Onko muilla käytössä hydantin lääkitystä,ja minkälaisia kokemuksia sen käyttö on sinulle aiheuttanut?
Itselläni on kyseinen lääke käytössä, ja se on auttanut kohtauksiin, tosin se on aiheuttanut minulle uneliaisuutta, ja haluttomuutta.
Hydantin lääkitys
7
3267
Vastaukset
- sauvatar
En ole käyttänyt ja luulin ettei sitä kenellekkään enään määrätä.
Kait käyt säännöllisesti labrassa
maksa-arvojen seurannassa ?- mikä mikä
Kerran vuodessa maksa-arvojen seurannassa.
Miten niin vanha lääke, ja onko niitä parempia lääkkeitä? mikä mikä kirjoitti:
Kerran vuodessa maksa-arvojen seurannassa.
Miten niin vanha lääke, ja onko niitä parempia lääkkeitä?Sain ko. lääkettä vuonna 1970 - 1974, ja lopetin
koko lääkityksen n. 30 vuodeksi, jonka jälkeen eräs Meilahden neurologi ko. lääkkestä mainitsi, että he eivät enää ko. lääkettä käytä.
Ko. Lääkkeen nimi taisi 70-luvulla (Di)hydantoin.
Nykyisin yleisesimmin käytetään mm. Valporaatti, Lamictal, Trileptal, Keppra, Topimax, Neurotol
käytin hydantinia jo -69 kun sairastuin epilepsiaan ja siihen asti kun menin naimisiin
ja tuli lapsen hankkimisesta puhe sit se piti lopettaa kun siitä olis ollu jotain haittaa
tulevalle lapselle sit hydantin aiheuttaa ientulehdusta- Uskon.
Uskon, että aiheuttaa ientulehdusta. Käytin -72 -75 Enkefalin nimellä, ja silloin oli elämäni ainoat kaksi reikää sekä ienverenvuotoa.
- rentunruusutk
Minä olen käyttänyt n. 40 vuotta, ei siitä mitään hittaa ole ollut, on 2 muutakin lääkettä, kohtaukset on pysyneet poissa jo pitkään.
- Patteri
Hydantinia ja Mysedonia, mikä muutti nimen Mysolineksi käytin n. 25-vuotta. Kohtaukset ei hävinneet, kunnes hakeuduin toiselle neurologille. Tehtiin täydellinen lääkeremppa, vanhat lääkkeet vaihdettiin uudempiin. Monen kokeilun jälkeen lopulta löytyi mulle se oikea. Nyt on käytössä Apydan ja Keppra. Nämä lääkkeet ovat paljon turvallisempia käyttää, eikä tarvitse niin paljoa seurata maksa-arvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107