Osaako joku suositella jotakin edullista puutarhasuunnittelijaa Tren seudulta?
Tai haluaako joku tehdä oppilas/näyttötyönä pihasuunnitelma osallistua pihan tekoon?
Puutarhasuunnittelu Tampere
3
288
Vastaukset
- Kokemusta on,
vaikka en sitä ammatikseni teekään.
Et siis asu Tampereella, vaan lähistöllä, missähän päin? Miten sinuun saa yhteyden?
Sitten voisi vaihtaa puutarhasi tärkeät tiedot, kuten tonttisi koko, missä siihen sijoittuu talo, ilmansuunnat, maan laatu, mitä kasveja nyt kasvaa, vai onko uusi piha, toiveesi pihan suhteen, budjetti, ym..- löysin tämän
memmmmu kirjoitti:
[email protected]
Vaihdetaan sitten tarkempia tietoja s-postilla ym.uudelleen.. lupauduin tässä jo kahteen paikkaan ja aika ei anna myöten enempään.
Sinulle taisi kuitenkin jo joku tarjotakin palveluksia, olin ainakin ymmärtävinäni, että se oli sinun nimimerkkisi alla tuolla muualla..
Jatkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693