Vamo kotiin tänään ruotsin laivalta

Jännää odotusta

Vaimo lähti Siljalla ruotsin matkalle Tukholmaan. On ihan tarkoituksella etsimässä seuraa. Saa kaksi päivää elää halujensa mukaan. Kertoo sitten minulle tarkoin mitä tapahtui. Alankin tässä valmistatua lähtemään Hesaan vastaan häntä. Viimeksikin oli tosi kiihottavaa. Huh, kun olen kiimassa.

5

23927

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiketu

Nuolethan sä jo tuoreeltaan autossa liukkaat...

• Mister X

Tiedän tunteen. Meillä on kokemusta samasta asiasta. Porauslautat on nimensä veroisia. Mukavasti antaa lisäpotkua omaan sänkykamariin, kun yhdessä käydään läpi miten vaimo on nainut risteilyllä muiden kanssa.

• Miksei kokemuksia

Kirjoitat emännän matkalta tulosta. Kirjoita nyt juttu miten otit hänet vastaan. Oliko rinnoissa tai kaulalla puremajälkiä, paikat arkana, halusiko vaimo krapulatilassa panoa jne?
      Ahdistelitko heti kertomaan yksityiskohtia?
      Panitko naidun vaimosi imemään autossa?
      Pitikö pysähtyä jo matkalla naimaan?
      Ihan hyvä meininki teillä, mutta voisithan joskus mennä katselemaan ja nähdä oikeasti miten vieras värähtelevä kiimainen kulli menee vaimon sisään....

• jööti

Äläpäs luulekkaan, että kertoo kaikkea.
      Minä olin sun vaimoasi nussimassa ja hän kertoi
      teidän sopimuksesta. Sovittiin, että hän ei kerro
      kaikkein "rasvaisimpia" juttuja sulle vaan pidetään salaisuutena. Itseasiassa olimme jo aiemmin sopineet yhteisestä laivamatkasta, sillä
      olemme tunteneet toisemme jo jonkin aikaa ja viettäneet suhteellisen aktiivista seksielämää.
      Olemme kuitenkin samoilta seuduilta ja sinäkin
      saatat jopa tuntea minut tai ainakin olet nähnyt.
      Heh heh.......
      Keroi sun vaimosi muutakin

• kans

Vaimo käy silloin tällöin kokeilemassa vieraita.
      Useimmiten ottaa hotellihuoneen, niin ei tarvi mennä johonkin kuppaseen porttikongiin naimaan kun tyypillä on oma naaras kotona.
      Siellä sitten pannaan vaginaan ja suuhun. Vaimo kun tykkää että mies naimalla nai suuhun, ja laukeaa sinne. Sen jälkeen miehen täytyy tyydyttää hänet suulla ja sormilla.
      Ja kun tulee kotiin, kertoo myös yksityiskohdatkin... NAM!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe