Helou.
Onko joku löytänyt luontaistuotteen jatkuvaan vitutukseen? Siihen kun kaikki ärsyttää ihan sikana viikko toisensa jälkeen eikä mikään ole hyvin?
Minulla on joskus aikaisemmin ollut ahdistusta ja masennusta, nykyään on vain vitutusta ja kyllästymistä kaikkeen. Työ, mies, koti, ystävät, kaikki on perseestä! Lapsi on ainoa joka on ok, mutta en jaksa senkään kanssa touhuta. Mitä teen?
Apua vitutukseen
19
4212
Vastaukset
- joskus v..ttaa
lenkille. Pitkälle, väsyttävälle ja rivakalle lenkille tai väsytä itsesi raskaalla ruumiillisella työllä (siivoa kämppä, hakkaa matot niin että tuntuu). Pakota itsesi siihen.
- vo-vakaumuksellisiin
On satavarmaa, että perusasiasi ovat kondiksessa, mutta "hienosäätö" puuttuu.
Käytännössä näin, etteivät keskushermoston välittäjä-aineet toimi, kuten pitäisi.
Kun analyzeeraan kirjoitustasi, näen, että sinulla on selvittämättömiä solmuja
muisti-'kovalevylläsi'.
Jos olet "kipakkka pahantuulinen akka", voisit tilata esim. ajan lääkärikeskukseen.
Täältä meidän vastaavan pikkukaupungin lääkärikeskuksen tarjonnasta löytyy
lääkäri, joka operoi hypnoterapoijana.
Sellainen voisi kartoittaa ensi käynnillä alitajuntasi kipupisteet.
Hypnoosi hyvän ammattilaisen käsissä on täysin vaaraton, täysin lääkkeetön hoitokeino.
Itse olen seutukunnan vittumaisin jätkä; melko itsetuhoinen, addiktoitunut tyyppi.
Eukkoni pitelee väliin päätään: Miks mä ton hullun kanssa oikein elän?
Sanon tähän: pärjäilen kyllä, jääminen on TÄYSIN sinun henk koht asia.
Vo- vakaumuksellisilla tarkoitin vaihtoehto hämyilijöitä.
Ollut niin vähän "alalla", että polttaisin päreet kanssasi ehkä alta aika yksikön.
Joku parkkiintuneenpi kesyttäis sinut kuin hevoskuiskaaja villin tamman.- samaa mieltä
Minä kävin vastaavassa veetutuksen syvässä syöverissä NLP-terapiassa, johon kuului myös hypnoosi. Ja auttoi!
- asennevamma!
Ei siihen terveyspillerit auta.
Tutki elämäsi kuvioita ja tarkastele omia tavoitteitasi elämässä.
Minkälainen ihminen itse olet toisille?
Onko sun kanssasi hauska olla??- Toinen vittuuntunut
"Tutki elämäsi kuvioita ja tarkastele omia tavoitteitasi elämässä."
- Entä, jos ei tiedä mitä haluaa ja jos tavoitteita ei ole? Kaikki vituttaa ja pelkkää epäonnistumista vain.
"Minkälainen ihminen itse olet toisille? "
- Entäpä jos ei välitä?
"Onko sun kanssasi hauska olla??"
- Mitä väliä sillä on? Ainoa mikä ratkaisee, on minun hauskuuteni ja minulla ei tod ole hauskaa. Vituttaa vaan.
ja totaalinen sellainen on aina pieni kuolema. Voit kelottua pystyyn ja tarjota kodin kaiken maailman kolopesijöille ja nilviäisille ja muuttua siinä pikkuhiljaa humukseksi, josta ei pöllähdä mitään muuta järkevää kuin homeitiöt tai sitten voit vaihtaa kuviot uusiksi pala palalta...kyllähän noin pätevä nainen osaa tehdä muutakin kuin vittuuntua ja valittaa;)
Sutkuta sutkuta, kyllä se jokin sieltä valkenee!- ja harrasta
Näitä käytän itse:
*liikuntaa
*positiivinen asenne
*opettele uusi taito
*säännöllinen elämän rytmi
*vähennä telsua/nettiä
*ota tavaksi lähteä joka ilta muksun kanssa kävelylle/puistoon ym..
*asta itsellesi tavoitteita ja palkitse itsesi kun onnistut. Pienikin onnistuminen on onnistuminen ja siitä tulee onnitella itseä.
Ota B ja C -vitamiinikuuri ja ala syömään muutenkin hyvin.
T. Entinene löhöilijä-vittuuntunut. Nykyään aktiivinen harrastaja usealla saralla. Eikä muuten kiristä mistään. - Jumalan lahja
Aito Luojan luoma luontaistuote on Kannabis. Moni on käyttänyt sitä vuosisatoja vitutukseen ja on toiminut. Suomessa tosin laiton.
- Vittuuntunut akka
Kannabista, liikuntaa ja elämänmuutos hypnoosin tukemana. Vituttaa jo vähemmän.
Minua pidetään yleensä kivana eikä vittuuntumistani huomata paitsi mies kotona. Mieheni on tunnettu vittumaisuudestaan. Myöskään työtäni ei kadehdi kukaan. Ehkä minulla on todellakin vain mitta täynnä mutta liian vähän uskallusta puuttua tilanteeseen.
Kiitos tsempistä, teen jotain itselleni! - -DMT-
Vittuuntunut akka kirjoitti:
Kannabista, liikuntaa ja elämänmuutos hypnoosin tukemana. Vituttaa jo vähemmän.
Minua pidetään yleensä kivana eikä vittuuntumistani huomata paitsi mies kotona. Mieheni on tunnettu vittumaisuudestaan. Myöskään työtäni ei kadehdi kukaan. Ehkä minulla on todellakin vain mitta täynnä mutta liian vähän uskallusta puuttua tilanteeseen.
Kiitos tsempistä, teen jotain itselleni!Lehmänrehu, eli ruokohelpi, Phalaris arundinacea joka on Suomessa yleisin heinäkasvi, sisältää 0,06% dmt:tä (joka on vahvin tunnettu psykedeeli, ja ainakin värikkäin ja visuaalisin mitä olen kokeillut).
Joskus 3 vuotta sitten kokeilin kerätä ruokohelpeä ja uuttaa DMT:tä noiden ohjeiden mukaan:
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/extraction_guide1/dmt_extraction_guide1.shtml
Uuttaminen on aika helppoa (jos osaa uuttaa esim. resilarista DXM:ää, joka on toinen hyvä tajunnanräjäytys/aivojen resetointi/vitutuksenpoistoaine), mutta varovaisempaa eli indikaattoripaperia ja suolahappoa tarvitaan lisäksi ja välivaiheita on pari enemmän kuin DXM:n uuttamisessa.
- assopassi
www.vittukunvituttaa.org
- perin kyrsiytyny m
Auttaisko yhtää hää? http://www.youtube.com/watch?v=nNiJ6Pp7NtE
- minipossu
Tää autto mua... Lopetin e-pillerit ja AVOT, johan alkoi hymyilyttää. Kokeile jos sul edes on kuuri päällä.
Ja kannabis on tosiaan toinen hyvä keino, sitä pitäis saada laillisestikin. - nojaaaafd
mul oli sama ongelma mua vituttaa jatkuvast kärsivällisyys ei riitä pakko tehä jotai koko aija mut sen asenteen oon ottanu et,ku mietin mikä mua vituttaa ja rupeen nauraa ku mietin kuin vitun tyhmä asia angstaamisee...
- Mäå
Suomalainen hyvä tapa on olla koko ajan pienessä humalassa
- kokemusta on
Mielikuvaharjoitteluna että "käännän selän ja kävelen pois". Jätät vitutuksen kohteen sinne hämärään kuoppaan ja nouset sieltä ylös reunalle lämpimään auringon paisteeseen ja jatkat kävelyä poispäin. Luonto rehottaa vihreänä ja linnut laulaa. Lähestyt järven rantaa.
Rauhallinen kävely ulkona. Jossain missä ei ole muita ihmisiä. Voit katsella maailmaa jonkinlaisena taidenäyttelynä, et keskity mihinkään etkä suorita mitään.
Kristinusko: annat anteeksi ja näet tien, totuuden ja elämän. Anteeksi antaminen ei se voi olla sitä että vitutuksen kohde läiskii sinua molemmille poskille koko ajan ja minun pitäisi typeränä hymyillä siinä anteeksiantaen. Anteeksiantaminen on sitä, että käännät selän ja kävelet kauas pois.- ohimenijä11
Voi myös ihan konkreettisesti kävellä vittumaisten ihmisten luota pois leuka pystyssä. Haistakaa ne paska.
- lkjhgfhh
mulla auttaa et kirjotan kaiken mahollisen paskan jonnekki vihkoo, sit vähän ajan päästä luen ne ja nauran niille, ja revin palasiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793