Testaaminen

oinasnainen..

Itse teen suhteen alussa n. parin kuukauden ajan ns. testaamista suhteen toimivuudesta erilaisin sitoutumiseen viittavin testein. Tiedän, että se on ilkeää pelleilyä. Mutta haluan vain varmistua toisen tunteista minua kohtaan.

Tätä olen aina tehnyt :( Minkä sille voi, kun on lapasellinen pässipää oinas.

Onko muuten meillä oinailla sitoutumiskammo..? Mä luulisin, et mulla on. Meinaan en halua myöntää seurustelevani tai muutenkaan, ennenkuin olen varma. Sitten, jos joku alkaa osottaa omistushaluaan, niin tekis mieli lähtee karkuun..

31

5498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasnainen2

Olen havainnut itsessäni samanlaisia piirteitä. Tällä hetkellä kyseinen piirre ärsyttää mua. Olin löytänyt unelmieni miehen ja silti testailin sitä, vaikka en pysty olemaan ilman häntä, edelleenkään. Enkä varmaankaan saa sitä enää takaisin itselleni, enkä pysty unohtamaankaan häntä... Elämä ei ole reilua.

• oinasnainen..

Tosiaan.. aloin miettimään, miksi testaamme..

Toisaalta, ehkä siksi, että varmistuisimme myös omista tunteistamme häntä kohtaan. Itseänikin kyseinen piirre ärsyttää minua :( ja olen ihmetellytkin, kuinka kultani jaksaa käytöstäni.. Kun olen tosiaankin paljastanut hänelle testanneeni häntä. Hän on tokaissut, että sinullapa erikoinen tapa.. ;D

• lissukkaT

kyllä ,luulen tuntevani itse että yleensä miehet vain ei halua sitoa itseään kuin omilla ehdoillaan vaan aina määräävät kaapin paikan ja silleen
        ME NAISET OLEMME NIIN TYHMIÄ ETTÄ VOI P....
        TÄYTYY PITÄÄ PUOLIAAN JOS EI HALUA ALISTUA

• Oinas (N)

Tätähän minäkin aina teen, mutta näin erottuu myös äkkiä jyvät akanoista. Mulla on kanssa hirveä tarve pysyä kärryillä toisen tunteista ja tämä ei kyllä etenkään kauris-miehelle sopinut.. Jatketaan me pässipäät vaan samaan malliin :)

• oinas-mies

Minkälaista testaamista teet?
      Jos minäkin teen sitä jollain tavalla alitajunnassa mutta en sitä itse ymmärrä.
      Uskon että meillä oinaalla on sitoutumiskammio.
      Ensin haluan naisen olevan minun, ja kun saan hänet haluamaan minua niin minä alan peruttamaan ja keksin syitä miksi en halua jatkaa. Ja sitten kun menee 3-5 kuukautta haluan hänet takaisin mutta silloin se on jo liian myöhäistä ja nainen ei enää uskalla toista kertaa alkaa minun kanssa.. Apua! Mitä teen?

• alkup.

Testaaminen ilmenee hyvinkin lapsellisen itsepäisillä tavoilla. Kuten, osoittamalla mieltään jostakin asiasta, ja katsomalla tekeekö toinen siihen muutoksen. Jos tekee, niin oinas on saanut vahvistuksen siitä, että tällä toisella tosiaankin on jotain tunteita häntä kohtaan.

Sitten, tietenkin testaa ihan vain tahallaan sillä tavalla, että tekee toista mustasukkaiseksi, nähdäkseen, miten tämä toinen siihen reagoi.

Juu, itselläni samanlaisia tuntemuksia tuosta sitoutumiskammosta. Mutta, mä luulen, että se johtuu siitä, että oinas ei halua helposti tavoiteltavaa! Vaan haasteellisempia tapauksia..

• alkup.
        alkup. kirjoitti:

Testaaminen ilmenee hyvinkin lapsellisen itsepäisillä tavoilla. Kuten, osoittamalla mieltään jostakin asiasta, ja katsomalla tekeekö toinen siihen muutoksen. Jos tekee, niin oinas on saanut vahvistuksen siitä, että tällä toisella tosiaankin on jotain tunteita häntä kohtaan.

Sitten, tietenkin testaa ihan vain tahallaan sillä tavalla, että tekee toista mustasukkaiseksi, nähdäkseen, miten tämä toinen siihen reagoi.

Juu, itselläni samanlaisia tuntemuksia tuosta sitoutumiskammosta. Mutta, mä luulen, että se johtuu siitä, että oinas ei halua helposti tavoiteltavaa! Vaan haasteellisempia tapauksia..

Lisäksi esittämällä erittäin kylmää ja vaikeasti tavoiteltavaa. Sekä olemalla välinpitämätön toista kohtaan. Tämä kaikki vain testatakseen.. ja ikäänkuin karistaakseen turhat "onnenonkijat" pois. Ehkä me olemme vain vaikeita ihmisiä.. mutta, olenkin ihmetellyt moneen otteeseen, kuinka minun kultani ei ole moksiskaan.. vaan silti vaan tykkää minusta.

Joskus minusta tuntuu, että olen todella *askamainen muita ihmisiä kohtaan. Eiköhän olisi jo kasvamisen paikka. Mutta, lopulta siinä niin käykin.. toivon mukaan..

• alkup.
        alkup. kirjoitti:

Lisäksi esittämällä erittäin kylmää ja vaikeasti tavoiteltavaa. Sekä olemalla välinpitämätön toista kohtaan. Tämä kaikki vain testatakseen.. ja ikäänkuin karistaakseen turhat "onnenonkijat" pois. Ehkä me olemme vain vaikeita ihmisiä.. mutta, olenkin ihmetellyt moneen otteeseen, kuinka minun kultani ei ole moksiskaan.. vaan silti vaan tykkää minusta.

Joskus minusta tuntuu, että olen todella *askamainen muita ihmisiä kohtaan. Eiköhän olisi jo kasvamisen paikka. Mutta, lopulta siinä niin käykin.. toivon mukaan..

...itkemään peräänsä. Tämä on erittäin julma tapa, mutta näin me vain toimimme ottaaksemme selvän.

Lisäksi, jos jokin tapa ärsyttää toisessa, niin minä ainakin vältän oman turhanpäiväisen valittamisen sillä, että teen itse vähintäänkin samoin, jollen pahemmin.

Oinaista sanotaan, että ne on mustasukkaisia. Itse en ainakaan huomaa juuri tuollaisia piirteitä itsessäni. Mutta, sehän on suhteellista ja riippuu täysin toisesta osapuolesta, ja hänen tekemisistä.

• Kala
        alkup. kirjoitti:

...itkemään peräänsä. Tämä on erittäin julma tapa, mutta näin me vain toimimme ottaaksemme selvän.

Lisäksi, jos jokin tapa ärsyttää toisessa, niin minä ainakin vältän oman turhanpäiväisen valittamisen sillä, että teen itse vähintäänkin samoin, jollen pahemmin.

Oinaista sanotaan, että ne on mustasukkaisia. Itse en ainakaan huomaa juuri tuollaisia piirteitä itsessäni. Mutta, sehän on suhteellista ja riippuu täysin toisesta osapuolesta, ja hänen tekemisistä.

Aivan totta...olen kala ja kiltti,yleensä,välillä toki pinna palaa,kun mieheni temppuilee juuri mainitsemillasi tavoilla...salaa ajattelen,että herran pieksut,miten lapsellista ja ilkeää,mutta turpani pidän kiinni ja rakastan silti...päästelen höyryt pihalle itsekseni.No,toki joskus sanon päin naamaa ja sitten mökötetään,mutta kun riittävän vittuuntunut olen,muutun itsekin kylmäksi ja välinpitämättömäksi ja sitten herra oinas alkaa hamuta takaisin suosiooni.Milloinkas tämä pelleily oikein loppuu ja mies kasvaa aikuiseksi?

• alkup.
        Kala kirjoitti:

Aivan totta...olen kala ja kiltti,yleensä,välillä toki pinna palaa,kun mieheni temppuilee juuri mainitsemillasi tavoilla...salaa ajattelen,että herran pieksut,miten lapsellista ja ilkeää,mutta turpani pidän kiinni ja rakastan silti...päästelen höyryt pihalle itsekseni.No,toki joskus sanon päin naamaa ja sitten mökötetään,mutta kun riittävän vittuuntunut olen,muutun itsekin kylmäksi ja välinpitämättömäksi ja sitten herra oinas alkaa hamuta takaisin suosiooni.Milloinkas tämä pelleily oikein loppuu ja mies kasvaa aikuiseksi?

Sen kun tietäisi.. Itse ainakin toivoisin, että tämä pelleily loppuisi jo.. Mutta, sille ei vaan mitään voi..

Eniten testa myös sillä tavalla, että olen soittamatta niin kauan, kunnes toinen ottaa yhteyttä.. Silloin tulen mukamas vakuuttuneeksi siitä, pitävätkö he yhteyttä minusta välittämisen takia.

Oinas oikeastaan rakastaa sitä, että hänelle tehdään samalla lailla takaisin.. niinkuin sinä Kalat horoskoopiltasti sanoit.. ;D

Mietin tässä, mikä lienee ratkaisuna oinaan testaamisen loppumiseen. Ehkä se on vain se, että ei saa olla liian helppo. Vaan täytyy ruokkia oinaan halua ottaa selvää ja luoda siten haasteita. Toisaalta olla vain välittävä ja ruokkia oinaan ihanuutta päivittäisillä hellyydenosoituksilla..

• Kala
        alkup. kirjoitti:

Sen kun tietäisi.. Itse ainakin toivoisin, että tämä pelleily loppuisi jo.. Mutta, sille ei vaan mitään voi..

Eniten testa myös sillä tavalla, että olen soittamatta niin kauan, kunnes toinen ottaa yhteyttä.. Silloin tulen mukamas vakuuttuneeksi siitä, pitävätkö he yhteyttä minusta välittämisen takia.

Oinas oikeastaan rakastaa sitä, että hänelle tehdään samalla lailla takaisin.. niinkuin sinä Kalat horoskoopiltasti sanoit.. ;D

Mietin tässä, mikä lienee ratkaisuna oinaan testaamisen loppumiseen. Ehkä se on vain se, että ei saa olla liian helppo. Vaan täytyy ruokkia oinaan halua ottaa selvää ja luoda siten haasteita. Toisaalta olla vain välittävä ja ruokkia oinaan ihanuutta päivittäisillä hellyydenosoituksilla..

Juu,kyllä toimii huomion osoittaminen,sillä saa kiukkuisen oinaan yleensä leppymään,paitsi joskus,kun on meneillään joku ihmeen jääkausi,jolle en useimmiten keksi mitään selitystä.Sepä teissä oikuissa on niin rassaavaa,kun teistä ei ollenkaan tiedä,milloin tulee minkäkinlainen reaktio...kun luulet,että kaikki on OK,käyttäytyykin ukkoni aivan päinvastaisella tavalla ja toisin päin.Mutta kyllä allekirjoitan sen,että tunnutte kaipaavan kamalasti varmuutta toisen tunteista ja välittämisestä,ainakin mun mies-oinas nauttii,kun lellin ja hemmottelen ja palvon ja kehun ja silittelen...yrittää peittää mielihyvänsä eikä koskaan kerro sanoin olevansa otettu,mutta kun tietää ja tuntee toisen useamman vuoden takaa,on oppinut tulkitsemaan oinaan kiemurtelua.Jaa ettei testaaminen lopu koskaan;aika rasittava ajatus,mutta jos kerran rakastaa,lie pakko kestää!!!Raotapa toki lisää verhoa oinaan mieleen,olisi kiva oppia ymmärtämään todella,ehkei sitten niin paljon tarvitsisi pähkäillä ja kärvistellä outoa käytöstään...

• tuutiluu

Kerro hyvä Oinasmies, mitä te oikein haluatte? Kuinka naisen pitäisi lähestyä teitä vai onko parempi jättää lähestymättä? Mitenkäs teihin tutustutaan, jos olette sitoutumiskammoisia ja ette halua että nainen ripustautuu/ihastuu. Kai teille jotenkin voi tykästymisen näyttää..?

• alkup.
        Kala kirjoitti:

Juu,kyllä toimii huomion osoittaminen,sillä saa kiukkuisen oinaan yleensä leppymään,paitsi joskus,kun on meneillään joku ihmeen jääkausi,jolle en useimmiten keksi mitään selitystä.Sepä teissä oikuissa on niin rassaavaa,kun teistä ei ollenkaan tiedä,milloin tulee minkäkinlainen reaktio...kun luulet,että kaikki on OK,käyttäytyykin ukkoni aivan päinvastaisella tavalla ja toisin päin.Mutta kyllä allekirjoitan sen,että tunnutte kaipaavan kamalasti varmuutta toisen tunteista ja välittämisestä,ainakin mun mies-oinas nauttii,kun lellin ja hemmottelen ja palvon ja kehun ja silittelen...yrittää peittää mielihyvänsä eikä koskaan kerro sanoin olevansa otettu,mutta kun tietää ja tuntee toisen useamman vuoden takaa,on oppinut tulkitsemaan oinaan kiemurtelua.Jaa ettei testaaminen lopu koskaan;aika rasittava ajatus,mutta jos kerran rakastaa,lie pakko kestää!!!Raotapa toki lisää verhoa oinaan mieleen,olisi kiva oppia ymmärtämään todella,ehkei sitten niin paljon tarvitsisi pähkäillä ja kärvistellä outoa käytöstään...

Oinaat tosiaankin eivät kovin kerro tuntiessaan mielihyvää. Se pitää havaita meidän käytöksestämme. Usein me oinaat olemme erittäin salaperäisiä. Ja sanotaankin, että emme ole puolesta emmekä vastaan asioista. Mutta toki olemalla itsepäisiä, ilmaisemme järin selvästi oman mielipiteemme.

Kuulostaa miehesi käyttäytyminen niin tutulta, kun ajattelen omaani. Mitä se kulta on joutunutkaan kestämään vuokseni..

Tiedän myöskin tuon, että kun kaikki on menevinään hyvin toisen mielestä, ei välttämättä minun mielestäni niin menekään. Mutta tämä johtuu vain itsepäisyydestä. Sitten, jos toinen on 100% että jokin asia vaivaa minua, on hän ihmeissään ollessaan väärässä. Mikä lie.. kaikki menee itsepäisyyden piikkiin.

Jokseenkin sekin vielä, että me oinaat olemme uskollisia auttamaan asioissa ja kuuntelemme. Mutta, sitten, kun meillä olisi murheita, ikäänkuin kaverimme, joita olemme auttaneet, eivät ehdi tai halua auttaa. Tämä tosin ei häiritse, sillä tulemmehan toimeen ihan itseksemme, tämä vain itsepäisyyden vuoksi. Sillä emmehän voi myöntää omaa haavoittumistamme.. :/

• alkup.
        tuutiluu kirjoitti:

Kerro hyvä Oinasmies, mitä te oikein haluatte? Kuinka naisen pitäisi lähestyä teitä vai onko parempi jättää lähestymättä? Mitenkäs teihin tutustutaan, jos olette sitoutumiskammoisia ja ette halua että nainen ripustautuu/ihastuu. Kai teille jotenkin voi tykästymisen näyttää..?

Tulisi lähestyä siten, että ei ole liian ahdistava. Eikä liian helposti tavoiteltava. Antaa oinaan ikäänkuin metsästää. Tosin ei saa olla liian välinpitämätön.

Haasteellisuus ennen kaikkea. Tosin eihän kukaan halua liian helppoa tapausta.

• tuutiluu
        alkup. kirjoitti:

Tulisi lähestyä siten, että ei ole liian ahdistava. Eikä liian helposti tavoiteltava. Antaa oinaan ikäänkuin metsästää. Tosin ei saa olla liian välinpitämätön.

Haasteellisuus ennen kaikkea. Tosin eihän kukaan halua liian helppoa tapausta.

Olet oikeassa, sitähän me kaikki. Haastellista vain siksi, että aluksi antaa ymmärtää paljonkin ja jos vähän lähtee mukaan, sit vaikenee. Ilmeisesti on vain annettava olla ja odotettava josko metsästysinto syntyy uudelleen?

• alkup.
        tuutiluu kirjoitti:

Olet oikeassa, sitähän me kaikki. Haastellista vain siksi, että aluksi antaa ymmärtää paljonkin ja jos vähän lähtee mukaan, sit vaikenee. Ilmeisesti on vain annettava olla ja odotettava josko metsästysinto syntyy uudelleen?

Kyllä vain. Itse en ainakaan tykkää siitä, että esim. soitellaan perään koko ajan. Unohdan tällaisen tyypin heti!

Yllätyn positiivisesti siitä, jos toinen ei toimikaan niinkuin muut yleensä. Eli ehkä siis annat vain olla ja olet kylmä häntä kohtaan. Mutta ei tietenkään liikaa. Jos kaikki menee niinkuin kuuluisin, niin hän syö kädestäsi huomatessaan sinun tosiaankin olevan "ei niin helposti" lähestyttävä.

• tuutiluu
        alkup. kirjoitti:

Kyllä vain. Itse en ainakaan tykkää siitä, että esim. soitellaan perään koko ajan. Unohdan tällaisen tyypin heti!

Yllätyn positiivisesti siitä, jos toinen ei toimikaan niinkuin muut yleensä. Eli ehkä siis annat vain olla ja olet kylmä häntä kohtaan. Mutta ei tietenkään liikaa. Jos kaikki menee niinkuin kuuluisin, niin hän syö kädestäsi huomatessaan sinun tosiaankin olevan "ei niin helposti" lähestyttävä.

Näin olin aistivinakin, et tavallaan mennään hänen ehdoillaan.

Jäänpä sit odottelemaan, josko herra kenties yhteyttä ottaa. Kuitenkin kun ilmeisesti kiinnostunut on. Vaikeaa on olla tekemättä mitään kun kovasti haluaisi. Mutta ei muuta kuin jäitä hattuun ja odottamaan josko sarvipää lämpenisi yhteydenotolle. :)

• oinas-mies
        tuutiluu kirjoitti:

mitähän me oinas-miehet haluamme. Varmaan jännitystä elämään.. sellaista että ei suunnitella tarkkaan seuraavan päivän menoa.. ja tehdään mitä aamulla kun herää, tuntuu parhaiten.
        Mutta toisaaltaan täytyy olla niitä suunnitelmia tulevaisuuteeen, sillä jotain täytyy olla tähtäimessä mikä osoittaa suuntaa elämässä.
        Mutta ehkä se oinas mies itse täytyy käsitellä sitä asiaa ja tuntea että hän on tehnyt päätöksen minne mennään ja mitä tehdään. Jos meillä kerrotaan liian suoraan että nyt tehdään näin, niin tulee stop. Käytyä naisen kekseliäisyyttä! ;)

• oinasnoora
        alkup. kirjoitti:

Tai se on sitä että testaa toista, haluaa säästyä niiltä sydänsuruilta. Ja itse olen huomannu sen, että jos suhde pysyy pitkään samanlaisena, haluan jotakin toimintaa. Tai, Vaikea selittää :)

• oinas (n) 98987867

jees, testaan ja temppuilen ja haen rajoja...aivan täydellisen pässiä hommaa... luulen, että johtuu siitä, että jos ja kun johonkuhun rakastun, rakastun kokonaan, täysin, ilman mitään varauksia ja koko suuresta hellästä sydämestäni. pinnalta oinas on kai aina kova tai sen tuntuinen, kuin MIKÄÄN maailmassa ei pystyisi kolhimaan tai murtamaan, mutta tuo sydämmen särkeminen on kuitenkin niin kovin liikaa ja kolhii kovasti... pakkohan se on kokeilla onko vastapuoli sitä lajia, joka kohtelee hellästi ja ymmärtävästi sitä lämpöistä ja pehmeää sydäntä (jopa silloin kun olen itse k**ipää ja hankala...), ennenkuin sen hälle antaa.

Ja tuosta sitoutumisesta... se on kai pelottavin mahdollinen asia, jonka tiedän. hengitys salpautuu ja tunnen itseni nurkkaan ahdistetuksi eläimeksi, jos johonkin tai johonkuhun pitäisi "sitoutua". Jo pelkkä sana sitoutua kuulostaa vain sitomiselta, vangitsemiselta ja paikalleen pulttaamiselta... apua... ahdistaa.

tarvitsen vapauden tai ainakin illuusion vapaudesta. eli seurustelen, en ole naimisissa, asun vuokralla, en omistusasunnossa, nautin freelance työstä, enkä kaipaa "vakituista" työtä... suureksi onneksi löysin rinnalleni ihanan oinasmiehen, joka nauttii samoista "vapauksista".

• Kala

Hyvin kyllä tulee esille juuri niitä luonteenpiirteitä,joita oinasukkoseni "ristinään" kantaa...mm.sitoutumiskammo;siis mies oikein huutaa alitajuisella olemuksellaan,että ota minut ikuisiksi ajoiksi rakkautesi lämpöön ja anna pysyvä koti,mutta se kulju puoli kuiskii korvaan,että joo,toikin nainen haluaa sitoa ja vangita,karkuun pitää yrittää,vaikkei tosissaan tahdokaan.Meillä tilanne rauhoittui,kun lakkasin skitsoamasta herran menoista...menee,kun haluaa,tulee,kun haluaa(kunhan ei petä)ja kotosallakin saa duunata,mitä tykkää...me molemmat tehdään niin...samoin en ruikuta sormusta enkä vaadi yhteistä asuntolainaa.On alkanut pikku hiljaa tulla lähemmäksi ja pistipä jopa nimensä pikku mutkuilun jälkeen asumisoikeuspaperiin,joka tavallaan sitoo yhteen minun kanssani.Toki olen sanonut,että ovi on aina auku myös ulospäin,että jos tekee mieli lähteä...sisään pääsy ei sitten olekaan enää niin varmaa!!!

• Oinas(N)
        Kala kirjoitti:

Hyvin kyllä tulee esille juuri niitä luonteenpiirteitä,joita oinasukkoseni "ristinään" kantaa...mm.sitoutumiskammo;siis mies oikein huutaa alitajuisella olemuksellaan,että ota minut ikuisiksi ajoiksi rakkautesi lämpöön ja anna pysyvä koti,mutta se kulju puoli kuiskii korvaan,että joo,toikin nainen haluaa sitoa ja vangita,karkuun pitää yrittää,vaikkei tosissaan tahdokaan.Meillä tilanne rauhoittui,kun lakkasin skitsoamasta herran menoista...menee,kun haluaa,tulee,kun haluaa(kunhan ei petä)ja kotosallakin saa duunata,mitä tykkää...me molemmat tehdään niin...samoin en ruikuta sormusta enkä vaadi yhteistä asuntolainaa.On alkanut pikku hiljaa tulla lähemmäksi ja pistipä jopa nimensä pikku mutkuilun jälkeen asumisoikeuspaperiin,joka tavallaan sitoo yhteen minun kanssani.Toki olen sanonut,että ovi on aina auku myös ulospäin,että jos tekee mieli lähteä...sisään pääsy ei sitten olekaan enää niin varmaa!!!

Mun täytyy päästä kanssa välillä menemään, se on elinehto! Mun mieheni (härkä) antaa mun mennä, koska tietää tämän. Tämä on kausittaista, sitten taas en käy juurikaan ulkona ja viihdyn hyvin kotosalla. Kunnes taas alkaa menojalkaa vippaamaan :)) Kyllä pitää sanoa, että olen miehelleni kiitollinen siitä että kestää tällaista touhua, nimittäin en ole varma nielisinkö tätä itse = siis itsekäs oinas ;)

• oinas-mies
        Kala kirjoitti:

kyllä me oinas miehet ollaan ihania! :)
        Voi voi.. mitenhän meidän pitäisi sitten olla.. se on vaikea muuttua kun on syntynyt näin.
        Luin myös muita vastauksia ja on se vain niin että me pidämme siitä kun myös exät osoittaa että me ollaan ihania ja kaipaa meidän mukavaa ja jännittävää seuraa. :)
        Mutta sen tekee varmaan kaikki riippumatta siitä mikä on horoskooppimerkki.
        Hmm... sopiiko sitten oinas mies ja oinas nainen yhteen? Tai mikä olisi oinas miehen naisen paras horoskooppimerkki?

• här

Itse olen aina pelännyt seurustelua. En tiedä miksi. Ja aina olen halunnut että ensimmäinen ihminen jonka kanssa seurustelen on se oikea.(Tosin ei ollut mikään ehdoton pakko) Mutta näinhän se menee kun oinas on, nyt sitten seurustelen ensimmäistä kertaa ja mies on aivan varmasti se oikea. Molemmat haluavat naimisiin. Pari vuotta on jo täynnä.

• kalaN

on huono itsetunto. Kaikkien pitää rakastaa Oinasta, exienkin edelleen. Kukaan ei saa unohtaa kuinka ihana Oinas on.

Myös tuo testaaminen on osoitus siitä, että pitää aina kontrolloida toisten tunteita. Miksiköhän näin, jos kerran Oinas on paras :)

Kyllä siinä useimmat itseään kunnioittavat tyypit häipyvät ja näin ollen oinas on ennemmin tai myöhemmin yksin.

Mielenkiintoista myös se, että jos kumppani kaiken kiukuttelun jälkeen myöntyy oinaan vaatimuksiin, niin kohta oinas ei enää arvosta kumppaniaan, kun kuitenkin sisimmissään haluaa jonkun, jonka yli ei kävellä. Ristiriitaistako?

• Pikku korjaus sun juttuun

Itse rapun ja mieheni oinas, hyväksyn kiukuttelun ja testaamisen aika ajoin. Mutta kun mun raja tulee vastaan, annan palautteen ja silloin oinas istuu hiljaa ja kuuntelee. Yleensä anteeksikin pyytää (en itse koskaan aloita, mutta se olen minä kuka lopettaa, hih...). Näin meillä, en alistu oikkuiluun.

• oinasnoora

Olen itse sanonut seurustelukumppanilleni, että kun saan semmoisia turhia suuttumuksia, että sammuttaa puhelimen ja antaa minun olla omissa oloissani :) se auttaa.

• TAPAUS...

Oikku sanoo että jätä rauhaan, ei halua pitää yhteyttä. Tarkottaako sitä vai onko tämä sitä "testaamista" että välittääkö. Kolmas kerta kun meillä näin, mutta rauhaan en ole jättänyt. Pitäisikö nytten sitten vihdoin. Varma olen että liia itsepäinen on että Hän ei yhteyttä ota vaan sydänsuruissaan kiemurtelee.

• oikkumies

Tuohon nyt on paha lähteä mitään sanomaan, voi olla, että oikkusi haluaa, että jätät hänet tällä hetkellä vähäksi aikaa rauhaan, jotta hän saa miettiä syntyjä syviä. Tai sitten ei, voi olla, että hän nimenomaan testaa sinua ja katsoo, että haluatko sinä olla hänen kanssaan. Tai sitten hän haluaa, että jätät hänet rauhaan "lopullisesti" - who knows.

Suosittelisin ottamaan hetkeksi etäisyyttä, mutta kuitenkin yhteyttä ja sitten keskustelisit noista jutuista.

Minä en itse varmaan koskaan sanoisi, että jätä rauhaan, ellen tarkoittaisi sitä tosissani.

Toisaalta taas - olen joskus tarkoittanut sitä tosissani, mutta jälkikäteen ne asiat ovat paljastuneet väärinkäsityksiksi ja olen iloinen, että niistä on puhuttu ja ne on saatu selvitettyä.

Kuitenkin, itse suosittelen yhteydenottoa ja katsot sitten, että mitä tapahtuu :)

Tsemppiä

• c(:
        oikkumies kirjoitti:

Tuohon nyt on paha lähteä mitään sanomaan, voi olla, että oikkusi haluaa, että jätät hänet tällä hetkellä vähäksi aikaa rauhaan, jotta hän saa miettiä syntyjä syviä. Tai sitten ei, voi olla, että hän nimenomaan testaa sinua ja katsoo, että haluatko sinä olla hänen kanssaan. Tai sitten hän haluaa, että jätät hänet rauhaan "lopullisesti" - who knows.

Suosittelisin ottamaan hetkeksi etäisyyttä, mutta kuitenkin yhteyttä ja sitten keskustelisit noista jutuista.

Minä en itse varmaan koskaan sanoisi, että jätä rauhaan, ellen tarkoittaisi sitä tosissani.

Toisaalta taas - olen joskus tarkoittanut sitä tosissani, mutta jälkikäteen ne asiat ovat paljastuneet väärinkäsityksiksi ja olen iloinen, että niistä on puhuttu ja ne on saatu selvitettyä.

Kuitenkin, itse suosittelen yhteydenottoa ja katsot sitten, että mitä tapahtuu :)

Tsemppiä

Eipä tarvinnut kauaa olla riidoissa kun äsken juuri ovelle tuli anteeksi pyytelemään.. No semmosta tämä on. Joka leikkiin ryhtyy, niin myös leikin kestäköön.. ;)

• oikku4

Oinasmiehenä olen kait ollut sitoutumiskammoinen naisten suhteen. haloaisin kyllä ryhtyä suhteeseen ,mutta olen kait pelännyt, että riippumattomuutta rajoitetaan ja toinen yrittää muuttaa minut joksikin muuksi jolloin en tunne itseäni . On joskus käynyt niin seurusteluaikana että toinen vaati esim pukeutumisen vaihtamaan ihan toiseksi ja kun itse olen farkkumies vaikka ikää jo 49v ja lippis ovat tavaramerkkejä. entinen naisystävä vaati arkipäivänä suorat housut ja siihenkin se saattoi kaatua. oinasta on aika vaikea saada komenneltua kenenkään, paitsi armeijassa jossa on pakko olla tottelevinaan ja senkin tekee hampaat irvessä, sama pätee naisiin oinas kyllä arvostaa ja kunnioittaa naista. mutta määräily on jo liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3895
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1915
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1781
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1422
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      51
      1363
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      131
      1327
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1282
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1166
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1043
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      113
      1022
    Aihe