vesilintujen kevät metsästys

juho

alkaa taas ..mielipiteitä...?

10

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu

      tuollahan ihmeen harrastus jutussa olis tolle metsästykselle ihan oma palsta..että meneppäs sinne kyselemään..
      musta tappaminen on AINA väärin..
      se siitä..

      • Mites

        Kasvien tappaminenkinko ?


      • luomu
        Mites kirjoitti:

        Kasvien tappaminenkinko ?

        ..elävien olentojen tappamista...eläinten ja ihmisten.


      • Wilson
        luomu kirjoitti:

        ..elävien olentojen tappamista...eläinten ja ihmisten.

        Elelet siinä toivossa että jonain päivänä metsästys loppuu ja eläimet ja ihmiset elävät sulassa sovussa? Kerropas mitä mieltä olet esim. hirvikantojen rajoittamisesta? Suurpetojen metsästyksestä? (karhut, sudet..yms)


      • jaaha

        väärässä.


      • luomu
        Wilson kirjoitti:

        Elelet siinä toivossa että jonain päivänä metsästys loppuu ja eläimet ja ihmiset elävät sulassa sovussa? Kerropas mitä mieltä olet esim. hirvikantojen rajoittamisesta? Suurpetojen metsästyksestä? (karhut, sudet..yms)

        eläkööt eläimetkin rauhassa...ei niitä tarttee harventaa..jos niitäkii kerran muka pitäs niin sitenhän pitäs ihmisiäkin...ihmiset ovat tehneet paljon enemmän pahaa kuin eläimet..mutta siis...vielä kerran..EI SAA TAPPAA..siis ihmisiäkään..
        rauhaa ja rakkautta maan päälle..


    • tukkijätkä

      Typerää puuhaa, enkä osallistu enkä kannata. Kevätmetsästyshän on juuri yhtä hölmöä touhua kuin leipoa leipä siemenviljasta.

      Ainakin minua henkilökohtaisesti kiinnostaa paljon enemmän bongailla kesän niitä kasvavia lintupoikueita ja sitten syksyllä korjata talteen, jos on jotain korjattavaa.

    • mikko

      Jollei oteta huomioon niitä lyijytonneja, mitä metsästyksessä luontoon kertyy, niin sanon vain, että metsästyksen ajankohta; kevät, on erittäin huonosti ajoitettu!

    • ma vain

      siinähän ammutaan esim uros haahkoja ja punasotkia jotka käsittääkesi muuttavat enne elokuuta poies. omalla tavallaan tämä pitää urosten määrää suhteessa naaraisiin tasapainoisena.

    • saalistaja

      me tässä maapallolla olemme kaikki saalistajia meillä sattuu vaan olemaan älyä enemmän emme jokatapauksessa poikkea muista mistää mitään syömme niin elämme ihan sama miten se eines kulku menee nämä hippi pellet alkavat ottamaan todeteolla jo päähä hipit ei edes käy töissä käyttävät meidän verorahoja jotta voitte hankkia pilvee ja sen huoneen missä ryhmissä paneskelette sekasin keskenänne toikin niin saatanan tyhmä uskonto minkä olette jossain syystä onnistuneet saamaan toimimaan huhhuh mitä enemmän uskontoja sitä enemmän sotaa tai sit annatte toisen harrastaa omaa uskontoa ihan rauhassa ilman että puuttuu asiaan sit olisi se rauha maassa MUTTA KUN EI JANKKAATTE SITÄ vitun luomu juttuja mikä vie metsää 7 krt enemmän kuin geenimuuteltut tomaatit muut kasvis mukaan lukien geenimuunnelut lasvis ei vaati kun pienen kasvihuoneen jolla saa perkeleesti kasvia verrattuna tohon vitun luomu juttu paskanjauhantaan ei sit millään riitä se vitun älykkyysosamäärä kertakaikkiaan ajatte pyörällä ja myöhästytte duunis koska oli kova pakkanen hipit cmoon ette pärjää alkukanta asukkaille sitten yhtään ette millään olette ihan täys paskoja ilman meitä metästäjiä ja viljelijoitä myöden olette loisia mitkä vinkuu jatkuvasti joka-asiasta "hippi kysy kerran multa röökiä tuol kadulla" arvataas mitä mä vastasin menehän nyt vitun hippi muualle pummiis tupakkia mene töihin saatanan rasvarastaletti pelle kehtaavat pummia jotakin 20sentin röökiä "HEI EMME OLE TÖISSÄ" niin kas mikä vitun sossuluukku mä olen niille joten olkaa omia olojanne mutta hipit ja nämä ylieläin juttu rakas jne paskan jauhanta pitäkää ne tosiasioissa OLEMME KAIKKI SAALISTAJIA PISTE meilläkin duunis yks joku rokki hippi jne paskansekoitus mähän tupakkitauolla puhun hunttaamses ja se vääntää naamaa aina siihen malliin et minun pitäisi lopettaa puheenaihe sanoinkin sille että "vittu mun jutut ei sulle kuulu sulle saatana mene sä vittu muualle vitun lehmä hippi" johan muutti tyyliä että sekin oppi pitämään omista asioista huolta *:D:D.D:D.D:D:D:D hei tekin voitte ihan suoraan sanoa päin naamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe