konkurssi tulee

alli tehtaalla

Litetäänkö velkainen Kaustinen ,Veteliin??Ja molemmat suur Kokkolaan.Vai meneekö velkainen Kaustinen Ullavan kanssa konkurssiin?

4

1318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan vain

veteli häviäis maailmankartalta.

• TakinKääntäjä

Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?

Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.

Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.

Hyvää kesänjatkoa Kaustisen lullinkutkuttajat.

• Veteli viskeli nakkeli
        TakinKääntäjä kirjoitti:

Voiskohan Kaustisen "keskustaa" siirtää muutaman kilometrin joko Evijärven tai Toholammin suuntaan?

Olen kotoisin Vetelistä ja asun nykyisin Kokkolassa. Kotipaikkakunnalle menessä tai sieltä tullessa on niin perin ikävää, kun joutuu ajamaan sen paskapaikan ohi.

Ehkäpä asia tästä sutviutuu, pikkuhiljaa väki vähenee, kun porukka sieltä pois muuttaa / kuolee Konstan vesssassa tappeluissa / jää moponvirittäjäamisviiksiääliöiden tommysbillet asconien alle jne.

Ei vetelikään mikään supercity ole, ja kun rupesit tota Kaustisen keskustaa mollaamaan niin enpä väittäis vetelin keskustaa mitenkään suureks. Eihän vetelillä oo keskustaa on vain sattunu kaks kaatopaikkakauppaa vierekkäin. Kaustinen maksoi puolet vetelin urheilukentästä, että kumpi on köyhä? Veteli sössi ite aisansa aikanan ja menetti esim. nimismiehen/poliisilaitoksen. Sitten Kaustinen otti ne ja pisti asiat järjestykseen. Minun mielestä vetelin ympärile sais rakentaa aidan niin ois Kaustisellakin oma Korkeasaari.

• matkamies
        TakinKääntäjä kirjoitti:

minä ajan kaustisen ohi tummat lasit päässä ettei tarvi mähdä sitä kurjuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35