miten rapu ja neitsyt????

pikkuenkuli-87

Kertokaa minulle miten rapu ja neitsyt sopii yhteen :D minua kiinnostaisi vaan tietää koska olen neitsyt miehen kanssa kihloissa ja haluaisin tietää miten tähtimerkkien puolesta sovimme toisillemme :D Kiitos jo etukäteen :D

7

5536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapu_

      Olen itse rapu, mieheni on neitsyt. Yhteistä taivalta on kertynyt kohta 12 vuotta, joten varmasti sinullakin on toivoa ;). Onhan niitä yhteentörmayksiäkin ollut, mutta kyllä pahimmat särmät ovat vuosien saatossa hioutuneet.

      Joku varmaan osaa selventää sinulle tarkemmin noita merkkien eri ominaisuuksia, mutta niistäkin huolimatta kaiken lähtökohta on toisen erilaisuuden kunnioittaminen.

      Onnea vaan teille!!

      • menee....

        Olen "neitsyt" ja mieheni tasapainoinen rapu.Tasoittaa kummasti meikäläistä. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta eli parikymppisestä asti ja hyvin menee.


      • Melissa*
        menee.... kirjoitti:

        Olen "neitsyt" ja mieheni tasapainoinen rapu.Tasoittaa kummasti meikäläistä. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta eli parikymppisestä asti ja hyvin menee.

        Olen myös huomannut että rapumieheni tasoittaa räiskyvää neitsyt-luonnettani! Ollaan aivan täydellinen pari!!!


    • rapukans

      Minä rapunainen ja mies on neitsyt, intohimonen rakkaus on 6 vuodessa muuttunut hyväksi yhteiseloksi. Toivottavasti teillekkin käy niin.

    • raputar

      en toista ottaisi. meillä tulee tänä vuonna 25 vuotta yhteiseloa.

    • ja mies neitsyt..

      yhdessä ollaan oltu vähän reilut 2vuotta, ollaan oltu kihloissa ja purettu kihlaus, ollaan riidelty ja sovittu riidat.. kuitenkin tuntuu että neitsyt mies on mulle se oikea vaikka välillä onkin tosi hankalaa ja yleensä kun riidellään niin se ei ole mitään pikku kinastelua. kyllä mä uskon että rapu ja neitsyt on hyvin yhteen sopiva pari vaikka luonteenpiirteet onkin kovin paljon erilaisia. niinhän sitä sanotaan että erilaiset ihmiset täydentävät toisiaan ja meidän kohdalla se pitää hyvinkin pitkälti paikkaansa. onnea teille. :)

    • rapsukka

      Kyllä neitsyet ja ravut sopivat yhteen kaikella tapaa. Persoona eroja en mene kommentoimaan!

      Itse olen raputyttö ja miehenä minulla on neitsyt. Välillämme on sanaton yhteys ollut alusta alkaen ja voimme olla omia itsejämme pelkäämättä ettei toinen hyväksyisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe