Siis ongelman ydin lienee siinä, että koneeni ftp-asetukset eivät ole nyt oikein kunnossa....Kone lähtee kyllä julkaisemaan...mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu...ajan kuluttua tulee ilmoitus "unable to built data connection"...mutta mitkäs niitten ftp-asetusten tulisi olla, ja mistä niitä tulisi sitten "ronkkia" oikeanlaisiksi....????
Kiitän ja KUMARRAN syvään, jos APUVA tulee!!!!!
FrontPagen ftp-asetukset pielessäkö?
10
479
Vastaukset
- Poro1
käytä ihmeessä ihan oikeaa ftp ohjelmaa siihen siirtoon niin pääset PALJON vähemmällä.
mm. FileZilla käy 2000/XP koneisiinkin...- ...
...vaikka itse ongelmaahan tämä ei ratkaissut, siellä on nyt vaan "täppä" väärässä paikassa, enkä ymmärrä missä...
- asetukset ovat
ihan riippuvaisia operaattoristasi jolta myös saat
ohjeet.
Kun et palveluntarjoajaasi ilmoita on mahdotonta
antaa edes valistunutta arvausta.- ...
elikkä palveluntarjoaja on saunalahti...heihin olen ollut yhteydessä, ja kuulemma pitäisi pelittää....laajakaista on soneralta ja pitäisi pelittää sieltäkin päästä....käskivät tarkistaa ftp-asetuksia...
- Poro1
lukenut nämä ohjeet?
http://saunalahti.fi/tuki/internet/kotisivut/siirto.php
Siinä on tarpeellisia tietoja sinullekin...
:)- ...
...nämä saunalahden sivut on tullut koluttua läpi enemmän kuin kahdesti...
hyviä vinkkejähän sieltä saa, mutta mistään ei saa vastausta kyseiseen ongelmaan, tietenkin rahallahan saa (ja hevosella pääsee)....mutta ajattelin näin viisaammiltani jelppiä kysellä...
Ongelmana on, että aiemmin julkaisut ovat onnistuneet ongelmitta (FrontPagen omalla ftp:llä) ja nyt "uuden koneen ja uusien ohjelmapäivitysten" myötä (FrontPage 2002)julkaisu ei otakkaan onnistuakseen...harmi, jatkan kokeiluja.... - Poro1
... kirjoitti:
...nämä saunalahden sivut on tullut koluttua läpi enemmän kuin kahdesti...
hyviä vinkkejähän sieltä saa, mutta mistään ei saa vastausta kyseiseen ongelmaan, tietenkin rahallahan saa (ja hevosella pääsee)....mutta ajattelin näin viisaammiltani jelppiä kysellä...
Ongelmana on, että aiemmin julkaisut ovat onnistuneet ongelmitta (FrontPagen omalla ftp:llä) ja nyt "uuden koneen ja uusien ohjelmapäivitysten" myötä (FrontPage 2002)julkaisu ei otakkaan onnistuakseen...harmi, jatkan kokeiluja....palomuurille kerrottu, että sieltä pitäisi FP päästää läpi...?
En ole varma, mutta vaatisiko serverin oikeudet, että voi uploadata filut...?
:) - ...
Poro1 kirjoitti:
palomuurille kerrottu, että sieltä pitäisi FP päästää läpi...?
En ole varma, mutta vaatisiko serverin oikeudet, että voi uploadata filut...?
:)on kokeiltu...koko muurinkin olen "hätäpäissäni" ottanut pois käytöstä...=(, mutta palomuurille on sallittu poikkeukset, että pitäisi päästää FP läpi. Kävin kuitenkin neuvosi jälkeen kokeilemassa, eikä onnistunut....
Luulisi, ettei ole kenenkään kannalta "mukavaa" tehdä sivujen julkaisusta liian monimutkaista...koska aiemmin julkaiseminen on toiminut moitteettomasti, enkä ole muuttanut toimintatapaani, ainoastaan päivittänyt koneeni vastaamaan tätäpäivää...ja olen ajanut FrontPagen uudelleen koneeseen ja se onnistui...teoriassa kaiken pitäisi toimia...
...kiitos viitseliäisyydestäsi! - Poro1
... kirjoitti:
on kokeiltu...koko muurinkin olen "hätäpäissäni" ottanut pois käytöstä...=(, mutta palomuurille on sallittu poikkeukset, että pitäisi päästää FP läpi. Kävin kuitenkin neuvosi jälkeen kokeilemassa, eikä onnistunut....
Luulisi, ettei ole kenenkään kannalta "mukavaa" tehdä sivujen julkaisusta liian monimutkaista...koska aiemmin julkaiseminen on toiminut moitteettomasti, enkä ole muuttanut toimintatapaani, ainoastaan päivittänyt koneeni vastaamaan tätäpäivää...ja olen ajanut FrontPagen uudelleen koneeseen ja se onnistui...teoriassa kaiken pitäisi toimia...
...kiitos viitseliäisyydestäsi!yhteenvetona sanoisin sen, minkä jo aiemminkin:
eli pääset helpommalla käyttämällä ihan oikeaa ftp ohjelmaa siirtoon...
:) Poro1 kirjoitti:
yhteenvetona sanoisin sen, minkä jo aiemminkin:
eli pääset helpommalla käyttämällä ihan oikeaa ftp ohjelmaa siirtoon...
:)Jos tiedostot siirtää erillisellä FTP-ohjelmalla, niin sitten pitää siirtäjän itse huolehtia jokaisen tiedoston siirtämisestä ja kaikkien HTML-koodissa esiintyvien URLien tarkistamisesta. FrontPage nimittäin generoi usein file:-URLeja, jotka se itse osaa fiksata siirron yhteydessä, mutta joille FTP-ohjelma ei tietenkään tee mitään.
Jotta asiassa päästäisiin eteenpäin, pitäisi kai kysyjän kertoa, mitä FP:n asetuksissa on nyt. Mitä näkyy Etäsivuston ominaisuudet -ikkunassa? Siellä _pitäisi_ olla valinta kohdassa "FTP". Ja kohdassa "Etäsivuston sijainti" pitäisi olla palvelimen ftp-alkuinen osoite, jonka oma palveluntarjoaja on ilmoittanut. Lisäksi tietysti pitää "nimen" ja salasanan kyselyssä antaa palveluntarjoajan ilmoittama käyttäjätunnus (ei nimeä!) salasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573