paljastamisen suhteen aika ujoja, mutta halaillaan, kosketetaan toisia, suukotellaan, kiusoitellaan toisia usein. Seksiä kun harrastetaan, silloin rakastellaan ja hyväillään toisiamme tunteja. Yleensä seksiä saa ajankohtana, jolloin molemmilla on kyseinen päivä vapaa ja vailla menoja.

      Tulevaisuuden suhteen, molemmat ajattelee "Kaikki aikanaan", siten että on hyvä olla. Lapsia haluamme saman verran (yhden), jos ollenkaan. Vaikka molemmilla meillä on sisarukset.

      Mutta auta armias rapunainen millaiselle miinakentälle astutkaan jos olet liian itsenäinen nykynainen... Ei auta kun rukoilla kun olet täyttänyt suunnitelmilla neitsytmiehen seuraavat päivät kalenterista. Miestä ei haittaa se että olet suunnitellut yhteistä tekemistä teille ei, vaan se että hän ei ole saanut ilmaista mielipidettään tulevien päivien tapahtumiin. Ja pian huomaatkin että neitsyessä on pientä pitkävihaisuutta ja kostonhalua. Kannattaa siis tehdä ne seuraavien päivien yhteiset suunnitelmat yhdessä. Ujuttaa ehdotukset keskusteluun ja antaa ymmärtää että mies lopulta päättää suunnitelmat. Omalla neitsytmiehelläni on ainakin suuri tarve olla minulle, naiselleen, Mies, isolla M-kirjaimella. Dominoida ja suojella naistaan. Olla se "perheenpää". Tämän Neitsytmiehen naiselta siis vaaditaan pientä oveluutta saadakseen tahtonsa läpi.

      Meidän suhdetta pitää virkeänä ainainen valtataistelu. Kaikki muu olisi aivan liian harmoonista. Ensimmäisestä sanasta jo tiedämme molemmat seuraavan keskustelumme puheenaiheen. Meissä kahdessa on ainakin todella paljon samaa. Antaa neitsytmiehen olla se mies ja pysyy itse naisena, suhde on täydellisyyttä hipova. (Aina on parantamisen varaa vaikka asiat olisi kuinka hyvin!) Joskus tuntuu kuin olisimme olleet yhdessä jo vuosikymmeniä! Paras suhde ehdottomasti minkä olen koskaan elänyt.

    • Neitsytnainen

      Minä neitsytnainen olen seurustellut jo kohta 1,5 vuotta rapumiehen kanssa ja en koskaan ole tuntenut itseäni näin rakastetuksi kuin nyt. Olen vahvasti sitä mieltä että rapu ja neitsyt on luotu toisilleen jo puolesta sanasta tiedän mitä toinen aikoo sanoa ja yleensäkin ajttelee asioista ja se huumorintaju on juuri samanlainen meillä ja rapumies osaa pitää naisen kyllä tyytyväisenä joka asiassa....

      • rapuN77

        Tapasin vuoden vaihteessa neitsyt miehen ja siitä lähtien se on ollut menoa ;)
        Ikinä en aikaisemmin ole tavannut noin suoraan tunteensa näyttävää ja rakastettavaa miestä, ja kyllä monesta on kokemusta.

        Tappeleeko neitsyet ollenkaan?? Minä hiukan tulisenakin ja ailahtelevaisena rapuna kaipaan joskus kunnon tappelua, mutta mies ei siihe nlähde mukaan. Aloittaa mykkäloulun :S


      • rapuliini
        rapuN77 kirjoitti:

        Tapasin vuoden vaihteessa neitsyt miehen ja siitä lähtien se on ollut menoa ;)
        Ikinä en aikaisemmin ole tavannut noin suoraan tunteensa näyttävää ja rakastettavaa miestä, ja kyllä monesta on kokemusta.

        Tappeleeko neitsyet ollenkaan?? Minä hiukan tulisenakin ja ailahtelevaisena rapuna kaipaan joskus kunnon tappelua, mutta mies ei siihe nlähde mukaan. Aloittaa mykkäloulun :S

        Omakohtasesti voin sanoa että parempaa miestä en ole koskaan tavannut enkä varmaan tule tapaamaan.
        Ensi hetkestä asti minun(rapuN) ja neitsytM kanssa on ollut sanaton yhteys siinä että ymmärrämme toisiamme. Ensi kuussa tulee siis täyteen 6kk. Tuntuu kuin olisi ollut 10v jo yhdessä koska yhteys on niin vahva, eikä tarvitse pelätä sanomisia eikä tekemisiä. Voimme molemmat olla täysin omia itsejämme!

