Rohypnol - hypnotisoiva lääke.

Pikku kemisti.

Ulkomailta on kantautunut mielenkiintoisia tietoja lääkkeestä nimeltä Rohypnol.

Sen nauttiminen vaikuttaa ihmiseen siten, että hän menettää kolmen - neljän tunnin ajaksi kokonaan oman tahtonsa, jolloin hänelle voidaan antaa ulkopuolelta käskyjä, joita hän tottelee vastustelematta. Kun hän sitten "havahtuu", hän ei muista viimeisistä tunneista mitään.

Brasiliassa rikolliset ovat löytäneet Rohypnolin. He hankkivat sitä suihkutettavassa muodossa korruptoituneita lääkäreitä lahjomalla.

He käyttävät sitä niin, että asettuvat pankkiautomaatilla asioivan, rikkaannäköisen turistin taakse ja suihkuttavat ainetta hänen kasvoilleen. Sitten käsketään nostamaan tili tyhjäksi ja antamaan rahat varkaalle. Turistin muistin palauduttua hän on rahaton ja vailla todisteita rikoksesta.

Ajatelkaa, miten monipuolinen lääke... Mihin kaikkeen sitä voisikaan käyttää.

Väkivaltaisessa mielenosoituksessa poliisit voitaisiin komentaa hyökkäämään toisiaan vastaan.

Vastenmielisen esimiehen voisi käskeä lyömään ylempää esimiestä, josta seuraa erottaminen, tai hänet voisi käskeä häpäisemään itsensä palaveriväen edessä: "Tanssi alasti ripaskaa kaikkien nähden!".

Tietääköhän kukaan, miten ja mistä tätä ainetta voisi tilata? Paljonko se maksaa? Mistä saa lisätietoja Rohypnolista?

10

5625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikurityttö

      siitä kyllä menee sekasin ja toiminnot hidastuu ja maailma on lasin takana.Vaikka sun juttus oli hyvin liioteltuja.
      Monista tulee helvetin väkivaltasia jos ottaa viinaa lisäks

      • 1957 ja sitä rataa.

        Et varmasti ole kovinkaan vanha!
        Ensinäkin juttu on aivan huu haa!!!
        Tiedoksi ET dormigum 15mg on vaikutukseltaan
        aivan samanlainen ja keksitty jo 1970. Riipuu
        mitenpaljon sitä ränniin tuupataan, mut suihke
        voi vvvv!!!!!! Olete tosi surkeita muksuja.


      • Pikku kemisti.
        1957 ja sitä rataa. kirjoitti:

        Et varmasti ole kovinkaan vanha!
        Ensinäkin juttu on aivan huu haa!!!
        Tiedoksi ET dormigum 15mg on vaikutukseltaan
        aivan samanlainen ja keksitty jo 1970. Riipuu
        mitenpaljon sitä ränniin tuupataan, mut suihke
        voi vvvv!!!!!! Olete tosi surkeita muksuja.

        Kirjoitin niistä huhuista, joita olen kuullut, enkä väittänyt että huhut ovat tosiasioita.

        Tarkastin muuten netistä pari asiaa. Se, mitä minulle väitettiin nestemäiseksi Rohypnoliksi, onkin "totuusseerumia" eli ainetta nimeltä skopolamiini ( hakusanalla "truth serum" tai "scopolamin"). Ja SE todistetusti toimii suihkeena!

        Ja mitä tulee ikään ja kokemukseen: voisin olla isäsi. Olen hankkinut vuosien varrella niin vankan empiirisen kokemuksen farmakologian käytöstä ja väärinkäytöstä, että jos tietäisit, vaikenisit kunnioituksesta!


      • ```````´´´´´´´´````````öö
        Pikku kemisti. kirjoitti:

        Kirjoitin niistä huhuista, joita olen kuullut, enkä väittänyt että huhut ovat tosiasioita.

        Tarkastin muuten netistä pari asiaa. Se, mitä minulle väitettiin nestemäiseksi Rohypnoliksi, onkin "totuusseerumia" eli ainetta nimeltä skopolamiini ( hakusanalla "truth serum" tai "scopolamin"). Ja SE todistetusti toimii suihkeena!

        Ja mitä tulee ikään ja kokemukseen: voisin olla isäsi. Olen hankkinut vuosien varrella niin vankan empiirisen kokemuksen farmakologian käytöstä ja väärinkäytöstä, että jos tietäisit, vaikenisit kunnioituksesta!

        Joo Jooo Jos sä tosiaan olet nii vanha et
        varmaanka syntetisiä oo paljon käyttäny kun järki
        pelaa noinkin hyvin.


      • Alexandra1953
        1957 ja sitä rataa. kirjoitti:

        Et varmasti ole kovinkaan vanha!
        Ensinäkin juttu on aivan huu haa!!!
        Tiedoksi ET dormigum 15mg on vaikutukseltaan
        aivan samanlainen ja keksitty jo 1970. Riipuu
        mitenpaljon sitä ränniin tuupataan, mut suihke
        voi vvvv!!!!!! Olete tosi surkeita muksuja.

        Tarkoitat varmaan Dormicumia.Rohis on ollut markkinoilla kauemmin.Ei paljoa enää määrätä kun väärinkäyttöä on niin paljon.Sitä käytetään mm anestesian esilääkkeenä,Sveitsissä se oli yleinen unilääke.Aiheuttaa kunnon amnesian eli muistissa aukot,Ruotsissakin on lääkkeen määräystä rajoitettuSuomessa olen nähnyt sitä vain leikkaussaliympäristössä eli anestesiassa.


      • leske
        Alexandra1953 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Dormicumia.Rohis on ollut markkinoilla kauemmin.Ei paljoa enää määrätä kun väärinkäyttöä on niin paljon.Sitä käytetään mm anestesian esilääkkeenä,Sveitsissä se oli yleinen unilääke.Aiheuttaa kunnon amnesian eli muistissa aukot,Ruotsissakin on lääkkeen määräystä rajoitettuSuomessa olen nähnyt sitä vain leikkaussaliympäristössä eli anestesiassa.

        Ei se dormicum kovin tehokas oo jos tolet kohdallaan mutta kyllä siitä viinan kans sekasin menee.


    • expertti5

      Rohypnolista teillä kommentoijat on varsin vähäiset tiedot. Unilääkkeenä käytettävä (bentsodiatsepiini - johdannainen) , sen vaikutukset rikollisessa mielessäsi tulevat esiin tehokkaimmin - suihkeen olomuodossa, siten siitä kriminaalisissa piireissä saa suurimman "hyötysuhteen".
      Vaikututustapa tässä lääkeryhmässä on identtinen, keskushermostoa lamaannuttava , suurina määrinä hengityslama, - ehkä vaarallisin ilmenemismuoto.
      Yleisenä huomiona: Voidaan mainita, ette kaikki (keskushermostoon) vaikuttavat lääkeaineet, muiden samankaltaisten lääkkeiden yhteisvaikutuksesta - saattavat johtaa yleiseen myrkytystilaan.

      • Alexandra1953

        yrmäystipat ovat rohypnolia nestemäisenä.


    • Sama mistä aineesta on puhetta narkkarit tulee kiekumaan.
      Vetäkää ränniin, nokkaan tai vaikka perseeseen mitä tykkäätte mutta pysykää pois ei narkkareille tarkoitetuille keskustelupalstoilta. Ootte niin saa*****n kuvottavia ja tyhmiä.

    • Anonyymi

      Rophynolia saa helposti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe