Hei! Jos olet syntynyt otsikossa mainittuna päivänä, oletko mielestäsi enemmän tunne- vai järki-ihminen?
Tunnen teitä muutaman ja hyvin synkkaa, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä mieltä itse olet.
04.09. tai 13.09.
12
1725
Vastaukset
- pikkusys
Systeri on syntynyt 4.9 ja on enemmäm järki ihminen tai ainakin antaa sen vaikutuksen mutta tiedän myös että hän on aika tunteellinenkin vaikka yrittää sen peittää.
- Nimetön
järki-ihminen
- N1961
Olen järki-ihminen, tosin en pelkää näyttää tunteitakaan, mutta minun täytyy pystyä luottamaan kumppaniin täysin! Vaistoan tosi herkästi, jos kumppani ei ole täysillä mukana kanssani. Pystyn hyvin kissa hiiri leikkiin, mutta pidenmmän päälle se on tylsää. Vastapuolen kannattaa rohkeasti näyttää tunteensa, niin täältä saa kyllä sellasta huomiota, että jalat menee alta.
- nuori n.
Tunne-ihminen olen. Se voi johtua kyllä siitä että olen nouseva Skorpioni ja Kuu on Ravussa. Tunteet vievät laidasta laitaan ja niiden kanssa on tasapainoilua. Järki kuitenkin loppupeleissä ratkaisee...paitsi rakkaudessa, siinä on kaikki keinot sallittuja.
- Siideri
nuori n. kirjoitti:
Tunne-ihminen olen. Se voi johtua kyllä siitä että olen nouseva Skorpioni ja Kuu on Ravussa. Tunteet vievät laidasta laitaan ja niiden kanssa on tasapainoilua. Järki kuitenkin loppupeleissä ratkaisee...paitsi rakkaudessa, siinä on kaikki keinot sallittuja.
Olen jo ikä ihminen.syntynyt 13.9.Olen enemmän järki kuin tunne ihminen,voisin sanoa,että en ole ollut edes rakastunut ikinä..
Minua kiinnostaa tämä horoskoopit,varsinkin,että millainen luonne toisilla merkeillä on ja pitääkö jotkut piirteet paikkaansa sitten pitemmän päälle.
Olen jo aika hyvä arvaamaan monenkin horoskooppi merkin jonkun tapaamisen jälkeen.. - JärkiJaTunteet
Ja hyvin samanlainen kuin sinäkin. Tosin takkiin on usein tullut silloin kun tunteet on tukahduttaneet järjen :-)
- cherrrrrry
JärkiJaTunteet kirjoitti:
Ja hyvin samanlainen kuin sinäkin. Tosin takkiin on usein tullut silloin kun tunteet on tukahduttaneet järjen :-)
Itse sanoisin olevani erittäin tunneihminen.
Kyllä sitä järkeäkin tietenkin on, mutta itse pistäisin tunteet ensiksi :)
- marsu
Kyllä se järki lopulta voiton vie. Vaikka tunnepuoltakin löytyy roppakaupalla, niin järki sanoo kuitenkin viimeisen sanan.
- jonna76
Järki-ihminen ehdottomasti.
Olis moni asia varmaan paremmin kun joskus
tekis niinkuin tunteet sanoo. - Tunnen hänet
Järki-ihminen, omanarvontuntoinen, itsekäskin ja erittäin flirtti.
- helskutarallaa
Minä ainakin olen ollut, joskus järkevä, joskus tunteikas ,joskus tunteeton, ärsyttävä,rakastava,pirullinen,paskamainen yms.adjektiivien jono on pitkä, kun on kyse n. 2/3 keskimääräisestä eliniästä eläneestä neitsyt miehestä. Älkää takertuko liikaa astrol. merkkiin. Ihminen on syntyperänsä, kasvuympäristön, kokemusten, yms. summa.
- Erimerkkinen
kiitoksia teille kivoista vastauksista (saa toki vieläkin vastailla)! Olen itse syntynyt 17. päivä (mutta en ole Neitsyt) ja olen joskus lukenut, että ns. nelospäivät (4, 13 ja 31) sopivat kasipäiväisten (8, 17 ja 26) kanssa hyvin. Neitsyen merkissä 4. ja 13. päivinä syntyneitä ystäviä ja tuttavia mulla on tosiaan monta.
Oikein onnellista loppukesää teille ja kaikille muillekin Neitsyt-merkkisille! (Yritän olla takertumatta liikaa horoskooppeihin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692522Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242217Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071993MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5971889Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas401447