liona +skorp

venerana

Tässä nyt pari vuotta skopumiehen kanssa vedetty yhtäköyttä. Onko ihan normaalia että skopu kulkee leijonanaisen talutusnuorassa=)

4

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa kulkeakin

      mut skopuilla on yleensä henkinen ote..

      • leijonavaimo

        Skorpionimiehen kanssa puolenkymmentä vuotta yhdessä olleena tiedän paremmin kuin hyvin, että näennäinen on se otteeni skorppariini. Mies tulee nätisti perässä niin kauan kuin hänelle itselleen sopii, ei yhtään pidempään. Hän osaa tarvittaessa hivellä leijonanluontoani pitämällä minua kuningattarenaan, mutta auta armias, jos hänet jostain suututtaa! Siitä saan kuulla vuosienkin päästä..

        Jostain luin, että leijonan ja skorpionin suhde on joko täydellistä tai täydellinen katastrofi.. yhdyn ajattelijaan. Siinä ne vaihtoehdot mitä meilläkin nähdään. Tasaisen tylsää ei ole...


      • Sarah74
        leijonavaimo kirjoitti:

        Skorpionimiehen kanssa puolenkymmentä vuotta yhdessä olleena tiedän paremmin kuin hyvin, että näennäinen on se otteeni skorppariini. Mies tulee nätisti perässä niin kauan kuin hänelle itselleen sopii, ei yhtään pidempään. Hän osaa tarvittaessa hivellä leijonanluontoani pitämällä minua kuningattarenaan, mutta auta armias, jos hänet jostain suututtaa! Siitä saan kuulla vuosienkin päästä..

        Jostain luin, että leijonan ja skorpionin suhde on joko täydellistä tai täydellinen katastrofi.. yhdyn ajattelijaan. Siinä ne vaihtoehdot mitä meilläkin nähdään. Tasaisen tylsää ei ole...

        Hän on omistuksenhaluinen, mustasukkainen ja salaperäinen, jota ei rupea myöntämään, jopa hieman rankaiseva jos vääryttä tuntee kokeneensa, kyllä.. mutta jos joku osaa olla kiitollinen, pitää sylissään kuin kukkasta kämmenellä, kehua, keksiä uusia tapoja ilmaista kuinka paljon hän minusta välittää koko ajan, kertoa haluavansa minua niin kiihkeästi, haluavansa koko loppuelämän kanssani, pelkäävänsä menettää minut toiselle tai muulla tapaa, niin empaattinen, että itkee romanttisille draamoille, on aina tukeni ja turvani, niin kultainen sydän, joka sykkii myös toisille ihmisille, ujon pinnan alla on tuhannesti rohkeampi ihminen, joka ensimmäisen kerran koittaessaan iskeä minua otti käteni omaansa ja sanoi..koskaan en ole viihtynyt näin hyvin naisen seurassa.. Ja minä torjuin kun on niin paljon nuorempi, että ollaan vain ystäviä. Hän kysyi,että onko meidän ikäerolla niin paljon sinulle väliä? Sitten hän soitti muutama päivä myöhemmin ja kysyi, että koska saan tavata sinut? Minä torjuin taas. Hän kysyi, että miksi en halua? Ja ajattele jos rakastun sinuun!! Sanoin, ettet rakastu kun ollaan kavereina kapakassa oltu joku kunnon kerta. Lauoin itsestäni karseita totuuksia pelottaakseni hänet pois ja hän kertoi vain rakastuneensa yhä enemmän. Lopulta mahassa oli painostava tunne, että nyt tai ei koskaan..jotain jään paitsi..jotain aivan mahtavaa. Menin ja tapasin hänet, syötiin ravintolassa, mutta painotin, että ollaan ystäviä. Oli niin helppo hänen kanssaan olla. Sitten junalle saattaessa sanoin, että mene kotiasi nyt. Hän pyysi, että eikö hän saa istua kanssani yhdessä junaa odottaen. Halasi kahdesti niin nätisti.. että sitten viikkoa myöhemmin kun tavattiin jouluaattona niin en enää voinut vain vastustaa. Pelotti niin hirveästi, että yrittääkö tuo vain sänkyyn kaataa ja en lähtenyt siihen meininkiin heti ennenkuin huomasin todella, että tässä on tosi kysymyksessä. Nyt ollan asuttu yhdessä huhtikuusta lähtien ja mitään en ole vailla kun hän vain on vierelläni. Kyllä skorppioonimiehet osaa!


    • Skorpionin kuningatar

      Juu meilläkin minä leijona (aurinko- sekä nouseva merkkini..) ja mies skorpioni.
      Tähän mennessä parin vuoden aikana vain kolme suurta riitaa, ja kaikki liittyneet skorpionin parisuhteessa ottamiin erivapauksiin. Ärsyttävä naistenmies ja totaalisesti osaa kyllä piilottaa tietyt puolet itsestään jos haluaa. Ja niitten piirteitten esiin saamisessa tarvitaan jo selvännäkijän kykyjä!
      Mutta perusliitto sinällään on harmoninen ja onnellinen, en kuitenkaan vaihtaisi pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe