rapu ja oinas

raputyttönen

Seurustelin vuoden oinasmiehen kanssa, hän jätti, enkä oikein tiedä kunnon syytä. Nyt kuitenkin olemme olleet enemmän tekemisissä ja olen taas aivan rakastunut.
Hän on kiltti ja herttainen, kiusoittelee, viettää öitä luonani, yms.

Olen aivan sekaisin tunteideni kanssa enkä tiedä mitä tekisin. En uskalla kertoa tunteistani, sillä en tiedä mitä hän ajattelee ja pelkään että menettäisin hänet taas kokonaan jos kertoisin. Mitä teen? :/

7

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tositapaus

      Olen rapunainen, ollut oinasmiehen kanssa 22-vuotta 17- vuotiaasta lähtien, mies saman ikäinen.
      Alkuaikamme kuulostaa juuri samanlaiselta kuin teillä. Ole vaan sinnikäs ja kerro tunteesi, oinas mies ainakin mun, kun rakastuu rakastaa uskollisesti! T: Rapunainen-oinasmies 3 lasta

      • rapurouva

        Oinasmieheni tulinen ja äkkipikainen nappasi minut 32 vuotta sitten, suunnilleen päätti ottaa ja on saanut pidettyä.
        Hulluna minuun edelleen.
        Kolme lasta jo maailmalla.
        Oinas on suora ja nopea, toiminnan ihminen, tekee ensin ja ajattelee sitten jos ajattelee.
        Menee vaikka läpi harmaan kiven.Luotettava ja uskollinen.
        Olen hyvissä käsissä, mutta myös hän, rakastan ja huolehdin omalta osaltani. Puhun tunteistani ja miehenikin on oppinut puhumisen taidon.
        Toivon, että loppuelämämme saamme yhdessä elää ja olla.


    • suositus

      Oinas on kyllä aluksi ihana mutta hallitseva nöyryytää kun paha paikka tulee kiltti ihana mut paha..ravulle

      • saippi

        niinpä! ihastuin kyseiseen merkkiin. hengailtiin kuukaus yhessä ystävinä,ihastuin suunnattomasti häneen. sit ilmoitti,että haluu vain olla ystävä. ollaan edelleen! tosin luulin muuta. tein kaiken kuten hän halus. käytiin sienessä,mökillä puuhastelee pihahommia. sormellakaan ei toisiamme koskettu.OIKEESTI1 nöyristyin ja ootin aloitetta naisena. ymmärsin,että ei halunnu muhun sotkeutuu,kun mun ex ol mikä ol jne. nyt sit hän katuu ettei tarttunu muhun. ois niin paljon yheistä. tosin hää on aika hallitseva ja siitä en tykkee!


    • Make (rapu)

      Seitsemän vuotta yhdessä oltiin. Kaikki toimi hyvin siihen asti, kun lapsi synty ja äitiysloma loppu. Rapu on perhekeskeinen koti-ihminen ja oinas taasen ei ole. Oinasnainen haluaa elämyksiä ja ei voi elää ravun kanssa romanttista suhdetta. Ero oli väistämätön. Toivon, että hän löytäisi onnen ja tasapainon elämäänsä.

      • Itse rapuna haluan vaihtelua

        Ja oinas mieheni "vikisee" perässä. Minä olen se liikkuvampi ja sosiaalisempi osapuoli meillä.


      • Make(rapu)
        Itse rapuna haluan vaihtelua kirjoitti:

        Ja oinas mieheni "vikisee" perässä. Minä olen se liikkuvampi ja sosiaalisempi osapuoli meillä.

        Joo kyllä mäkin tykkään sosiaalisesta elämstä. Mut koti on sillai tärkee. Sillon kun vaimo oikein huseeras ja mä en ehtinyt hoitaa muuta kun lapset, työni ja opiskelun yhtäaikaa, niin vaimo palkkas meille siivojan. Oinaalle on omat jutut tärkeempiä, kun muut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe