04.09. tai 13.09.

Erimerkkinen

Hei! Jos olet syntynyt otsikossa mainittuna päivänä, oletko mielestäsi enemmän tunne- vai järki-ihminen?
Tunnen teitä muutaman ja hyvin synkkaa, mutta olisi kiinnostavaa tietää, mitä mieltä itse olet.

12

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkusys

      Systeri on syntynyt 4.9 ja on enemmäm järki ihminen tai ainakin antaa sen vaikutuksen mutta tiedän myös että hän on aika tunteellinenkin vaikka yrittää sen peittää.

    • Nimetön

      järki-ihminen

    • N1961

      Olen järki-ihminen, tosin en pelkää näyttää tunteitakaan, mutta minun täytyy pystyä luottamaan kumppaniin täysin! Vaistoan tosi herkästi, jos kumppani ei ole täysillä mukana kanssani. Pystyn hyvin kissa hiiri leikkiin, mutta pidenmmän päälle se on tylsää. Vastapuolen kannattaa rohkeasti näyttää tunteensa, niin täältä saa kyllä sellasta huomiota, että jalat menee alta.

      • nuori n.

        Tunne-ihminen olen. Se voi johtua kyllä siitä että olen nouseva Skorpioni ja Kuu on Ravussa. Tunteet vievät laidasta laitaan ja niiden kanssa on tasapainoilua. Järki kuitenkin loppupeleissä ratkaisee...paitsi rakkaudessa, siinä on kaikki keinot sallittuja.


      • Siideri
        nuori n. kirjoitti:

        Tunne-ihminen olen. Se voi johtua kyllä siitä että olen nouseva Skorpioni ja Kuu on Ravussa. Tunteet vievät laidasta laitaan ja niiden kanssa on tasapainoilua. Järki kuitenkin loppupeleissä ratkaisee...paitsi rakkaudessa, siinä on kaikki keinot sallittuja.

        Olen jo ikä ihminen.syntynyt 13.9.Olen enemmän järki kuin tunne ihminen,voisin sanoa,että en ole ollut edes rakastunut ikinä..
        Minua kiinnostaa tämä horoskoopit,varsinkin,että millainen luonne toisilla merkeillä on ja pitääkö jotkut piirteet paikkaansa sitten pitemmän päälle.
        Olen jo aika hyvä arvaamaan monenkin horoskooppi merkin jonkun tapaamisen jälkeen..


      • JärkiJaTunteet

        Ja hyvin samanlainen kuin sinäkin. Tosin takkiin on usein tullut silloin kun tunteet on tukahduttaneet järjen :-)


      • cherrrrrry
        JärkiJaTunteet kirjoitti:

        Ja hyvin samanlainen kuin sinäkin. Tosin takkiin on usein tullut silloin kun tunteet on tukahduttaneet järjen :-)

        Itse sanoisin olevani erittäin tunneihminen.
        Kyllä sitä järkeäkin tietenkin on, mutta itse pistäisin tunteet ensiksi :)


    • marsu

      Kyllä se järki lopulta voiton vie. Vaikka tunnepuoltakin löytyy roppakaupalla, niin järki sanoo kuitenkin viimeisen sanan.

    • jonna76

      Järki-ihminen ehdottomasti.
      Olis moni asia varmaan paremmin kun joskus
      tekis niinkuin tunteet sanoo.

    • Tunnen hänet

      Järki-ihminen, omanarvontuntoinen, itsekäskin ja erittäin flirtti.

    • helskutarallaa

      Minä ainakin olen ollut, joskus järkevä, joskus tunteikas ,joskus tunteeton, ärsyttävä,rakastava,pirullinen,paskamainen yms.adjektiivien jono on pitkä, kun on kyse n. 2/3 keskimääräisestä eliniästä eläneestä neitsyt miehestä. Älkää takertuko liikaa astrol. merkkiin. Ihminen on syntyperänsä, kasvuympäristön, kokemusten, yms. summa.

    • Erimerkkinen

      kiitoksia teille kivoista vastauksista (saa toki vieläkin vastailla)! Olen itse syntynyt 17. päivä (mutta en ole Neitsyt) ja olen joskus lukenut, että ns. nelospäivät (4, 13 ja 31) sopivat kasipäiväisten (8, 17 ja 26) kanssa hyvin. Neitsyen merkissä 4. ja 13. päivinä syntyneitä ystäviä ja tuttavia mulla on tosiaan monta.
      Oikein onnellista loppukesää teille ja kaikille muillekin Neitsyt-merkkisille! (Yritän olla takertumatta liikaa horoskooppeihin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe