täällä on paljon huulikoruista juttua.. :) niin minä sitä että kuinka pitkän ajan päästä saa vaihtaa alotustappi toiseen tappiin..?? otin tänään huulikorun huulen sivuun.. kertokaa kokemuksia huuliläväreistä!!!
Vastaukset 2
Sitten kun turvotus on laskenut niin olisi hyvä vaihtaa lyhyempää^^
- Liquid
pari kuukautta sen siinä pitäisi olla, ennen kuin vaihtaa. parantuminen kuitenkin kestää sen pari kuukautta, vaikka ei olisikaan enää kipeä/turvoksissa/punainen. Itse otin madonnan (ylähuulen sivuun) helmikuussa ja vaihdoin korun viime kuussa. Minun kyllä piti mennä lävistäjälle vaihtamaan koru sitten, kun on sen aika, mutta minkäs teit kun koru tippui lattialle. :p Kauhea paniikki siinä tuli, huulikoru kun voi mennä muutamassa minuutissa umpeen. Että kannattaa kiristellä sitä korua välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052280Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4091271- 781082
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2271003Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65686- 46644
- 33637
- 34618
- 88607
- 43591