kuinka aikasin testasit plussan?

siis tuplaplussan :)

missä vaiheessa kiertoa plussa pärähti siis, ja oliko jo selvä vai vaan haamu plussa?? kiitos :)

5

2350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaustestin

      kolme päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja sain aivan himmeän viivan! Söin silloin lääkkeitä niin otin heti yhteyttä lääkäriin ja se ei ollut uskoa mua, ne otti hormoonitestit ja niin testi osotti että olen raskaana! viikolla 11 4 kun menin niskaturvotusultraan niin sain oikein kunnolla säikähtää, kätilö siinä vaan pyöritteli päätään ja poistu huoneesta tuli sitten takas lääkärin kanssa, mä kauhuissaan pelkäsin että vaavissa oli jotain vikaa tai että sen sydän ei lyönyt! Mä jopa kysyin että mikä on vikana, se vaan mulkas mua eikä sanonut mitään...mä siinä sit olin aivan peloissaan kun se kätilö sörkki ultralla alakautta ja välillä mahan päältä! kun se oli puolituntia sitä tehnyt niin se vaan tokas että jahas siellä on kaksi! mä sain aika moisen shokin ja sit mä naureskelin että nyt saa isi ostaa isomman auton!! Arvatkaapas mitä tämä superihana kätilö sano? Äläs nyt liikoja mieti se toinen sikiö voi vielä tulla pois kokonaan!! Kyllä oli aika rivosti sanottu!!!!Mutta onneksi sain lyödä kätilöä käsille kun tuli viikolla 17 kaksi vahvaa sydäntä siellä sykki!!! Ja sitten joulukuussa sain ihka ihanat kaksospojat!!!Nyt minulla on neljä ihanaa kakaraa!!!

    • uutuutta

      jolla raskauden voi osoittaa jo ennen kuukautisten poisjääntiä. Testi reagoi hyvin pieneen määrään raskaushormonia. Oli ainakin jo vuosi sitten markkinoilla, nimeä en muista (early pregnancy tai jotain sinne päin). Itse testasin tavallisella apteekin kotitestillä, kun kuukautiset oli 5 päivää myöhässä. Selvä plussa.

      Olisi tiennyt aiemminkin, jos ois tajunnut: paino nousi ehkä 1/2 kg vaikkei syönyt mitään, väsytti ihan piruna, tuliterät rintaliivit alkoi ahdistaan ja nännipihaan ilmestyi sellaisia vaaleita näppyjä rypäleittäin (luulin, että mitä paisetta pukkaa...) , rinnat niin arat että suihkukin kävi kipeää...

    • hp75

      tein apteekin raskaustestin kun oli 4 päivää myöhässä ja kyllä oli ihan vahva plussa ei jäänyt mitään arvailujen varaan.Elokuussa -05 syntyi sitten kaksoset tyttö ja poika

    • eräsN1

      Kun hain raskaustestin tulosta labrasta aikoinaan. Sairaanhoitaja sanoi minulle, että näyttää olevan vallan "olympiarenkaat" ja nauroi päälle.

    • maria-77

      Itse vielä en varma ole onko tuplat vaiko ei mutta testasin jo 4 päivää ennen kuukautisten alkua herkällä testillä(10mlU/ml)ja senkin tein vasta aamupissan jälkeen(noin 2 tunnia)ja selkeä plussa tuli. Nyt on viikkoja kuukautisten mukaan laskettuna 5 2 ja maha tuntuu kyllä huomattavasti paremmin näkyvältä jo nyt kuin aikaisempien 5 lapseni odotusaikoina. Tässä sitä nyt sitten jännitetään huonon olon ja päänsäryn keskellä mitä tuleman pitää (= PS. onko teillä kaksosten odottajilla ollut jo näin varhaisessa vaiheessa nukkumisongelmia mahallaan? Itse olen tottunut nukkumaan mahallani ja nyt tuntuu aika tukalalta yrittää nukkua mahallaan )=

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe