Miten on yhteiselo sujunut? Hyviä kokemuksia?
Kaksoset (n) ja Kalat (m)
2
802
Vastaukset
- kaksosnainen
Hyvin on sujunut
Molemmat haluavat myös sanallista haastetta ja asioista puhutaan ja analysoidaan.
Seksi on parasta mitä voi olla, molemmat pidetään vaihtelusta ja nautitaan toistemme tyydyttämisestä yhtä paljon .Ei tapella.
Haastetta on mutta se pitää suhteen virkeänä. - Nimetön
On kokemuksia tuosta. Ystäväpiirissäni on laajalti kaloja ja minä yksin siellä kaksosena yritän räpistellä mukana. Ystävien lisäksi entinen avomieheni oli kalat, hyvin tyypillinen taivaanrannanmaalari, taiteiija, kaunosielu, siis kaiken kaikkiaan aivan ihana. Minun kaksosen ailahtelevaisuuteni ja monipersoonalllisuuteni taisi olla vähän hankalaa hänen kestää, mutta melkein kuusi vuotta saimme silti kasaan yhdessä. Ongelmia aiheuttivat lähinnä pinnallisuuden puuskani, muutoin yhteiselo oli hyvin toimivaa. Emme silti välttyeet loukkaamastakaan toisiamme: Hänen omistautumisensa kaikelle muulle kuin minulle satutti usein ja minä puolestani omistautumalla milloin kenellekin toiselle miehelle loukkasi häntä. Olin kenties liian meneväinen ja vaikka toinen kaksosistani olisi viettänyt hänen kanssaan loppuelämänsä niin toista vetivät seikkailut. En usko että ihan ruusuinen tie on luvassa yrittäjille, mutta jos muut komponentit (persoonallisuus oman kehityshistorian osalta) ovat kohdallaan ja tähtikartan muut kuin aurinkomerkin vaikuttajat suotuisia niin kenties.. toivotan onnea, myös itselleni sillä jouduin samaan leikkiin uudestaan.. :) Jospa tällä kertaa onnistaisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999