Viroksi ja Suomeksi; naisten haarojen väli on (miltei sama). Läheiseltä raksalta kuuluu koko ajan "V***n väli"tsm. Ikävän kuulosta.
Vastaukset 9
- kommentinjättäjä
...tuota v***ua koko ajan käyttävät välimerkkiä puheessaan. Jos virolaiset ovat oppineet sitä käyttämään, niin mistähän ovat mallin ottaneet?
- 515 kertaa
Mitä kyttäät ja kuuntelet toisten puheita? Vai oletko joku "stasin kyylä"?
luit. No ku ne puheet kuuluu meijän pihalle! Työmaa on 100m päässä!
- :-S
Raksamiehet on raksamiehet :P eksä tajuu?
- perzeen suti
yli 10 v sitten Viljandissa ja nuoret hokivat koko ajan "tyrä" joka on suomeksi kyrpä.
Vittu on vittu myös viroksi.- ***
olit Viljandissa, no sehän kiva. No, niinpä vittu on sama molemmilla kielillä. No onneks ei tarvii tota tyrä sanaa paljon sanoa.
- urakka kusee
Onko virolaiset ns palkkatöissä ?
voit mennä kysyy sitä heiltä.
- Anonyymi
Onko ollut huono tuuri kun tuolla tavalla kiroillaan. suomalainen sanoo kyllä perkele jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1661815Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71897
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 46755
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”149623