        Muistan kyllä suhteen alkutaipaleella kun olin ujo ja niin oli mieskin. Sitä sai kyllä olla se aktiivisempi osapuoli tosin mitä ikinä tekikään tai ehdottikaan niin mies lähti aina mukaan ja pyrki täyttämään kaikki mahdolliset toiveet kunhan vaan itse otti sen ensi askeleen.

        Luonteestani löytyy myös se hieman tulisempikin puoli. Ja tässä asiassa olen huomannut saman kun edellä kirjoittanut että neitsyt mies tekee vaikka mitä ettei riitaa pääsisi syntymään. Joskus saatan ihan hakea hieman mahdollisuutta "puhdistaa ilmaa ja omia tunteita" mutta se tuppaa jäämään siihen yritykseen sillä ainakaan oma neitsyeni rauhoittaa tilanteen hyvin diplomaattisesti eikä päästä asiaa paisumaan vaikka oma tarve sitä saattaisi kaivata. Toisaalta tämä tapa on oikein hyvä sillä hän tasapainottaa omia tulisia piirteitäni hyvällä tavalla eikä kertaakaan asiasta ole syntynyt tilannetta mitä ei voisi selvittää. Välillä olen ihan sanonut että nyt on pakko päästää höyryjä ulos ja silloin hän on kunnioittanut pyyntöäni ja antanut minulle tilaa tehdä niin. Kun sitten oma oloni on helpottunut hakeudun hänen luokseen takaisin ja käperryn syliin ja asia on sillä selvä.


      • Ellis
        rapuliini kirjoitti:

        Omakohtasesti voin sanoa että parempaa miestä en ole koskaan tavannut enkä varmaan tule tapaamaan.
        Ensi hetkestä asti minun(rapuN) ja neitsytM kanssa on ollut sanaton yhteys siinä että ymmärrämme toisiamme. Ensi kuussa tulee siis täyteen 6kk. Tuntuu kuin olisi ollut 10v jo yhdessä koska yhteys on niin vahva, eikä tarvitse pelätä sanomisia eikä tekemisiä. Voimme molemmat olla täysin omia itsejämme!

        Muistan kyllä suhteen alkutaipaleella kun olin ujo ja niin oli mieskin. Sitä sai kyllä olla se aktiivisempi osapuoli tosin mitä ikinä tekikään tai ehdottikaan niin mies lähti aina mukaan ja pyrki täyttämään kaikki mahdolliset toiveet kunhan vaan itse otti sen ensi askeleen.

        Luonteestani löytyy myös se hieman tulisempikin puoli. Ja tässä asiassa olen huomannut saman kun edellä kirjoittanut että neitsyt mies tekee vaikka mitä ettei riitaa pääsisi syntymään. Joskus saatan ihan hakea hieman mahdollisuutta "puhdistaa ilmaa ja omia tunteita" mutta se tuppaa jäämään siihen yritykseen sillä ainakaan oma neitsyeni rauhoittaa tilanteen hyvin diplomaattisesti eikä päästä asiaa paisumaan vaikka oma tarve sitä saattaisi kaivata. Toisaalta tämä tapa on oikein hyvä sillä hän tasapainottaa omia tulisia piirteitäni hyvällä tavalla eikä kertaakaan asiasta ole syntynyt tilannetta mitä ei voisi selvittää. Välillä olen ihan sanonut että nyt on pakko päästää höyryjä ulos ja silloin hän on kunnioittanut pyyntöäni ja antanut minulle tilaa tehdä niin. Kun sitten oma oloni on helpottunut hakeudun hänen luokseen takaisin ja käperryn syliin ja asia on sillä selvä.

        onnistunut suhde
        hyvä suhde
        ei kovin onnistunut

        yhden merkin toisistaan erottamat (esim. rapu-neitsyt, leijona-vaaka)
        tällaisesta yhdistelmästä syntyy usein erittäin onnistunut suhde, tasapainoinen liitto, jota eivät turhat jännitteet rasita. näillä merkeillä tulee olemaan hauskaa keskenään, mutta moraalisen vastuun ottaminen ei ole heille aivan mutkatonta.

        http://www.geocities.com/twiggyspage/merkkienyhteensopivuus.html


    • Helmiina*

      Eiköhän yhteensopivuus ole ihmisistä ja ihmisten luonteista kiinni eikä mistään horoskooppimerkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe