Rapu ja Leijona

Täydellinen pari

Rapua pitää rakastaa ja antaa hänen hoivata tarpeeksi, mutta antaa myös tilaa itsenäisyyteen sekä vaihtelevaan mielialaan ymmärrystä.Ravun kanssa pitää käydä henkeviä keskusteluja ja tähän on oikea Leijona.

Leijona tarvitsee rakkautta ja paljon, mutta myös palvontaa ja hellyytä. Omia retkiä tarpeeksi mennä kavereiden kanssa. Leijona on palava sielu.

Näistä kahdesta tulee Vuosisadan Rakkaustarina.

14

3977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapunen

      Kolmen vuoden kokemuksella Leijonaa kesytettyäni
      olen samaa mieltä..Leijona naaraani tarvitsee rakkautta joka yltää pikkuvarpaasta korvannippukkaan..Ja kelleppä sen mieluummin antaisin kuin Hänelle..Pieni hetki omillateillä välillä ja kohta kehrää sylissäni..Hellyys, hyväily ja kiireetön kosketus.. mutta myös rehellisyys ja luottamus on kaiken perusta.

      • muut hommat

        Pelottaa ajatella miltä teillä näyttää
        muualla kuin peiton alla.


      • Rapunen
        muut hommat kirjoitti:

        Pelottaa ajatella miltä teillä näyttää
        muualla kuin peiton alla.

        Rapu on tunnettu pesän rakentaja, kokki, leipuri ja paljon muuta.. Ja tanssi kavaljeeri kaikissa yleisimmissä lavatanssin rytmeissä. Uusissa sekä vanhoissa. Ei valittamista Leijonankaan panoksessa..


      • Rapunainen kans

        Molemmat merkit on rakkauden palvontaa vailla, molempien pitää vakuuttaa ja sanoa ainakin kerran päivässä rakastavansa toista. Mustasukkaisuus on vain aika paha asia omistushaluiselle ravulle, mutta leijona osaa poistaa sen veijarimaisella hurmaavalla humoristisella käytöksellään.

        Leijona on kova tekemään töitä ja ravun inspiraatiot pistävät huushollin mullinmallin. Työt jaetaan, mutta kyllä rapu on kodin hengetär ainakin keittiössä. Molemmat tykkäävät hemmotella toisiaan. Molemmat ovat myös taiteellisia ja musiikki onkin yksi tärkeimpiä asioita heille.

        Molemmat ovat myös lapsirakkaita ja puolustavat pesäänsä kynsin hampain. Koti on tärkein paikka maailmassa.

        ...että kyllä näin on...


      • pitää kai uskoa..
        Rapunainen kans kirjoitti:

        Molemmat merkit on rakkauden palvontaa vailla, molempien pitää vakuuttaa ja sanoa ainakin kerran päivässä rakastavansa toista. Mustasukkaisuus on vain aika paha asia omistushaluiselle ravulle, mutta leijona osaa poistaa sen veijarimaisella hurmaavalla humoristisella käytöksellään.

        Leijona on kova tekemään töitä ja ravun inspiraatiot pistävät huushollin mullinmallin. Työt jaetaan, mutta kyllä rapu on kodin hengetär ainakin keittiössä. Molemmat tykkäävät hemmotella toisiaan. Molemmat ovat myös taiteellisia ja musiikki onkin yksi tärkeimpiä asioita heille.

        Molemmat ovat myös lapsirakkaita ja puolustavat pesäänsä kynsin hampain. Koti on tärkein paikka maailmassa.

        ...että kyllä näin on...

        horoskooppeihin. Tuo on kuin suoraan meiltä. Ei kyllä olla taiteellisia, mutta musiikki on osa elämäämme silti. Koti ja lapset, tärkeintä maailmassa.


      • No mutta

        Puhut vähän mutta asiaa :)


    • *****KUNIGASKISU*****

      Ehdottomasti paras rakastajatar!
      Mutta ,parhaat keskustelut syntyvät kalanaisenkassa.

    • LionLeidi

      Pitkällä juoksulla rapu kyllä puuduttaa, liian lattea ja synkyyteen taipuva. Entäs mites jousimiehet??

      • ravusta et

        kyllä saa latteeta tekemälläkään, et ikinä!Ja synkkyyteen vaivut sinä ennen kuin rapu ikuna!!!


      • Kyllä minullakin
        ravusta et kirjoitti:

        kyllä saa latteeta tekemälläkään, et ikinä!Ja synkkyyteen vaivut sinä ennen kuin rapu ikuna!!!

        on useammasta ravusta sellainen kokemus, että vajoavat synkkyyksiinsä. Sorry vaan! Tekevät pienistä jutuista elämää suurempia ja jaksavat pyörittää niitä mielessään hamaan tuomiopäivään saakka. Latteita eivät sentään ole minunkaan mielestäni.


      • RapuMiekkonen
        Kyllä minullakin kirjoitti:

        on useammasta ravusta sellainen kokemus, että vajoavat synkkyyksiinsä. Sorry vaan! Tekevät pienistä jutuista elämää suurempia ja jaksavat pyörittää niitä mielessään hamaan tuomiopäivään saakka. Latteita eivät sentään ole minunkaan mielestäni.

        Kyllä tuo synkkyys ravussa roikkuu... kuin varjo persiissä...

        Mutta lattea ei kyllä ikinä.. aina ideoita täynnä.. ja jopa toteuttaa niitä... Oikeestaan oikeen keksimällä keksii aina jotain uutta...


      • leotar
        RapuMiekkonen kirjoitti:

        Kyllä tuo synkkyys ravussa roikkuu... kuin varjo persiissä...

        Mutta lattea ei kyllä ikinä.. aina ideoita täynnä.. ja jopa toteuttaa niitä... Oikeestaan oikeen keksimällä keksii aina jotain uutta...

        joo. Ravut on hirveen synkkiä, jostain pienen pienestä jutusta tulee jumalaton haloo. Mä oon monen rapumiehen kanssa seukannut, ja todennut että jellonanainen ei sovi niille yhtään....


    • renault25

      ONKS NÄIN...EI MUA HAITTAIS AINAKAAN JOS MÄ OLISIN JOSKUS SKORPPIOONI.KAURIS.RAPU NAISEN KANSSA NAIMISSIISSA JA MEILLÄ OIS KOIRAKIN AMANDA

    • päättyi

      sittenkin eroon, ei toimi!!!Eikä tuu koskaan toimimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe