tässä sitä taas ollaan
Vastaukset 6
- Gnusmas
Joo, mulla on palvessa kans...
- KALA
mitäs meinaat että palvessa kans. minä en pysy murteissa.
- polvi
KALA kirjoitti:
mitäs meinaat että palvessa kans. minä en pysy murteissa.
Mitä meinaat missä ne on polvessa tai palleissa?
- Läänin Keisari
Hyvää yötä Antsu, Nähdään, käsivartesi sun,elää aina, Niittymäki saa viellä takaisin ennen tai jälkeen, vaikka vuosia mennyt on, muuntaja kupru ei koskaan unohdu, Lasse poika oletko viellä elämässä?
- jokolauta
ajanut jo pitkän aikaa kierrosherkillä kuulilla naapuri jää joka nytkäyksellä valoissa mahtavaa, minulla vanha 9000 2.3 lastulla ja naapurin osamaksuvetoinen 95.Bio kaasu, ei mitään jakoa liikennevaloista lähdölle. yritetty vaikka kuinka monta kertaa!!!!
- kotka jalkavarressa
ostin sintratun kytkimen kaverin kautta joka ajaa rekkaa linjalla tuli kai Englannista, pitää helvetin hyvin ensin päästää äkäsessä lähdössä ja sitten puree kun tauti kiinni, en muista minkä niminen, Virtasen Antero sen vaihtoi Raisiossa, jos kysymyksiä on niin ei muuta kun soita, Ihalan Maffia pikkupomolle. Jees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251502
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1101262Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551101- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9655
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629