Kaksoset (n) ja Kalat (m)

kokemuksia?

Miten on yhteiselo sujunut? Hyviä kokemuksia?

2

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnainen

      Hyvin on sujunut
      Molemmat haluavat myös sanallista haastetta ja asioista puhutaan ja analysoidaan.
      Seksi on parasta mitä voi olla, molemmat pidetään vaihtelusta ja nautitaan toistemme tyydyttämisestä yhtä paljon .Ei tapella.
      Haastetta on mutta se pitää suhteen virkeänä.

    • Nimetön

      On kokemuksia tuosta. Ystäväpiirissäni on laajalti kaloja ja minä yksin siellä kaksosena yritän räpistellä mukana. Ystävien lisäksi entinen avomieheni oli kalat, hyvin tyypillinen taivaanrannanmaalari, taiteiija, kaunosielu, siis kaiken kaikkiaan aivan ihana. Minun kaksosen ailahtelevaisuuteni ja monipersoonalllisuuteni taisi olla vähän hankalaa hänen kestää, mutta melkein kuusi vuotta saimme silti kasaan yhdessä. Ongelmia aiheuttivat lähinnä pinnallisuuden puuskani, muutoin yhteiselo oli hyvin toimivaa. Emme silti välttyeet loukkaamastakaan toisiamme: Hänen omistautumisensa kaikelle muulle kuin minulle satutti usein ja minä puolestani omistautumalla milloin kenellekin toiselle miehelle loukkasi häntä. Olin kenties liian meneväinen ja vaikka toinen kaksosistani olisi viettänyt hänen kanssaan loppuelämänsä niin toista vetivät seikkailut. En usko että ihan ruusuinen tie on luvassa yrittäjille, mutta jos muut komponentit (persoonallisuus oman kehityshistorian osalta) ovat kohdallaan ja tähtikartan muut kuin aurinkomerkin vaikuttajat suotuisia niin kenties.. toivotan onnea, myös itselleni sillä jouduin samaan leikkiin uudestaan.. :) Jospa tällä kertaa onnistaisi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe