Hei!
Onko kokemuksia jollain Taikin toisen ja kolmannen osan valintakokeista? oon sisustusarkkitedin linjalle menossa. Millaisia juttua on kokeissa? Mita Lapin yliopsitossa on?
Taikin valintakokeet
5
3132
Vastaukset
- laurentia79
Itsekin odottelen kutsua Taikin pääsykokeisiin....huih ;). Kerran olen aikaisemmin kouluun pyrkinyt ja pääsykokeissa ollut, tosin vaatesuunnittelun puolella. Silloin pääsin loppuhaastatteluun eli kolmanteen vaiheeseen,mikä olikin pahin paikka ;). Uskoisin että kaikilla linjoilla kuitenkin suht samanlaiset pääsykoe rutiinit eli ensin ma-ti tehdään 2-3 tehtävää piirrustuksia/maalaiksia ja joku kirjoitus homma... sitten tippuu ½ porukkaa pois. Taas tehdään tehtävia ke-to tehtäviä ja tiputetaan ½ pois. Viimeinen vaihe on haastattelu. Viimeksi karsiuduin haastattelun jälkeen: käskettiin opettelemaan lisää ihmisen piirtämistä ja sanottiin että olen niin nuori että ihan hyvä vielä vähän "kasvaa" kotona. Nyt tässä on hankittu välillä ammatti ja kasvettu 9v. ;)...katsotaan jos nyt tärppäisi. Onnea kokeisiin!!!
- huhhi
Tuntuu et voisin parjata ihan hyvin, mutta koskaan ei tieda mita he haluavat nahda. Itsevarmuus, motivoituneisuus, sanavalmeus ja luovuus ne varmaan tarkeimmat asiat ovat.
Kuinka vanha olit kun ekan kerran pyrit, kun kerran sanoivat et mene kotiin kasvamaan? - että Taikiin
on ensimmäisenä haastattelu, jossa karsiutuu porukkaa vek.....
- 8u8
että Taikiin kirjoitti:
on ensimmäisenä haastattelu, jossa karsiutuu porukkaa vek.....
Eikö se alkuhaastattelu oo vaan elokuvapuolella? (tms.. Itse olen hakenut vain graafiselle)Näin muistelisin lukeneeni taikin sivuilta. Muilla linjoilla vasta 3:ssa vaiheessa.
- vaatetuksen puolella
olin viime vuonna ja varalle jäin...Kokeissa oli ma suunnittelu tehtävä, kolmiosainen, johon meni koko päivä. Tiistaina essee, haastattelu ja tekstiin pohjautuva maalaus. Ei kovin stressaavat, mutta ihan monipuoliset. Eli rennosti voit mennä ainakin Lappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834