roskapostia,vaikka käytössäni on lähes kaikki mahdolliset sähköpostit mitä näiltä sivuilta saa.Kaikkia käytän jokseenkin tasaiseentahtiin,eikä ikinä ole tullut ensimäistäkään roskapostia mihinkään sähkäriini.Onko tämä vain sattunut minulla olemaan hyvää tuuria vai mikä lie,kun seuraan tätä roskaposti kesk niin jokaisella tuntuu olevan niitten kanssa jonkin sortin ongelma.
EN OLE SAANUT
7
815
Vastaukset
- on siinä
ettet vain ymmärrä mitä roskaposti
tarkoittaa:((
Kunhan vartut, niin ehkä tajuat.- tähänikään
53v,jo ymmärtäväni mikä on roskapostia ja mikä ei.Ja jos en ymmärrä,olen sitten ymmärtämättä,nih.
- ossusi
johonkin nettiin näkyville, kohta tulee roskaa.
- monessakin paikassa
torilla,myydään,ostetaan,vaihdetaan,lahjoitetaan,vuorataan asuntoja,halutaan vuokrata ym ym,eikä yhtään roskapostia ikinä ole tullut.
- SikaNautaa peliin!
monessakin paikassa kirjoitti:
torilla,myydään,ostetaan,vaihdetaan,lahjoitetaan,vuorataan asuntoja,halutaan vuokrata ym ym,eikä yhtään roskapostia ikinä ole tullut.
Laitahan kaikki toimivat/oikeat sähköpostiosoitteesi tämän viestiketjun jatkeeksi, niin lupaan että tulet saamaan roskapostia enemmän kuin tarpeeksi!
- Katsotaanpa
Katsotan tuleeko spammi.
Osoitteeni on tässä:
[email protected]
Siksi on spammintorjunta. Olen 99.9% varma ettei tule yhtään spammia vaikka pistinkin osoitteen tähän.
- eipä huvita
No jos tosissas haluat tota roskapostia, niin pistäppä osottees mulle niin voin lahjoittaa sulle muutaman mun postilaatikon niin pääset lukemaa sitä roskapostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522097
- 622012
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131541- 621352
- 501319
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88717Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643