Mulla on vanha haulikko ehkä 30-50-luvulta, ei tarkkaa tietoa. Siinä lukee made in spain ja myös kirjoitus Escopetas "Hercules" Eibar. Hyväkuntoinen ikäisekseen. Voin laittaa vaikka valokuvankin jos jollain ois enemmän tietämystä ko. merkistä.
Onko vanhoilla haulikoilla mitään arvoa?
3
1428
Vastaukset
- aagghdjdjd
Escopeta tarkoittaa suomeksi haulikkoa, Eibar on paikkakunta jossa niitä on tehty miljoonia, Hercules on kai merkki. Merkistä en ole kuullut eikä se ehkä ole se oleellinen seikka arvon kannalta, kun monia merkkejä on hinnaltaan laidasta laitaan. Jos on yksipiippuinen tavanomaista käyttölaatua niin tuskin kukaan sitä ostaa kun lupakin maksaa 32e. Jos on hienompi sivulukkoinen pähkinäpuutukilla ja kultaupotuksilla niin sitten voi jotain arvoa olla.
- Escopar
Suattaa joku 80€ korvilla hellittöö.
- Shotguli gunssi
Escopar kirjoitti:
Suattaa joku 80€ korvilla hellittöö.
Paakuttelet patapaesti ruaka-aeneet ja soularakkeet kettutyttölöehe istuinossaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672637- 76958
- 12880
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25836
- 55833
- 64822
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725