Vamo kotiin tänään ruotsin laivalta

Jännää odotusta

Vaimo lähti Siljalla ruotsin matkalle Tukholmaan. On ihan tarkoituksella etsimässä seuraa. Saa kaksi päivää elää halujensa mukaan. Kertoo sitten minulle tarkoin mitä tapahtui. Alankin tässä valmistatua lähtemään Hesaan vastaan häntä. Viimeksikin oli tosi kiihottavaa. Huh, kun olen kiimassa.

5

23322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiketu

Nuolethan sä jo tuoreeltaan autossa liukkaat...

• Mister X

Tiedän tunteen. Meillä on kokemusta samasta asiasta. Porauslautat on nimensä veroisia. Mukavasti antaa lisäpotkua omaan sänkykamariin, kun yhdessä käydään läpi miten vaimo on nainut risteilyllä muiden kanssa.

• Miksei kokemuksia

Kirjoitat emännän matkalta tulosta. Kirjoita nyt juttu miten otit hänet vastaan. Oliko rinnoissa tai kaulalla puremajälkiä, paikat arkana, halusiko vaimo krapulatilassa panoa jne?
      Ahdistelitko heti kertomaan yksityiskohtia?
      Panitko naidun vaimosi imemään autossa?
      Pitikö pysähtyä jo matkalla naimaan?
      Ihan hyvä meininki teillä, mutta voisithan joskus mennä katselemaan ja nähdä oikeasti miten vieras värähtelevä kiimainen kulli menee vaimon sisään....

• jööti

Äläpäs luulekkaan, että kertoo kaikkea.
      Minä olin sun vaimoasi nussimassa ja hän kertoi
      teidän sopimuksesta. Sovittiin, että hän ei kerro
      kaikkein "rasvaisimpia" juttuja sulle vaan pidetään salaisuutena. Itseasiassa olimme jo aiemmin sopineet yhteisestä laivamatkasta, sillä
      olemme tunteneet toisemme jo jonkin aikaa ja viettäneet suhteellisen aktiivista seksielämää.
      Olemme kuitenkin samoilta seuduilta ja sinäkin
      saatat jopa tuntea minut tai ainakin olet nähnyt.
      Heh heh.......
      Keroi sun vaimosi muutakin

• kans

Vaimo käy silloin tällöin kokeilemassa vieraita.
      Useimmiten ottaa hotellihuoneen, niin ei tarvi mennä johonkin kuppaseen porttikongiin naimaan kun tyypillä on oma naaras kotona.
      Siellä sitten pannaan vaginaan ja suuhun. Vaimo kun tykkää että mies naimalla nai suuhun, ja laukeaa sinne. Sen jälkeen miehen täytyy tyydyttää hänet suulla ja sormilla.
      Ja kun tulee kotiin, kertoo myös yksityiskohdatkin... NAM!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe