lahden autokori

etsii töitä

onko lahden autokori millainen työnantaja? Töihin pitäisi mennä mutta olen kuullut jo kaikenlaista siitä pikasta. Autakaa joku kertomaan siitä jotain.

46

12458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkka

9e/h utakalla n.11-13e/h. kuullemma tarjoovat!!

• kylläriittää

tuo on aivan kilpailukykyinen palkka-------------siis lopeta ruikutus ja mee töihin

• autokorilainen

mun kaveri oli vuosi sitten autokorilla ja hän kävi suorittamassa hitsaajanammattitutkinnon ,nyt on ovet auki joka paikkaan kunpa itsekkin uskaltas tehdä saman liikkeen ,ihminen ilman tutkintoa on kun tyhjän päällä,sitten on helppo neuvotella palkka kohilleen

• -80

no joo...liekköhän minkälainen paikka tehä töitä?kun minut valittiin koulutukseen niitten 12 hengen joukkoon.jotenki jäi paska maku suuhun haastattelusta.taisivat ottaa koulutukseen ku kun olen lieksasta muuttanut kuten kumpikin haastattelijoistakin oli.kertokaa kokemuksia jotka ovat tai olleet siellä töissä.

• R & PV.

Iha on kivaa... Oikea lintukoto...Koskaa ei vituttanu töihin lähteä...mmmmh... :)
      Tulehan kuule töihin sieltä...mmmmmh.

• MeTuSaLaMi

Elähän poika kehtaa... Onko sulla tylsää mitäh ?

• koppalainen henkeen ja vereen
        MeTuSaLaMi kirjoitti:

Autokori on ihan ok työpaikka,riippuen tietysti siitä miten asennoituu työntekoon. Onhan koppiksellakin eri työpisteitä ja niissä erilaiset tehtävät,mutta itse perusVillähteläisenä olen sitä mieltä että koppiksella yleensäottaen on viihdytty hyvin,ja jopa koko elämäntyönsä talossa tehneitä on jokunen.
        Rohkeasti vaan autokorilta töitä hakemaan,sinne mennään kuitenkin tekemään töitä,ei viettämään aikaa;)
        Ps. kyllä siellä tietysti joku ei niin mukava-työntekijäkin on,kuten yleensäkin työpaikoilla,mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti:D

• kuutamokeikka
        MeTuSaLaMi kirjoitti:

Ei kannata ees hakee.. oikea juorujen pesä koko paikka

• vuokrafirma meininkiä.
        kuutamokeikka kirjoitti:

Ei kannata ees hakee.. oikea juorujen pesä koko paikka

pelkkää vuokrafirma kusetusta koko touhu!
        palkat minimi tai vähän alle jos mahdollista.
        sellasta lasikuituhileessä rypemistä.
        ken tykkää ken ei....minä en tykännyt!
        Oli paikassa hyvääkin:uudet tilat/valoisat , työkaverit ihan mukavia , ruokala/sapuskat 100%

• kuutamokeikka
        vuokrafirma meininkiä. kirjoitti:

pelkkää vuokrafirma kusetusta koko touhu!
        palkat minimi tai vähän alle jos mahdollista.
        sellasta lasikuituhileessä rypemistä.
        ken tykkää ken ei....minä en tykännyt!
        Oli paikassa hyvääkin:uudet tilat/valoisat , työkaverit ihan mukavia , ruokala/sapuskat 100%

Töissä monia vuosia oon ollut ja oon edelleen,mutta älä kerro muille kavereille elämästäs.
        Jatkuvaa ruikitusta koko ajan.
        en ymmärrä miksi pitää jokaisen kertoa kaikki kotiasiansakkin työpaikalla.
        Mä tienaan just sen että pysyy hengis.

• nastolan mies
        kuutamokeikka kirjoitti:

Töissä monia vuosia oon ollut ja oon edelleen,mutta älä kerro muille kavereille elämästäs.
        Jatkuvaa ruikitusta koko ajan.
        en ymmärrä miksi pitää jokaisen kertoa kaikki kotiasiansakkin työpaikalla.
        Mä tienaan just sen että pysyy hengis.

Autokorilla tuntuu olevan jatkuva kyräilyn henki. Välinpitämättömyys kukoistaa ja ihmettelen suuresti kuinka joku uskaltaa matkustaa autoilla joiden laatu vaihtelee suuresti. Tämä siis sivusta seuranneen kuva yrityksestä.

• mies_24
        nastolan mies kirjoitti:

Autokorilla tuntuu olevan jatkuva kyräilyn henki. Välinpitämättömyys kukoistaa ja ihmettelen suuresti kuinka joku uskaltaa matkustaa autoilla joiden laatu vaihtelee suuresti. Tämä siis sivusta seuranneen kuva yrityksestä.

joo o. paska paikka, mulkut pomot, työt on yhtä pölyssä ja paskassa rypemistä kun isnöörien suunnitelmät kusee.

• koppis rules
        mies_24 kirjoitti:

joo o. paska paikka, mulkut pomot, työt on yhtä pölyssä ja paskassa rypemistä kun isnöörien suunnitelmät kusee.

Voi ollakkin hankala työpaikka jos duunarin asenne on jo työtävieroksuva. Autokorilla nimittäin tehdään töitä eikä seistä kuin toripulut juoruamassa,ainakin tää ois tavoite. Nykyään enää harvempi työpaikka on suojatyökeskus jossa kaverit viettää sen 8 tuntia palkan saamiseksi.

• iso_mies
        koppis rules kirjoitti:

Voi ollakkin hankala työpaikka jos duunarin asenne on jo työtävieroksuva. Autokorilla nimittäin tehdään töitä eikä seistä kuin toripulut juoruamassa,ainakin tää ois tavoite. Nykyään enää harvempi työpaikka on suojatyökeskus jossa kaverit viettää sen 8 tuntia palkan saamiseksi.

Vai että töitä tehdään. Kyllä täällä kokoajan ollaan saikulla tai vähintään tupakkatauolla. Muutama ahkera ja pidempään talossa ollut jaksaa painaa muut lorvii. Minkäs teet kun palkka on 8€tunti

• kuutamokeikka
        koppalainen henkeen ja vereen kirjoitti:

Autokori on ihan ok työpaikka,riippuen tietysti siitä miten asennoituu työntekoon. Onhan koppiksellakin eri työpisteitä ja niissä erilaiset tehtävät,mutta itse perusVillähteläisenä olen sitä mieltä että koppiksella yleensäottaen on viihdytty hyvin,ja jopa koko elämäntyönsä talossa tehneitä on jokunen.
        Rohkeasti vaan autokorilta töitä hakemaan,sinne mennään kuitenkin tekemään töitä,ei viettämään aikaa;)
        Ps. kyllä siellä tietysti joku ei niin mukava-työntekijäkin on,kuten yleensäkin työpaikoilla,mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti:D

Samanlailla minäkin oon ..tosin entinen Villähteläinen ja kauan töissä talossa ollut ,mutta palkka ei vaan yksinkertaisesti ole minun työtäni vastaava.
        Kovasti joudun tekeen töitä ja niin pölyistä että joudun suihkussa käymään joka päivä
        mutta siltikään ne paskat ei iholtani lähe veks.
        Joutoaikaa kyllä tehtaalla on ja ne nukkumistuokiot kaikista mukavampia ovat kun katselee kuorsaavia
        äijiä linja-auton sisällä.Sellaistahan katselis kyllä pitkäänkin,mutta aina on koku pomoista kytiksellä :D
        Onhan tuo jo nähty ..mitä jos ottas loparit :D

• Hyvää jatkoa
        iso_mies kirjoitti:

Vai että töitä tehdään. Kyllä täällä kokoajan ollaan saikulla tai vähintään tupakkatauolla. Muutama ahkera ja pidempään talossa ollut jaksaa painaa muut lorvii. Minkäs teet kun palkka on 8€tunti

Palkan saa nousemaan kun vaihtaa työnantajaa. Silloin voi neuvotella työajoista yms. vaikutteista.
        Olin Autokorilla töissä yli 14 vuotta. Ihan kiva työpaikkana. nykyisin teen erilaista työtä, olen opetellut olemaan duunari vaikeeta se on ollut kun ajattelee kuin toimihenkilö ja siitähän pomot tässä uudessa työpaikassa eivät tykkää. Täällä uudessa paikassa työ ssä kaikilla tunti liksa joka mulla on yli 13€/h. Raskasta tämä kyl on. Mutta tähän sopii DNA:n mainos ... vaihtamalla paranee. Ei kai kukaan alemmalla töitä ees tekiskään.

• HYvää jatkoa
        iso_mies kirjoitti:

Ei voi noin alhainen tunti liksa kuin 8€/h. Sehän on riistoo se. Lähde muualle. Vaihtamalla paranee vai mitä.

• kuutamokeikka
        MeTuSaLaMi kirjoitti:

Kellä nyt Autokorilla tylsää olis ????

• ahmed liiban

siellä poljetaan ihmisoikeuksia kun maksavat sen verran että köyhyysrajojen alapuolella joudun elämään. Onko 4,50e hyvä asentajan palkka? ja paskat on resurssit

• koppis rules

Jaa,iso-mies on siis just sitä porukkaa joka pyörii ympäri tehdasta juoruamassa kaverilta toiselle. se on totta että liian moni hakee saikkua heti kun niitä patistaa töihin ja tupakka- ja kahvitauot on liian pitkiä,mutta kun ei niitä saa poiskaan laitettua kun "työntekijän oikeudet" estävät sen.
        Tavoite olisi kuitenkin että työmaalla tehtäisiin töitä eikä vietettäisi aikaa,mutta jos ei aikuiset miehet osaa tehdä töitä niin ei kai niitä voi koko ajan olla patistamassakaan työnääreen niinkuin pikkulasta. Ilmeisesti koppikselle on sitten ajautunut porukkaa joka kuuluisi esim. tuoterenkaalle,kannattaisi monen miettiä uravalintansa uudelleen.
        Palkka ei todellakaan ole noin huono,sillä sällit venyttävät urakkansakin tappiinsa,sillä rahalla ei kyllä köyhyysrajan alle pääse... Eli aika paljon siellä noita vemkuloita on joista olisi päästävä eroon jos meinaa työnteosta saada mielekästä ja firmalle kannattavaa. Yksikin mätämuna pilaa helposti koko työpaikan ilmapiirin.

• persettäpenkiiiinnn
        koppis rules kirjoitti:

Jaa,iso-mies on siis just sitä porukkaa joka pyörii ympäri tehdasta juoruamassa kaverilta toiselle. se on totta että liian moni hakee saikkua heti kun niitä patistaa töihin ja tupakka- ja kahvitauot on liian pitkiä,mutta kun ei niitä saa poiskaan laitettua kun "työntekijän oikeudet" estävät sen.
        Tavoite olisi kuitenkin että työmaalla tehtäisiin töitä eikä vietettäisi aikaa,mutta jos ei aikuiset miehet osaa tehdä töitä niin ei kai niitä voi koko ajan olla patistamassakaan työnääreen niinkuin pikkulasta. Ilmeisesti koppikselle on sitten ajautunut porukkaa joka kuuluisi esim. tuoterenkaalle,kannattaisi monen miettiä uravalintansa uudelleen.
        Palkka ei todellakaan ole noin huono,sillä sällit venyttävät urakkansakin tappiinsa,sillä rahalla ei kyllä köyhyysrajan alle pääse... Eli aika paljon siellä noita vemkuloita on joista olisi päästävä eroon jos meinaa työnteosta saada mielekästä ja firmalle kannattavaa. Yksikin mätämuna pilaa helposti koko työpaikan ilmapiirin.

viestin kun lukee taitaa olla edessä sama kohtalo CARRUS OY:lla (entinen Ajokki) Tampereella!
        Palkat oli helvetin hyvät monta tuttua siellä töissä. Urakat venytettiin että päästiin sunnuntai töihin paljon saikulla ja kas kummaa siirtyi Puolaan!!!

• uet353
        persettäpenkiiiinnn kirjoitti:

viestin kun lukee taitaa olla edessä sama kohtalo CARRUS OY:lla (entinen Ajokki) Tampereella!
        Palkat oli helvetin hyvät monta tuttua siellä töissä. Urakat venytettiin että päästiin sunnuntai töihin paljon saikulla ja kas kummaa siirtyi Puolaan!!!

carrys oy:n jätkät "hyvissä" hommissa: kursseilla uusiin ammatteihin, lakaisukoneeen kuskina, liiton rahoilla..... Taitaa jäädä haaveeks se Carryksen palkat?
        Kunnei pyhältäkään saa enää 300%

• powerwork
        koppis rules kirjoitti:

taitaa nimimerkki koppis rules olla yksi pomoista. kyllä toi koppatehdas on sellanen pienen piirin suojatyöpaikka. sääntöjä on kahdet, yhdet tälle siipijengille ja toiset muille duunareille

• BB
        powerwork kirjoitti:

taitaa nimimerkki koppis rules olla yksi pomoista. kyllä toi koppatehdas on sellanen pienen piirin suojatyöpaikka. sääntöjä on kahdet, yhdet tälle siipijengille ja toiset muille duunareille

Re_:Hehe. Savustusta ja silleen. Uppoava laiva.

