Kotisiivous

Tmpe

Onko Salossa kotisiivous yrittäjiä?
Minkälaista tuntihintaa he pyytävät asiakkailtaan?

19

5868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

http://www.keltaisetsivut.fi hakusana siivousliikkeitä

Sieltä löytyy kymmeniä siivousalan yrittäjiä Salon alueelta.

Koska tätä palstaa ei saa käyttää mainontaan niin jokainen voi tarkistaa hinnat itse yrittäjältä.

• jos olet

hyvätuloinen eläkeläinen niin siivouksen saa ilmaiseksi, kaupunki maksaa. Meillä on jo pitkään aikaan suosittu hyvätuloisia, kelpaa täällä asustella.

• KOTINNE

siis järkyttävää ettei ihmiset osaa siivota huushollejaan onko tämä sitä uus avuttomuutta!

Rätti ja moppi kouraan ja perkele kämppä puhtaaks ei siinä siivoojia tarvita hävetkää te jotka ette osaa siivota huushollejanne

• Erilaiset tarpeet
        KOTINNE kirjoitti:

siis järkyttävää ettei ihmiset osaa siivota huushollejaan onko tämä sitä uus avuttomuutta!

Rätti ja moppi kouraan ja perkele kämppä puhtaaks ei siinä siivoojia tarvita hävetkää te jotka ette osaa siivota huushollejanne

Ota rauhalisesti. Kaikki ei elä niinkuin sinä tai ole yhtä käteviä kun sinä.

Pari esimerkkiä:
        -jotkut ei pysty siivoamaan vaikka haluaisivat, esimerkiksi tilapäisen tai pysyvän sairauden takia

-jotkut haluavat apua isompaan siivousurakkaan tilapäisesti, vaikkapa ylioppilasjuhlien takia

-joillekin on helpompaa/kannattavampaa palkata siivooja kun siivota itse - olet vaikkapa yrittäjä ja vaihtoehdot on palkata töihin tuuraaja ja jäädä kotiin siivoomaan tai palkata siivooja ja mennä itse töihin.

• siivoaa itse
        Erilaiset tarpeet kirjoitti:

Pari esimerkkiä:
        -jotkut ei pysty siivoamaan vaikka haluaisivat, esimerkiksi tilapäisen tai pysyvän sairauden takia

-jotkut haluavat apua isompaan siivousurakkaan tilapäisesti, vaikkapa ylioppilasjuhlien takia

-joillekin on helpompaa/kannattavampaa palkata siivooja kun siivota itse - olet vaikkapa yrittäjä ja vaihtoehdot on palkata töihin tuuraaja ja jäädä kotiin siivoomaan tai palkata siivooja ja mennä itse töihin.

kuten minä viisi alle kouluikäistä lasta käymme molemmat töissä ja vielä vuorotöissä, ja siivoamme kotimme itse sen kaiken mylläkän keskellä!

Kyllä meillä olisi varaa palkata siivooja tai kaksi mutta siivoamme kaikesta huolimatta itse!

Kyllä se vähän on viitsimisestäkin kiinni!

• k5l4kuu
        Erilaiset tarpeet kirjoitti:

Pari esimerkkiä:

Seli, seli

• Tmpe

Ilmeisesti Salossa kotisiivous on vielä "lapsenkengissä".
      Itse teen kotisiivouksia pääkaupunkiseudulla ja kyllä suurin osa asiakkaista on keskituloisia lapsiperheitä.
      Ilmeisesti ei kannata laajentaa toimintaa Saloon asti.

• tosi vaikea....

rektyroida työvoimaa juuri kotisiivouksiin lisäksi tällä seudulla on ihmisten asenne että siivoojat ovat varkaita ja ties mitä.
        Jossain stadissa ja varmaan tampereella ollaan sen verran "nykyaikaisempia" että se toimii siellä!

Usein jätetään merkkejä ja testataan mistä on siivottu ja mistä ei lisäksi jatkuvaa narinaa valitusta ja milloin on hävinnyt mitäkin.

Jotkut jopa eivät anna avaimia kotiinsa siivoojalle vaan tulevat itse vahtimaan kun siivooja on siivoomassa huushollia.

asenteet ovat täällä ihan lapsen kengissä!

• Tmpe
        tosi vaikea.... kirjoitti:

rektyroida työvoimaa juuri kotisiivouksiin lisäksi tällä seudulla on ihmisten asenne että siivoojat ovat varkaita ja ties mitä.
        Jossain stadissa ja varmaan tampereella ollaan sen verran "nykyaikaisempia" että se toimii siellä!

Usein jätetään merkkejä ja testataan mistä on siivottu ja mistä ei lisäksi jatkuvaa narinaa valitusta ja milloin on hävinnyt mitäkin.

Jotkut jopa eivät anna avaimia kotiinsa siivoojalle vaan tulevat itse vahtimaan kun siivooja on siivoomassa huushollia.

asenteet ovat täällä ihan lapsen kengissä!

Kiitos tiedosta.
        Onneksi muualla ihmiset arvostavat ja ovat valmiita maksamaan palvelusta ja puhtaasta kodista.

• yammi

20 6€/h alv
      kotitalousvähennys
      Tmi Merja Anneli Järvinen 0445509074
      Toimialue koko Suomi

• Pikkumaahinen

Ostin joululahjaksi siivouspalvelu sari laineelta siivouksen broidille ja se toimasi ainakin hyvin. Muuten se on aika lottoamista, kun kellään ei oikein ole kunnollisia nettisivuja

• lottoamista

Niin kyllä se on lottoamista, vaikka kaikilla olisi "kunnolliset" nettisivutkin. Mitä ne nettisivut kertovat, todellisuuden kanssa niillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.

• siivouspomo
        lottoamista kirjoitti:

Niin kyllä se on lottoamista, vaikka kaikilla olisi "kunnolliset" nettisivutkin. Mitä ne nettisivut kertovat, todellisuuden kanssa niillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.

Tiedättekö mistä tämä kaikki johtuu ettei olla tyytyväisiä minäpä kerron siivoojan arjesta yrityksessä, mainitsematta tai kohdistamatta mihinkään tai kenenkään.

Laatikaa paperi kirjatkaa huolellisesti ylös mitä haluatte siivottavan ja mahdollisesti miten ja kopio itselle paperista jonka allekirjoitatte, sitä paperia ei siivooja edes näe joten on täysin työnjohdon varassa mitä siivoojalle on kerrottu tai millainen työmääräys annettu.
        Motivoiko 7 tai 8 euron tuntipalkka? miettikääpä sitä? on onni jos saatte hyvän siivoojan sillä niitäkin taatusti on jotka tekevät työnsä kunnolla, mutta myös täysiä paskoja joita ei kiinnosta koko homma!
        osa kun on työkkärin pakottamina alalle ettei mene päivärahat poikki!!!!!!

Jos jotain ei ole tehty kuten on sovittu, rekalamointi pitää tehdä heti!!! eikä viikon päästä!!!
        huutaminen tai luuria pitkin tulemalla saa taatusti luurin korvaan ja hankalan asiakkaan maineen!
        ja tieto kulkee yllättävän hyvin myös kilpailevien yritysten kesken joten onni jos jos sen jälkeen saa mistään enää siivoojaa kotiinsa tai yritykseensä! sitten saa utopistisia tarjouksia palvelusta koska kukaan ei todellakaan halua teitä asiakkaaksi.
        Miksi jotain ei ole tehty????? kannattaa tarkistaa ensin ihan rauhassa, mistä tämä nyt johtuu jne....ihan tavallisella kauniilla äänellä eikä huutamalla se lienee paras tapa saada asia korjatuksi, tottakai harmittaa kun on maksanut palvelusta jota ei ole saanut mutta maksan minäkin pienestä palkastani paljon sellaisista palveluista joita en edes käytä tai saa esim nyt vaikika tietotekniikasta!enkä huutamalla sitä silti saa

oikeesti on paljon juttuja mistä kaikki voi johtua ja tapoja mutta toki se on hankalaa kun itsellä ole kokemusta miten toimia ja huutaminen ja riehuminenko siihen nyt ratkaisu sitten olisi että näin

• kyllalahtee
        siivouspomo kirjoitti:

Tiedättekö mistä tämä kaikki johtuu ettei olla tyytyväisiä minäpä kerron siivoojan arjesta yrityksessä, mainitsematta tai kohdistamatta mihinkään tai kenenkään.

Laatikaa paperi kirjatkaa huolellisesti ylös mitä haluatte siivottavan ja mahdollisesti miten ja kopio itselle paperista jonka allekirjoitatte, sitä paperia ei siivooja edes näe joten on täysin työnjohdon varassa mitä siivoojalle on kerrottu tai millainen työmääräys annettu.
        Motivoiko 7 tai 8 euron tuntipalkka? miettikääpä sitä? on onni jos saatte hyvän siivoojan sillä niitäkin taatusti on jotka tekevät työnsä kunnolla, mutta myös täysiä paskoja joita ei kiinnosta koko homma!
        osa kun on työkkärin pakottamina alalle ettei mene päivärahat poikki!!!!!!

Jos jotain ei ole tehty kuten on sovittu, rekalamointi pitää tehdä heti!!! eikä viikon päästä!!!
        huutaminen tai luuria pitkin tulemalla saa taatusti luurin korvaan ja hankalan asiakkaan maineen!
        ja tieto kulkee yllättävän hyvin myös kilpailevien yritysten kesken joten onni jos jos sen jälkeen saa mistään enää siivoojaa kotiinsa tai yritykseensä! sitten saa utopistisia tarjouksia palvelusta koska kukaan ei todellakaan halua teitä asiakkaaksi.
        Miksi jotain ei ole tehty????? kannattaa tarkistaa ensin ihan rauhassa, mistä tämä nyt johtuu jne....ihan tavallisella kauniilla äänellä eikä huutamalla se lienee paras tapa saada asia korjatuksi, tottakai harmittaa kun on maksanut palvelusta jota ei ole saanut mutta maksan minäkin pienestä palkastani paljon sellaisista palveluista joita en edes käytä tai saa esim nyt vaikika tietotekniikasta!enkä huutamalla sitä silti saa

oikeesti on paljon juttuja mistä kaikki voi johtua ja tapoja mutta toki se on hankalaa kun itsellä ole kokemusta miten toimia ja huutaminen ja riehuminenko siihen nyt ratkaisu sitten olisi että näin

http://www.siskonsiivous.com/kotisiivous_helsinki_espoo_vantaa.html

• tekniikkaa avuksi
        kyllalahtee kirjoitti:

http://www.siskonsiivous.com/kotisiivous_helsinki_espoo_vantaa.html

Meillä imuroinnin hoitaa robotti-imuri päivittäin. (kannattaa tutkia speksit tarkkaan ettei osta sattumanvaraisesti haahuilevaa dummy-mallia).
        Muu siivous sitten itse sen mukaan kun on aikaa (jota on aika niukasti pitkien työmatkojen takia)

• joulu mieli

050-3500267 tai 044-3511877

• tyytyväinen asiakas

Siivouspalvelu Penger 28 € / tunti

• löytyy

googlaa vaikka kotisiivous salo,niin eiköhän niitä sieltä löydy

• Mummi70

En tiiä onko kellään enää tarvetta tälle vastaukselle mutta meillä on nyt käynyt muutaman kerran sellanen ilmeisesti aika uusi firma www.siivousparempiarki.fi ja oli ekalla kerralla vähän puutteita juuri siitä mitä haluttiin mutta sen jälkeen kun keskusteltiin siistijän kanssa on jälkikin miellyttänyt.
      Ja suostuivat vielä tulemaan Teijolle asti ilman erityistä kilometrilaskutusta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe