Tarkoitus on poiketa ensi kertaa Ukrainassa kesäkuussa. Määränpää on Itä-Ukrainassa Luganskin kaupunki, jossa pitkäaikainen kirjeenvaihtokaveri. Kielitaidottomana on menty Venäjällä ja Baltiassa ja aina on pieleen mennyt, että eiköhän sama homma jatku.. Lähinnä nyt kiinostaisi kuulla jos joku lennellyt Kiovasta maan sisäisiä lentoja, että onkos ne Tupolevit ilmassa pysyneet??
Uteliaana Ukrainaan
3
1736
Vastaukset
- timofei
Parisen vuotta sitten ostin Aerosvitin liput Kiovasta Simferopoliin.
Aerosvit ei itse lentänytkään vaan reitin hoiti muistaakseni Odessa Airlines tms. Kone oli vanha kunnon DC-9, konetyyppi josta Finnair luopui vuosia, vuosia sitten.
Koneessa oli hyytävän kylmä. Onneksi oli talviaika ja oma pukeutuminen sen mukainen. Matkustajat istuivat talvitakit päällä ja hengittivät höyrypilviä matkustamoon.- no mitä hittoa!
Että sellaisia kokemuksia. Hengissä lienet kuitenkin, kun viesteihin vastailet.. Enpä tiedä mikä siinä lentelyssä mättää, kun tasan tiedän, että henki lähtee kuitenkin jokaiselta joskus ja 100.000 kertaa todennäköisemmin Ukrainan tieliikenteessä kuin ilmasellaisessa. Pitäskö se sitten junalla yritellä..?
Kerro kokemuksistasi jos olet jo perillä. Juna ja lentokone molemmat OK mutta juna paljon edullisempi. Luhansk kyllä aika aneeminen kaupunki, on Ukrainassa vinkeämpiäkin paikkoja, tosin eivät ihmiset siellä ihan kökköjä ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807