Minulla on kokemusta siitä, miten helppo vastustaja voi olla. itse olen taekwondossa ollut siniselle ja karatessa ruskealle asti. enää en harrasta kumpaakaan. joten mennäänpä nyt asiaan.
Eräänä päivänä tielleni sattui jujutsua viisi vuotta harrastanut mies. Hän kysyi minulta paljonko kello on. No, minäpä näytin sitten sitä rannekkelloa. Samassa se mies otti ranteestani kiinni ja takaa päin hyppäsi karskimman puoleinen kaveri. alussa olin hämilläni, mutta sitten irtauduin kummankin otteesta. toinen niistä otti kääntöveitsen ja alkoi huitoa sillä minua kohti. otin häntä ranteesta ja käänsin käden selän taakse. väänsin niin paljon, että se tiputti puukon. sitten työnsi sen toisen miehen päälle. toinen mies potkaisi,mutta sain jalasta kiinni ja pyyhkäisin. He molemmat lähtivä niinsanotusi häntä koipien välissä pakoon.
teitä varmaan ihmetyttää, miten tiesin, että he olivat jujutsussa. tiedän sen siksi, koska näin heidät muutaman päivän kuluttua tapauksesta jujutsu salilla reenaamassa, kun hain ystävääni harjoituksista. kerroin heti heidän senseille, ja niinpä hän erotti ne kaksi hyypiötä seurasta.
kokemusta...
9
1233
Vastaukset
- jipajitsu
No kävipäs se helposti. Olit ylivoiman edessä, ja lisäksi kavereilla oli puukko. Siinä olis kovemmallakin jätkällä voinu olla tekemistä, mutta sinä selvisit tilanteesta näytöstyyliin, etkä saanut itse naarmuakaan.
Sinähän voisit tuon ruskean ja sinisen vyön pohjalta perustaa ihan oman lajin, kun todistetusti torjut puukkomiehiäkin ihan tosta noin vain.- Kokenut paljon
ne vastustajat olivat aineissa (mikä helpottaa minua pääsemään tilanteesta) ja sain siinä sivussa muutaman viillon. sen jälkeen soitin poliisille.
- jude
Kokenut paljon kirjoitti:
ne vastustajat olivat aineissa (mikä helpottaa minua pääsemään tilanteesta) ja sain siinä sivussa muutaman viillon. sen jälkeen soitin poliisille.
Vittu mitä spedei tääl on lueskelin tätä ja täs mul meni kyl jo ihan yli okei yleensäkki jos joku käy kamoissa päälle ni ne on vetäny jotain piristävää jonka johdosta niilt on yleensä hävinny kivun tunne ja energiaa riittää niit saa vetää välil ihan kunnol vaikka päähän eikä niit se näytä hirveesti pysäyttävän jos sul on jotain tuttui portsarina tai vastaavana ni kysy vaik niilt ne on todennäkösesti joskus joutunu kohtaa oikeesti riehuvan nistin. Et etköhän painu takas sinne hiekkalaatikolle kertomaa näit satuja ota mukaa biolanin kasviravinteita ni kasvat isoks
- pellepellepelle
pellepellepelle ja henkisesti 11-vuotiaan tasolla
- Kokenut paljon
mee pois tältä palstalta pelle! itse olet joku yhdentoista ikäinen kakara. se tilanne oli todella vaarallinen. ja miksi kertoisin valhetta?
- Pelo
tarinasi kuulosti hieman epäuskottavalta kaveri. sinulla on aika paljon kirjoitusvirheitä. Sinuna ottaisin yhteyttä mielenterveyslääkäriin, koska leijut epätodella tarinalla.
P.S. En epäile etteivätkö taekwondo, saati sitten karate toimisi kadulla, mutta tarinasi kuulosti eräältä elokuvassa nähneeltäni tapahtumalta.- Vanhemman polven jujutsuka
Entisenä karatekana ja jujutsukana, tiedän mikä toimi oikeasti kadulla, nykyaikainen jujutsu tai krav maga ovat lajeja, joissa on paneuduttu toimivaan itsepuolustukseen.
Suomen Jujutsun perustaja ja pääopettaja Auvo Niiniketo, harjoitteli nuorena nyrkkeilyä ja karatea, kunnes löysi parhaan kokonaisuuden jujutsun, sivuhommanaan, Ave kävi voittamassa karaten suomen mestaruuden vuonna 1979, vaikka oli tuolloin jo täysin keskittynyt jujutsuun, Ave han sanoikin, että karate on laji jota ei itsepuolustuksessa pysty edes käyttämään, koska se ei toimi, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.
Oikeassa jujtusussa otetaan huomioon kaikki kamppailun osaalueet ja sääntöjä ei ole rajoittamassa oppilaan tasoa, tämä johtaa parahaasee itsepuolustuskykyyn jokaisessa tilanteessa. - pelo
Vanhemman polven jujutsuka kirjoitti:
Entisenä karatekana ja jujutsukana, tiedän mikä toimi oikeasti kadulla, nykyaikainen jujutsu tai krav maga ovat lajeja, joissa on paneuduttu toimivaan itsepuolustukseen.
Suomen Jujutsun perustaja ja pääopettaja Auvo Niiniketo, harjoitteli nuorena nyrkkeilyä ja karatea, kunnes löysi parhaan kokonaisuuden jujutsun, sivuhommanaan, Ave kävi voittamassa karaten suomen mestaruuden vuonna 1979, vaikka oli tuolloin jo täysin keskittynyt jujutsuun, Ave han sanoikin, että karate on laji jota ei itsepuolustuksessa pysty edes käyttämään, koska se ei toimi, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.
Oikeassa jujtusussa otetaan huomioon kaikki kamppailun osaalueet ja sääntöjä ei ole rajoittamassa oppilaan tasoa, tämä johtaa parahaasee itsepuolustuskykyyn jokaisessa tilanteessa.en tiedä mitään syytä miksi tuon minule kerrot?
p.s. suurinpiirtein kaikki lajit omaavat samat asiat. Mutta miten Aven historia kuuluu tähän juttuun? =D - Auvohan se taas!!!
Vanhemman polven jujutsuka kirjoitti:
Oikeassa jujtusussa otetaan huomioon kaikki kamppailun osaalueet ja sääntöjä ei ole rajoittamassa oppilaan tasoa, tämä johtaa parahaasee itsepuolustuskykyyn jokaisessa tilanteessa.JOO! Auvo on jumala!! XD
...Ketut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125