Orjana Tsudanissa

Orjuutettu

Olin kerran orjana Tsudanissa. Siellä ei ollut kiva. Mua orjuutettiin karmeesti. Kerran tuli paska housuun. Olin nolona. Orjuuttajat nauro. Paska haisi housusta. Yritin karata. Saivat kiinni. lisää orjan hommia. Sitten karkasin uudestaan. Eivät saaneet kiinni. Juoksin läpi metsän. Ei ollut kenkiä. jalkoja pisteli. Ja pelotti. juoksin varmaan viikon pois Tsudanista.
sitten tulin ihmisten ilmoille. Sielläkin oli vain ulkomaalaisia ihmisiä. Ne ei ollu orjuuttajia. Ne anto ruokaa. Se oli jotain mössöä. SÖöon. Koska oli nälkä. Ne oli mukavia. ei puhettakaan orjuutuksesta. pääsin pesulle. Sain puhtaat housut likaisten tilalle. Elin siellä vähän aikaa. pääsin laivalla eurooppaan. Sieltä tulin suomeen. Nyt olen kotona. Orjuutus oli rankkaa. Mutta myös kiihottavaa. Tovottavasti tämä tarina kiihottaa teitäkin. lukijat. Voin kirjoittaa lisää Tsudanista. Jos haluatte.

1

8069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä aloitus. Kerro lisää.
      Vapaaehtoinen orjuutus on kivaa. Varsinkin jos VALTIAAT ovat Tsudanista. Ne on hyvän värisiä ja mielettömän herkullisen makuisia.

Jk. Mitenkäs muuten kotoa sinne Tsudaniin jouduit. Oliko orjuutus eroottista vai puuvilla peltoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe