Onko kenelläkään tietoa mistä uudellamaalla saisi Ranskalaisen rakuunan taimia. Tieto olisi minulle pieni onni.
Ranskalainen rakuuna
11
994
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Googletin ja kokeile tuolta:
http://www.google.fi/searchhl=fi&q=Ranskalainen rakuuna&btnG=Google-haku&meta=
Eikö kasvihuoneilla ole?
Kysy myös lähistösi luontaistuotekaupasta.- hildurvonhopsis
mutta kokeile tätä:
http://puutarha.net/keskustelut/messages/1700/1864.html?1000241578 - Angel of The Morning
hildurvonhopsis kirjoitti:
mutta kokeile tätä:
http://puutarha.net/keskustelut/messages/1700/1864.html?1000241578Olen kysellyt sitä vaikka mistä. Mies toi Venäläistä rakuunaa vahingossa. Keksin vielä yhden paikan, Annala. Soittelenpa sinne. Kiitos avusta. Oletko itse maistanut ?
- Angel of The Morning
Angel of The Morning kirjoitti:
Olen kysellyt sitä vaikka mistä. Mies toi Venäläistä rakuunaa vahingossa. Keksin vielä yhden paikan, Annala. Soittelenpa sinne. Kiitos avusta. Oletko itse maistanut ?
Sain varattua sieltä Annalasta 4 kpl.
- hildurvonhopsis
Sain varattua sieltä Annalasta 4 kpl.
Hyvä kun löysit. En ole itse maistanut. Onko sinulla joku ihana resepti? Laita se tähän niin teen sitä ja ostan myös sitä ranskalaista rakuunaa. Olen ennakkoluuloton kokeilemaan kaikkea uutta. Kalaa en voi syödä. Muut kaikki ruuat käy. Onko sinulla jo porkkanakakun resepti? Se on yksi sellainen herkku, josta pitätävät kaikki. Tätini ei voi syödä sappivikansa vuoksi porkkanaa, mutta hän kertoi että ei tule kipeäksi porkkanakakusta. Teen ensi kesänä sitä myös tädilleni, kun hän tulee kylään äitini luo. Ihanaa kun niitä vanhempia sukulaisiakin vielä on ja saa heitä passata :)
- Angel of The Morning
Hyvä kun löysit. En ole itse maistanut. Onko sinulla joku ihana resepti? Laita se tähän niin teen sitä ja ostan myös sitä ranskalaista rakuunaa. Olen ennakkoluuloton kokeilemaan kaikkea uutta. Kalaa en voi syödä. Muut kaikki ruuat käy. Onko sinulla jo porkkanakakun resepti? Se on yksi sellainen herkku, josta pitätävät kaikki. Tätini ei voi syödä sappivikansa vuoksi porkkanaa, mutta hän kertoi että ei tule kipeäksi porkkanakakusta. Teen ensi kesänä sitä myös tädilleni, kun hän tulee kylään äitini luo. Ihanaa kun niitä vanhempia sukulaisiakin vielä on ja saa heitä passata :)
Ransakainen rakuuna käy mekein mihin vaan. Jos olet syönyt rakuunalla maustettuja porkkanoita on maku varmaan tuttu. Itse olen maustanut rakuunalla liharuokia ja laittanut salaatteihin. Venäläistä rakuunaa en käytä mihinkään. Ranskalainen rakuunapensas tuoksuu hyvältä ja makua en osaa edes kuvailla. Se on niin hyvä, että voin syödä sitä suoraan pensaasta. Ajattelin kuivattaa sitä ja antaa Jouluna tutuille. Niin ja rakuuna on perenna.
On minulla porkkanakakun reseptejä useitakin. Kerään reseptejä mutta ei niitä tule sovellettua. - Angel of The Morning
mutta kokeile tätä:
http://puutarha.net/keskustelut/messages/1700/1864.html?1000241578Tiesitkö, että nimimerkillä tehdyn viestin voi poistaa? Sitten voi kirjoittaa uuden.
- Angel of The Morning
Tiesitkö, että nimimerkillä tehdyn viestin voi poistaa? Sitten voi kirjoittaa uuden.
Tuo kirjoittaja en siis ole minä enkä ymmärrä mitä tuo "kaima" tarkoittaa.
- jotta
Ransakainen rakuuna käy mekein mihin vaan. Jos olet syönyt rakuunalla maustettuja porkkanoita on maku varmaan tuttu. Itse olen maustanut rakuunalla liharuokia ja laittanut salaatteihin. Venäläistä rakuunaa en käytä mihinkään. Ranskalainen rakuunapensas tuoksuu hyvältä ja makua en osaa edes kuvailla. Se on niin hyvä, että voin syödä sitä suoraan pensaasta. Ajattelin kuivattaa sitä ja antaa Jouluna tutuille. Niin ja rakuuna on perenna.
On minulla porkkanakakun reseptejä useitakin. Kerään reseptejä mutta ei niitä tule sovellettua.Suomalaista naista kiinnostaa enemmän ranskalainen rakuuna kuin suomalainen könsikäs. Jälkimmäisessä on ihan oma arominsa ja voimakas jälkihaju. M.O.T.
- hildurvonhopsis
Tiesitkö, että nimimerkillä tehdyn viestin voi poistaa? Sitten voi kirjoittaa uuden.
Tiedän että oman viestin voi poistaa. En vain viitsinyt alkaa värkkäämään ja kopiomaan ja kirjoittamaan uudelleen. Sorry !
Hyvää äitienpäivää Aamun Enkeli Angel of The Morning ja tässä sinulle lisää enkeleitä elämääsi ^j^ ^j^ ^j^
Hyvää äitienpäivää kaikille Äideille ! - Angel of The Morning
Tiedän että oman viestin voi poistaa. En vain viitsinyt alkaa värkkäämään ja kopiomaan ja kirjoittamaan uudelleen. Sorry !
Hyvää äitienpäivää Aamun Enkeli Angel of The Morning ja tässä sinulle lisää enkeleitä elämääsi ^j^ ^j^ ^j^
Hyvää äitienpäivää kaikille Äideille !Se ei ollut minun kirjoittama. Joku kirjoittaa minun nimimerkillä. Kiusa se on pienikin kiusa, toivottavasti ei ole kirjoitellut enempää minun nimimerkillä. Siellä mökillä on nyt yksi rakuuna "huntu" päällä. Toivottavasti lähtee kasvamaan. Maku oli viedä kielen mennessään. Tytär, joka ei muuten välitä yrteistä sanoi, että tää maistuu jollekkin karkille :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793