kala N ja leijona M

kalatyttönen

Olen tavannut just Leijona miehen...kertokaa miten hyvin me sovitaan yhteen ....aikaa on vasta kulunut 1 kk...onko jollakin pitempi aikaisia kokemuksia?

14

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä

..mutta aikaa on kulunut jo 9 kuukautta ja tuhoontuomittu oli kaikki välillämme jo yli puoli vuotta sitten. Enää vaan odottelen milloin saisin lopullisesti korjattua sen tuhon jäljet, että pääsis tästäkin kärsimyksestä..

• eimaistunutkalaleijonalle

Ehkä onnistuu, jos jaksat antaa hänelle jatkuvasti huomiota etkä esimerkiksi katoa 2 viikoksi jonnekin niinkuin minä tein.
      Minä ainakin kyllästyin siihen, että välillä leijona osoittaa oikein ihanasti huomiota ja sen jälkeen onkin niinkuin ei tuntisikaan!
      Kannattaa myöskin rohkeasti tutustua, eikä niinkuin minä tein, eli vain hymyillä ja odotella hänen aloitettaan. Hän ei sitä yleensä tee.. enkä minä, joten se on ongelma. Yhä vain odotellaan. Ainakin minä, en tiedä hänestä..

• *****KUNIGASKISU*****

Jos vain jaksat ottaa vastaan kaikkia mitä hän tarjoa!

• sovittelisi

Usko pois kerralla. Miksi sitä ensin täytyy kärsiä ja kiemurrella pakottaa itseään kestämään kun ei ole toisilleen luotu? Kalat ja Leijona eivät kuulu yhteen ei sitten millään konstilla.

• Fisunainen

Olen samassa tilanteessa ja hyvältähän tämä tuntuu. Vaikka miten maalaisitte piruja seinille, meinaan silti jääräpäisesti katsoa, mihin tämä suhde johtaa. Leijonamieheni on aivan ihana, kohtelias, ottaa minut koko ajan huomioon ja ne silmät, nam sitä katsetta....eihän tätä voi jättää kokematta

• ei voisi minua

paremmin enää
        pitää - olemme
        aivan yhtä kaikella
        tavalla -

ei ole länttä eikä itää :)

• katkerakala

Aivan, ne silmät ja se katse.. Ja jos jotain pitäisi lisätä, niin se hymy kyllä kruunaa kaiken.. Aion vielä yrittää, vaikka kerran jo meni koko homma päin sanonko mitä. Mutta enää ei saa mennä. Toivottavasti leijonani antaa toisen mahdollisuuden, eikä ole vielä kyllästynyt saaliiseensa =)

• pelkään, että
        katkerakala kirjoitti:

Aivan, ne silmät ja se katse.. Ja jos jotain pitäisi lisätä, niin se hymy kyllä kruunaa kaiken.. Aion vielä yrittää, vaikka kerran jo meni koko homma päin sanonko mitä. Mutta enää ei saa mennä. Toivottavasti leijonani antaa toisen mahdollisuuden, eikä ole vielä kyllästynyt saaliiseensa =)

suhun se on
        kyllästynyt

:(

• meillä

11 vuotta meni, mutta en koskaan tullut sellaiseksi kuin leijona olisi halunnut. Listasi koko ajan ominaisuuksia, jotka kuuluvat vaikkapa oinaalle ja jollaiseksi minun olisi pitänyt tulla. Sanoinkin, että ota siskoni :).

• volvoman_t4

Joo kokemusta on sen verran että puol vuotta meni hyvin mut sen jälkeen rupes potkiin vastaan ja ero tuli viime viikolla :(

• eienääleijonaa

Olin leijonamiehen kanssa naimisissa 4 vuotta. Tietenkin meillä oli myös hyvät hetkemme, eikä kaikkea voi laittaa astrologian piikkiin (kun niitä tekijöitä on muitakin kuin se aurinkomerkki) mutta kaikenkaikkiaanhan kala ja leijona on tosi erilaisia. Itse väsyin leijonan mustavalkoiseen asennemaailmaan, se on ihan ratkaisevan tärkeää kalalle, joka on empaattinen ja ymmärtää elämän omituisuudetkin. Samoin mustasukkaisuus ja omistushalu rasittivat.

• Fisu83

Se on kaikessa hienoudessaan lopulta epäsopiva yhdestelmä.Itse kokeneena ja nähneenä...
      Aluksi ihanaa ja jalat alta menoa mutta missään nimessä se ei ole se oikea sulle=/
      Etsi varmenpi mies!=)

• Kala n /Leijona m

Eli kyllä voi onnistua, jos tahtoa ja sopivaa luonnetta molemmilta löytyy. Tosin töitä tarvii tehdä, mutta eiköhän kaikissa parisuhteissa näin on jossain vaiheessa.

• huh huijaa

Voitte onnistua mutta me emme. Leijonamies yritti hallita ja kontrolloida kaiken aikaa. Muiden ihmisten ajatuksilla ei ollut mitään painoarvoa hänen näköpiiristään. Varon jatkossa leijonamiehiä...ei todellakaan sopinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2940
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      272
      2736
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 221
      1441
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1251
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1017
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe