Elikkäs kertokaa mitä voi tehdä jos haluaa katsoa kasetin ja videokamera on rikki..?En enää muista minkälainen videokamera oli,koska siitä on monta vuotta kun sitä on käytetty.Kasetti on normaalia vhs kasettia pienempi mutta suurempi kuin nykyisiin videokameraan menevät..Onko kasettia mahdollisuus katsoa jollain?Vai onko pakko löytää siihen sopiva videokamera?Kasetti on Sonyn ja siinä on numero 90..En ymmärrä näistä asioista mitään!:D Joten auttakaa!:D
Videokamera rikki ja kasetti tallella
4
1818
Vastaukset
- Digiootti
Kuvailusi perusteella rikkimenneen kameran kasetti on todennäköisesti Digital 8, tai Hi8, jos kamera on hakittu vuoden -98 jälkeen. Jos kamera on vanhempi, niin kasetti on video 8.
Nuo kaikki kasetit on kooltaan ja ulkonäöltään samanlaisia. Video tallentuu kaikissa hieman eri ladulla.
Joskus on ollut markkinoilla videonauhureita, jotka käyttää noita samoja kasetteja, mutta ne on harvinaisia.
Nykyisin on vaikea löytää enää uusia videokameroita, jotka käyttää noita kasetteja, mutta käytettyjä on myynnissä runsaasti. Jos aikoo hankkia tuollaisen kameran, pitää varmistaa, että se toistaa sinun kasettejasi.
Jos sinulla on vain yksi kasetti, sen katsomisen takia ei kannata ostaa kameraa. Sen kasetin voi kopioida johonkin toiseen muotoon, esimerkiksi VHS kasetille, tai DVD levylle.
Minulla on kamera, joka toistaa kaikkia yllämainttuja kasetteja.
Voin kopioida kasettisi sellaiseen muotoon, että voit katsoa videon.
[email protected]- ulkomaalainen
Olen teetänyt samassa tilanteessa kopioita Hi8:sta DVD:lle Reel One Oy:ssä, puh. 09-684 44 50, Mannerheimintie 22-24, 0100 Helsinki.
- Vhs
Elikkä markkinoilla on varmasti siihenkin videotyyppiin adaptereita, jotka muuttavat videon vhs:ksi. Näissä adaptereissa ei ole mitään ''ylimääräistä'' elektroniikkaa. Eli ihan vhs-kasetin mallinen laite, johon laitetaan kasettisi sisään ja eikun nauhuriin!
- mulle
Hei.Soitas mulle ni katsotaan mitä voidaan tehdä asialle.Saimaanvideotallenne puh 0504005262
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849