En tiedä mistä tallaista hömppää pyöritetään? Itse olen 5.3 syntynyt siis kalat. Raha asiat ym eivät ole koskaan olleet sekaisin. Omistus, sijoitus asunnot, osakkeita aina omistanut. Täällä joku jousimies ym selittelevät kuinka kalat eivät osaa hoitaa rahaasioitaan. Älkää hyvät ihmiset yleistäkö kaikkea. Monissa tähtimerkeissä on hyviä, että huonoja ihmisiä. Voiko jostain tähtimerkistä olevasta henkilöstä tehdä alkoholistia jos yhden sattumalta tuntee? Kylmää järkeä ja harhintaa kun mollaatte toisianne. Varmasti aina seurustelutilanteen epäonnistumissa on monia syitä itse kunkin kohdalla.
En tiedä mihin hömppään tällaiset kuuluvat?
3
713
Vastaukset
- leonid
Yleistys onkin kaiken tuho. Puhumattakaan, jos ei osaa tulkita horoskooppimerkkien luonteita oikein.
Kalat hoitaa raha-asiat mallikkaasti, mutta ei välitä (huom. pitää vähempiarvoisena) rahaa ja omistuksia. Kalat on siis yli mammonan, vaikka tavaraa ja rahaa olisi pilvin pimein.
Alkoholismi, pah. Ei kalat ole sen persompi viinalle kuin muutkaan merkit, mistä senkin joku on keksinyt.- juuso
Olisi sama jos minä tunnen vaikka oinas naisen joka on maksullinen eli prostitutio. En minä voi alkaa leimaamaan kaikkia oinas naisia tällaisiksi. Varmasti kun tähti merkkejä tulkitaan oikein kuten sanot. Varmasti jokaisen merkin taustalla on tietty luone, taipumus ym persoonallisuudet mitkä pitävät paikkansa. Silloin pysytään jo asiassakin ja totuudessakin.
- Tanja - Liina
Kalja on kielletty munuais-altaantulehduksen pelossa. Olen Kalat. Omistan kalliin osakkeen ja säästöjäkin on siunaantunut. Siinä sivussa autan lapsiani rahallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,971829Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171621Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141485Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2761345Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461194- 471116
- 106991
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53893- 85875