• koppis rules
        powerwork kirjoitti:

Sori,en ole pomoja enkä edes kyseisellä tehtaalla töissä,tiedän työpaikan vaan muuten. Se on totta että talossa on kahdet säännöt,mutta olisi duunareiden asia saada työt toimimaan niin,että nuo siipiveikotkin saadaan ruotuun ja samojen sääntöjen alle kuin muutkin.
        Työn iloa kuitenkin kaikille ja uskon että autokori porskuttaa edelleen eteenpäin jos kaverit vaan saa motivoitumaan työntekoon=)

• 2m
        koppis rules kirjoitti:

Sori,en ole pomoja enkä edes kyseisellä tehtaalla töissä,tiedän työpaikan vaan muuten. Se on totta että talossa on kahdet säännöt,mutta olisi duunareiden asia saada työt toimimaan niin,että nuo siipiveikotkin saadaan ruotuun ja samojen sääntöjen alle kuin muutkin.
        Työn iloa kuitenkin kaikille ja uskon että autokori porskuttaa edelleen eteenpäin jos kaverit vaan saa motivoitumaan työntekoon=)

Kovasti "koppis rules" tietää talon asioista vakka ei töitä talossa teekään.

Taitaa tämäkin pulju kohta mennä nurin kun halvemmalla saapi linkkuja muualtamaailmalta. Jäädään odottelemaan seuraavien YT-neuvotteluiden aikaansaannoksia. Ehkä tässä kuitenkin kesään asti päästään.

• jussi pussu
        2m kirjoitti:

Taitaa tämäkin pulju kohta mennä nurin kun halvemmalla saapi linkkuja muualtamaailmalta. Jäädään odottelemaan seuraavien YT-neuvotteluiden aikaansaannoksia. Ehkä tässä kuitenkin kesään asti päästään.

Saan 6.5 e tunnilta ja olen tyytyväinen. Tosin on likausta ja epäterveellistä työtä ja pomot kyylää seläntakana koko ajan. Mutta kaikkeen tottuu. tsemppiä

• hassu provo
        jussi pussu kirjoitti:

Saan 6.5 e tunnilta ja olen tyytyväinen. Tosin on likausta ja epäterveellistä työtä ja pomot kyylää seläntakana koko ajan. Mutta kaikkeen tottuu. tsemppiä

Hah haa toivottavasti teet vielä ylkyykin tunti tunnista.

• -74
        2m kirjoitti:

http://yle.fi/alueet/lahti/2010/07/lahden_autokori_lomauttaa_1861514.html?print=true

ylläri pylläri

• kuutamokeikka

• seppijuoseppi
        kuutamokeikka kirjoitti:

Ei ne mua kuitenkaan pois oo laittamassa.
        Mä oon niin hyvä työntekijä ettäs tiedätte.
        Kun niihin linja-autoihin kuitenkin pitää ne teipit saada.
        Siitäs saitta. :D

No etpä kerkeä kauaa heilumaan teippies kanssa kun koko torppa hiljenee ;)

• kuutamokeikka
        seppijuoseppi kirjoitti:

No etpä kerkeä kauaa heilumaan teippies kanssa kun koko torppa hiljenee ;)

Ei se kokonaan kuitenkaan hiljene.
        Jos joku jää se taidan olla minä-;D
        Eihän ne nyt isoja halleja tyhjilleen laita ,ei niillä oo siihen vara.
        Työt ei lopu ,uskokaa vaan ;D

• bilbos
        kuutamokeikka kirjoitti:

Ei se kokonaan kuitenkaan hiljene.
        Jos joku jää se taidan olla minä-;D
        Eihän ne nyt isoja halleja tyhjilleen laita ,ei niillä oo siihen vara.
        Työt ei lopu ,uskokaa vaan ;D

Minäpä kävin pomon kanssa kalassa. Et silleen.

• kuutamokeikka
        bilbos kirjoitti:

Minäpä kävin pomon kanssa kalassa. Et silleen.

Ja mä vedin lärvit pomon kans. et silleen
        Hyvä maku muutes pomolla -
        Ei oo Bisse poikii pomo meinaan.
        Mut mitäs tuosta. :D

• Töistä kiinnostunut
        kuutamokeikka kirjoitti:

Ja mä vedin lärvit pomon kans. et silleen
        Hyvä maku muutes pomolla -
        Ei oo Bisse poikii pomo meinaan.
        Mut mitäs tuosta. :D

Kertokaas nyt ihmiset millaiset näkymät sielä autokorilla on nyt jatkossa??? Kiinnostais vähä tietää että jatkuuko hommat ja mihin tahtiin???

• AnttiAP

• Kuutamokeikka

• Antti..
        Kuutamokeikka kirjoitti:

Eli teippaukset jatkuvat edelleen..siitäs saitta ;D

Kertokaahan nyt ihan aikuisten oikeasti saako autokorilta vakkarityöpaikkoja? Autokorin infotypy vaan ohjasi puheluni jollekin piällikölle joka ei vastannut puheluun.
        Itselläni olisi kokemusta maalaamisesta, mutta myös puu- ja metallityöt onnistuu. Pitääkö laittaa tiedot varasmiespalveluun?

• kuutamokeikka
        Antti.. kirjoitti:

Kertokaahan nyt ihan aikuisten oikeasti saako autokorilta vakkarityöpaikkoja? Autokorin infotypy vaan ohjasi puheluni jollekin piällikölle joka ei vastannut puheluun.
        Itselläni olisi kokemusta maalaamisesta, mutta myös puu- ja metallityöt onnistuu. Pitääkö laittaa tiedot varasmiespalveluun?

Tuskimpa ihan vakituista paikkaa saa.Voi olla.
        Ei se jouda tuo piällikkö vastaamaan kun on kiire :)
        Ja mitä siihen infotypyyn tulee niin ai ai kun on söpö ;)
        Oikein silmää hivelee sellaista kun katselee.
        Ainahan töihin kannattaa hakea.
        Siitä vaan paperit vetämään. :D

• lamppux
        kuutamokeikka kirjoitti:

Keskity sä vaan niihin nykysiin typyihin.
        Sullahan niitä on pilvin pimein,niin ainakin Ex:s väitti.
        Kyllä huomaa kuka oot.

• lamppux
        kuutamokeikka kirjoitti:

tuollaiseksi sitä tulee kun ikää alkaa tulla..ei seiso muuta kuin järki jos sekään.
        Kyllä sitä bubissa jaksettiin jauhaa paskaa ja haukkua työtovereita jos miksi.
        sulle ei taida kelvata mikään,mutta sähän ootkin niin hieno ollakses ,,,,esim:siivoukset työpaikalla päin honkia ja haluaisit sanoa siitä siivoojalle ,mutta et raaski ja kaikki vaan sotkee,mutta sinä et.
        taidat olla oikee siivousihminen niinhän kehuit kerran kun istuttiin kaljoilla.
        sä taidatkin sitten asustaa nykyään oikein lasipalatsissa sun omien sanojes mukaan,,,,,,kaikki kuulemma kiiltää kun jynssäät joka päivä niin kovasti.
        pistä kuule essu eteen vai ihanko mekko pitäs sulle hommata.
        tekisit töitäs etkä vain makoilis töissä

• naht

kyllä autokori on ihan kiva paikka työskennellä, varsinkin vanha nastoslassa sijaitseva tehdas. sapuskat on hyvijä. työt on jatkuvasti "sitä samaa" ja palkka sen verran että juuri toimeentulee. parempi kuitenkin täällä kun pizzakuljettajana.

• lamppux

On se jännä että tää yks ei jaksa lopettaa työntekijöitten haukkumista kun on kaljoissa.KUUTAMOKEIKALLE TIEDOKSI:Jokainen tietää kuka oot. ;)
      Nyrpistele sä vaan nokkaas ja tee niitä 12 tunnin päiviä niin kun kehuskelet niillä. Meille riittää tavallinen päivä...ei olla niin rahan ahneita kuin sinä ;D

• Marjut_A

No kortokaaahan autokorittamolaiset, että vieläkö kiirettä pitää - kun on uusi automalli ja kaikkea - vai murehditaanko siellä jo seuraavista YT-neuvotteluista?

• 01020104022014

paljonkohanne bussit maksavat

• 522145555522

noin 900000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe