Taru ja Anna kuntosalilla, osa 2

Urheilijatytsy

Minun ja Tarun solariumhuone-episodista oli aikaa jo yli pari viikkoa. Kumpikaan ei ollut maininnut sanallakaan tapahtunutta, ja muutenkin käyttäydyimme kuin aina ennenkin: Osuimme kuntosalille useana iltana viikossa samaan aikaan, jutustelimme niitä näitä ja kesken treenin vaihdoimme merkitseviä katseita salin läpi.

Tilanne hiukan ahdisti minua, tai lähinnä se, että uskoin tapahtuneen olleen Tarulle aivan yhdentekevä. Silloin se ei kyllä siltä vaikuttanut! Olin monta kertaa aikonut ottaa asian puheeksi pukuhuoneessa tai loppuverryttelyn aikana kuntopyörillä, mutten ollut saanut suutani auki.

Tänään olimme salilla taas samaan aikaan. Alakerran puolella oli harvinaisen kova ruuhka, mutta meidän kahden lisäksi kaikki muut olivat taas kerran miehiä. Treenasin ylivetoa peilin edessä ja aina sarjojen välissä jäin tuijottelemaan peilin kautta Tarua, joka teki kyykkyjä takanani.

Olin pitkän treenin jälkeen jo tosi väsynyt. Vielä pitäisi jaksaa pari liikkuvuusliikettä, ajattelin ja suuntasin kohti pientä varastokoppia, jossa säilytettiin patjoja. Hymyilin ohimennessäni Tarulle, joka istui varaston oven vieressä penkillä pyyhkien hikeä kasvoiltaan. Ihailin hänen uskomattoman jänteviä käsivarsiaan ja selvästi erottuvia lapaluitaan.
- Vielä pari venytystä, sitten mulle riittää tältä päivältä, sanoin Tarulle.
- Hmmm, joo, hän sanoi hymyillen.
Astuin varastoon ja menin heti suoraan takaseinällä olevan patjakasan luo. Kun kumarruin ottamaan päällimmäisenä olevaa, kuulin kun varaston ovi takanani napsahti kiinni. Kun käännyin, Taru oli jo edessäni. Suoraa päätä hän tarttui toisella kädellään poninhännästäni ja veti pampulani irti, toisella tarrautui selkääni ja aloitti kiihkeän suudelman. Alkusäikähdyksestä toivuttuani aloin vastata suudelmaan. Kielemme leikittelivät villisti, samalla kun aloin riisua Tarulta tämän toppia yltä. Taru riisui minulta treenipaitani, ja samalla hän nopeasti tiputti omat pienet shortsinsa lattialle, minä kiskoin housuni yltäni.

Taru kaatoi minut selälleni patjakasan päälle ja alkoi heti suudella paljaita rintojani. Nännini kovettuivat salammannopeasti, Taru otti toisen niistä suuhunsa ja leikki kielellään nännipihoillani. Tunsin taas haluavani Tarua nopeammin ja nopeammin, mutta samalla halusin itse tehdä hyvää hänelle.
Taru alkoi suudelmineen lähestyä alavatsaani. Hän riisui pikkuhousuni pois ja oli jo kosketamaisillaan sykkivää häpyäni.
- Odota, minä sanoin.
- Tällä kertaa minä haluan tyydyttää sinut ensiksi, sanoin ja kellistin Tarun päältäni selälleen, riisuin tämän stringit ja aloin hyväillä hänen pieniä rintojaan ja treenattua vartaloaan.
- Mmmmmmm, ei, odota, Taru mumisi ja kääntyi uudestaan päälleni.
Rintamme painautuivat vastakkain, kun Taru liimautui minuun. Hän koukisti jalkojaan niin, että kosteat häpymme olivat aivan vastakkain. Onneksi olemme notkeita urheilijoita, hymähdin mielessäni.
Taru alkoi hangata itseään minua vasten. Hyvänolontunne alkoi vallata minut vähä vähältä. Suutelimme samalla pitkään ja kiihkeäsi, kun rytmikkäästi hieroimme häpyjämme ja koko alavartaloitamme vastakkain. Tunsin orgasmin lähestyvän nopeasti, samaten Taru, joka kiihdytti rytmiään. Klitorikseni hieroutui ihanasti ja olin jo melkein orgasmin huipulla. Minun oli pakko irrottaa huuleni Tarun huulista, sillä hengitykseni oli jo niin kiihtynyt. Tarrauduin molemmin käsin Taruun, joka notkisti selkäänsä ja huohotti kiihkeästi.
Olimme molemmat jo saamaisillamme, Taru hankasi häpyään omaani vasten yhä kiihkeämmin, minun myötäillessä liikettä. Ainut ajatukseni oli: "Tämä nainen on upea!". Hän huohotti ja ähki, minä pidättelin nautinnosta johtuvaa huutoani.
Taru hidasti rytmiään ja orgasmi alkoi meillä molemmilla samaan aikaan. Silmissäni sumeni ja huohotin raskaasti, Taru notkisi selkäänsä entisestään, jännitti jokaisen lihaksensa ja hänen rintansa olivat aivan edessäni. Orgasmi tuntui kestävän ikuisuuksia, sillä Taru osasi hidastaa hankaustahtiaan juuri oikealla hetkellä. Voihkin ja huohotin nautinnosta.

Kun orgasmin huippu oli ohi, Taru lysähti päälleni, tarttui käsillään olkapäistäni ja aloitti pehmeän suudelman. Kiedoin jalkani hänen reisiensä ympäri ja hyväilin hänen selkäänsä ja pakaroitaan. Minun oli mielettömän hyvä olla, mutta halusin helliä Tarua vielä lisää.

Kun olimme maannet toisiimme kietoutuneina jonkin aikaa, nousin ja jätin Tarun patjakasalle. Hänkin nousi istumaan hoipuneena, nojaten selkäänsä seinään. Kyykistyin patjakasan eteen lattialle, vedin Tarun jalat reunan yli ja aloin suudella hänen sisäreisiään. Taru näytti ensin yllättyneeltä, mutta rentoutui sitten ja nojasi seinään sulkien silmänsä. Hieroin molemmin käsin hänen muhkeita reisilihaksiaan ja samalla ulotin suudelmani koko ajan ylemmäs. Aloin lähestyä jalkoväliä ja Tarun sileäksi ajeltua, aivan kosteaa häpyä. Hyväilin Tarun reisiä hellästi samalla kun nuolaisin häpyhuulia ensimmäisen kerran kevyesti. Tunsin Tarun trimmatun vartalon ensin jännittyvän, sitten parin nuolaisun jälkeen taas rentoutuvan.
Otin klitoriksen suuhuni ja aloin imeä sitä kiihtyvällä tahdilla, samalla leikitellen kielelläni. Tarun hengitys kiihtyi kiihtymistään. Kuulin hänen nauttivan, kun imin ja pyörittelin klitorista. Tarun kropasta tuntui lähetyvä orgasmi, sillä se jännittyi jännittymistään. Välillä päästin klitoriksen suustani kiusoittelevasti ja nuolin häpyhuulia vain kevyesti.
- Jatka, Anna, jatka, Taru sai sanottua huohotuksensa keskeltä.
Otin klitoriksen uudestaan suuhuni ja pyörittelin sitä kielelläni. Kun Taru sai orgasminsa, hän jännittyi äärimmilleen, päästi suustaan nautinnon kiljahduksen ja sitten rentoutui kokonaan.

Nousin hiljalleen ylös, nuollen ja suudellen läpi Tarun kropan alavatsalta rintojen kautta suulle. Makasimme taas toisiimme kietoutuneena patjakasan päällä, molemmat uupuneina ja hiljaisina.
Tunsin suurta yhteenkuulumisentunnetta Tarun kanssa, olisin halunnut olla osa häntä. Olisin halunnut häntä vain koko ajan lisää!
Emme olleet vieläkään juuri puhuneet, mutta uskoin tekojen puhuvan puolestaan ja todella toivoin, että jutustamme kehkeytyisi vielä muutakin kuin kiihkeitä hetkiä kuntosalilla.

4

6180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheilijatytsy

      Palautetta tulemaan, kiitos! :)

      • jaba^^

        hmm.. hyvältä vaikuttaa.. jatka vaan :)


    • Zahrah

      Jatka ihmeessä! Pimppa märkänä näitä saa lukea, todella namia. Salilla näkee välillä hävyttömän ihania naisia! NAM!

      Z

    • julle-poni

      ihan simo hyvä juttu!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe