Eli siis 18.5 syntyneet härät (sekä miehet että naiset), minkälaisia olette luonteeltanne?
Olisi kiva tietää minkälaista sakkia muut saman päivän härät ovat.
Itse olen omistushaluinen ja tempperamenttinen.
18.5 syntyneet
8
1680
Vastaukset
- olette
Härällä pyörii oma syntymäpäiväkin mielessä jo kymmentä päivää aikaisemmin.
Härkä ei saa öitä nukuttua, yöt menee jännittyneessä kiihkossa tulevia kukka- ja korttimääriä pähkäillessä;)- härkänainenvaan
Piti laittaa tarpeeksi aikasin kysymys että saa paljon vastauksia!
- eivaan
härkänainenvaan kirjoitti:
Piti laittaa tarpeeksi aikasin kysymys että saa paljon vastauksia!
härille ei ole tunnusomaista vähätellä itseään.
- härkä -65
olen luotettava ja luottavainen, omiensa puoltapitävä viimmeiseen asti. Temmperamenttia löytyy.. jos suutun sen kyllä kuulevat ja näkevät kaikki,mut lepyn kyllä yhtä nopeasti ja kadun pahoja sanojani heti.. en osaa mököttää
- 17/5 syntyneitä
Huono kertoa itsestään,yritän kuitenkin.Olen siis 17/5 syntynyt härkänainen,maanläheinen,harkitseva,uskollinen,kotona viihtyvä,pihi ,omistushaluinen,herkästi loukkaantuva,lapsiystävällinen,puhelias,ujo.Tunnistaako muut itsensä?
- sevenuppi
mä toivon onnea ja iloa synttälahjaksi, kaikkea muuta on jo.
- ikää
toivon. Ihanaa olla keväällä syntynyt!
Kopsutellaan maata,,,,istutellaan kukkasia.
On kesä tulossa Hurraa! - &...
paljon kaikkee kivaa.
mä tykkään sikana synttäreistä, kunhan ne on jonkun toisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379