Ihanaa olla kaaso

kaaso.........................

Mä lueskelin talven aikana niin hirveitä kauhukertomuksia kaasona olemisesta ja kaasojen tekemisistä, että soitin järkyttyneenä tammikuussa parhaalle ystävälleni, jonka kaasona olen luvannut toimia. Silloin sovittiin yhdessä, että meillä tämä juttu ei todellakaan tule sotkemaan ystävyyttämme. Nyt ajattelinkin kirjoittaa, että tämä kaasoilu on noiden kauhunhetkien jälkeen ollut mun mielestä aivan mahtavaa!

Mun mielestä on ollut aivan ihana olla mukana auttamassa parasta ystävääni hänen häidensä valmistelussa. Erityisen kivaa oli suunnitella ja järjestää hänelle polttarit. Ystävälläni on aina tapana antaa muiden päättää ystäväporukan tekemisistä ja sen vuoksi oli erityisen ihanaa miettiä viikonlopun ohjelma pelkästään hänet huomioiden.

Musta tuntuu, että tämä projekti on lähentänyt meitä entisestään ja antanut paljon uusia tulevaisuudessa muisteltavia hienoja hetkiä.

Tämä kuulosta nyt ehkä siltä, että sulhanen ja bestman on unohdettu tästä projektista kokonaan, mutta ainakin mä uskon, että he ovat saaneet olla kaikessa mukana juuri niin paljon kuin itse haluavat. He matkustavat molemmat paljon työnsä puolesta ja ovat sen vuoksi olleet vähemmän mukana toteutuksessa, mutta päätöksenteossa kyllä mun mielestä ihan tasavertaisesti.

2

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleminen

pitää ottaa rennosti. Siskon häät tulossa heinäkuussa ja menin kanssa lukemaan kauhujuttuja, siitähän meinasi paniikkia puskee. Otan kuitenkin rauhallisesti ja tuskin sisko suuttuu, vaikkei kaikki menisi ihan putkeen. Tsemppiä meille kaasoille!

• yhtään!

Mun kaaso oli mukanani kun kokeilin hääpukuja. Siinä meni puoltoista tuntia. Muuta ei ole vielä tarvinnut tehdä. Varmaan järjestää polttarit. Edellisenä päivänä ennen häitä auttaa juhlapaikan koristelussa ja hääpäivänä joissakin asioissa. Häiden jälkeen tavaroiden pois viennissä. Ei kai ole kauhea taakka eikä riitaa varmasti tule. Ei tarvinnut edes sopia mitään etukäteen, koska ei tullut mieleenkään teettää kaasolla kaikennäköistä. Eikä tässä paljoa mitään ole mitä pitäisi tehdä. Kutsut sain ihan hyvin miehen kanssa tehtyä (ei ollut kovin monimutkaisia). Ja eipä tässä sen jälkeen vielä ole mitään tekemistä ollut! Ai niin no kaasolla on kyllä lahjatoivomuslista, joten joutuu vastaileen puheluihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe